bab 24

192 8 0
                                    

*yuju pov*

Aku duduk kat kerusi yg bersebelahan dengan katilnya.

"Asal kau x tukar baju kau dulu?" tanya jungkook kepada ku.

Ouck! Aku baru ingat yang aku still pakai baju sekolah😂jimmy punya pasal lah ni...nasib chomel😘

"Masa aku balik si jimmy tu tarik aku datang sini" kataku.
"Ouh...jimmy tu memang macam tu..mian" kata jungkook.
"Eh..x pe lah..dia masih budak lagi" kata ku.
"Hmm..mian adek aku tu memang perangai macam tu" katanya.
"Uhuk..uhuk...uhuk.." dia batuk.

Macam serious je...risau lah pulak aku dengan anak jeon ni. Aku meletakkan tapak tangan ku yg halus mulus lagi kan putih melepak ni ke dahi lembut milik jungkook.

"Hmmmmmmmm.....panas ni" kataku, tengok betapa panjangnya hmmm aku😂
"X de lah sikit je ni" katanya.
"Kau dah makan ubat ke belum?" tanya ku.
"Ermm..emm..dah" katanya.
"Ye ke?" tanya ku dengan muka curiga.
"Ye!!" katanya dengan muka takut sikit.

Tiba²...

"Oppa! Omma suruh makan ubat! Ni hah ubatnya" sergah jimmy lalu memberi panadol kepadaku dan terus berlantas keluar dari bilik jungkook.

Aku buat muka"😑" ni kat anak jeon. Ouh...kau tipu aku ye!!😑

"Kau tipu aku ek" kata ku.
"Sekarang! Makan ubat!" marahku.
"X nk!" katanya sambil menggeleng banyak kali.
"Makan!" kataku
"X nk!" kata jungkook.

Dasar keras kepala anak jeon ni!!

Aku cuba mahu masukkan panadol ni ke dalam mulutnya sehinggalah aku terjatuh kat atas badanya. Aku kaku. Mata kami saling bertentangan.

Omggg!! Aku terus bangun tapi dia boleh tarik aku balik! Yah!!! Aku nk bangun lah! Nanti jimmy ke omma kau nampak aku dgn kau tengah macam ni nanti diorang fikir lain.

Aku cuba bangun lagi tapi dia halang dengan pelukan erat dia uh. Anak jeon x guna. Dia merapatkan mukanya ke muka ku. Kau jangan anak jeon! Yah anak jeon!!!

Jarak muka aku dan dia makin lama makin dekat. Di tangan aku masih ade panadol. Hah! Aku ade idea sebelum dia curi first kiss aku. Aku sumbat panadol tu ke dalam mulutnya.

"Uwekk no!! Ubat!!!" katanya selepas meleraikan pelukan.

Aku tengok dia cepat² amik air masak yang berada di meja sebelahnya. Nk x nk dia kena telan lah ubat tu😂

"Tu lah!! Lain kali jangan buat macam tu!" kata ku sambil menjeling jungkook.
"Nanti kau" katanya.
"Uuu...takutnya.." kataku sambil buat muka menyampah. Tiba²...

Chu~

Wtf!!! Dia curi first kiss aku!!

"Yah!!!" marahku.
"Kan dah dapat!" katanya. Aku membahang, lalu bangun.
"Yah!! Kurang asam betol lah kau ni!! My first kiss huhuhu..." kataku sambil sengaja letak nada sedih.
"Hahahaha" dia gelakkan aku.
"Dah lah aku nk balik" kataku dengan muka blushing, lalu jalan keluar dari bilik jungkook.

Jungkook x de pulak nk halang ke ape. Aku syak dia dah sembuh lepas curi first kiss aku!!! Geramnya aku!!!!!!!!!

Tunggu next bab oky🙌 jangan lupa vote, kalau dh vote terima kasih💕 author x tau nk tulis apa lagi so... No komen lah😂

BeforeWhere stories live. Discover now