bab 29

180 10 0
                                    

*Yuju pov*

Perlawanan telah pon tamat. Nak tahu siapa menang? Ofc lah sekolah kitorang yg menang😆nasib baik sekolah kitorang main cara baik. Saya bangga jadi warga sekolah ni🙌😂😂

Aku pergi ke tempat jungkook.

"Tahniah jungkook! Nasib baik kau pandai mengelak mase budak sekolah sm tu main kotor dengan kau" kata ku.
"Tgok lah siapa yg sokong. Yeochin saya kan" kata jungkook sambil kenyit mata kat aku.
"Siapa yeochin kau!?" tanya ku.
"Kau lah yeochin aku😙" kata jungkook selamba.
"Wtf!! Bila mase siak! PERASAN SANTAN TOL ANAK JEON Ni!!!" kataku, lalu beredar dari situ.

Ape lah anak jeon ni! Sejak bila siak aku cpl dgn dia..tapi aku teringin gak nk jadi yeochin dia hihihi..bangang kan aku ni😂 ego x bertempat.

*end yuju pov*

*jungkook pov*

Satu senyuman terukir di bibir ku selepas dia pergi. Malu ah tu titew cakap dia yeochin titew😂 sebab uh blah macam tu je😂

"Jungkook!" panggil bts.
"Ha ye! Kenapa?" tanya jungkook.
"Kau ni..jom lah pi makan. Tadi cakp lapar, bila dah jumpa yuju tu lapar terus hilang ek" kata j hope. Sempat dia memerli aku ni.
"Kau suka yuju kan?" tanya ji min.
"Kalau jungkook kata ye?" kata jungkook.
"Kalau kau suka dia asal x confess jew" kata ji min rengkas.
"Malu lah..." kata jungkook.
"Ape yg susah confess je lah. Luahkan!" kata v pula.
"Tapi..." kata jungkook yg x abis ckp ayatnya telah dipotong oleh jin.
"Cakap je lah. Hyung nk tgok gak kau ni bahagia" kata jin pula yg sudah lama mendiamkan diri.
"Ye lah hyung..nanti jungkook ckap tapi bukan sekarang" kata jungkook.
"Oky! " kata jin sambil mengangguk.
"Dah jom lah pi kantin, lapar dah ni" kata namjoon.
"Jom!" kata bts lain.

Kami pon menuju ke kantin di untuk makan. Seventeen dah ade kat sana tunggu kitorang.

*end jungkook pov*

Situasi gfriend, minjin,jessie dan hyena.....

Sedang sebok mereka bersembilan jalan tiba² mereka terserempak dgn lee wan and the geng.

"Alamak lee wan and the geng lah" kata umji dgn nada slow.
"Nk buat ape ni?" tanya sowon.
"Tak pe kita jalan buat bodoh je" kata yuju.

Mereka bersembilan pon jalan buat bodoh sahaja. Namun jalan mereka terhalang oleh wooji.

"Hai gfriend!" kata wooji sambil menghalang jalan gfriend, jessie,minjin dan hyena.
"Kau nk ape wooji kerek oi!" kata minjin selamba.
"Kerek ek kau panggil aku! Korang bertiga boleh blah! Kitorang ade hal dgn gfriend je" kata wooji
"Kitorang x kn benarkan korang apa² kan gfriend" kata hyena pula.
"Kau diam!" kata jeong dengan nada marah. Terus terdiam hyena. Uish..siapa je berani nk lawan leader tu😫

Yuju pergi ke tempat hyena dan bisik something ke telinga hyena.

"Korang pergi je dari sini. Korang tgok kalau diorang ade nk apa² kan kitorang, korang cepat² pi cari bantuan oky" bisik yuju.

Yuju melihat ke arah hyena dan hyena melihat ke arah yuju lalu angguk kan kepalanya.

"Jom korang! Kita blah dari sini" kata hyena.
"Aik!? Asal lak?" tanya jessie hairan.
"Kita blah je lu..buat semak je kat sini" kata hyena lalu berlalu pergi dari situ. Minjin dan jessie hairan lalu mengikut hyena pergi dari belakang.


Maaf dah lama x update🙇 author dilanda kesebokkan kerja sekolah yg berlambak setiap minggu. Mianae🙇 mianae sangat²🙇

BeforeWhere stories live. Discover now