Situasi gfriend dan 4 malaun......
"Hish! Lepas lah!" kata yerin.
"Sorry sayang, nanti u lari" kata wooji.
"Sengal lah! Sakit tau x kau genggam tangan aku!" kata yerin.
"Bising lah! Cepat masuk dalam van!!" kata jeong.
"X NAK!!!!" bangkang eunha.
"Kau nk aku dokong kau masuk dalam van tu ke ape!" ugut jeong. Air mata mula jatuh di pipi eunha.
"Korang jahat!!" kata umji.Yuju hanya mendiamkan diri kerana dia tahu seseorang akan datang selamatkan dia dan yg lain.
"Bising lh! Cepat masuk!" kata jeong dengan nada marah. Ahli gfriend yg tadi merugut, bising dan menangis mula senyap selepas dimarahi oleh jeong.
Di suatu sudut...
"Huh...huh..huh...tu ha diorang!!!" kata minjin sambil menunjuk ke arah gfriend dan 4 malaun x guna tu.
"Mane? Mane? Aku x nmpak pon" kata mingyu.Pakk!!
Satu pukulan kena kat kepala mingyu.
" sakit lah!" marah mingyu.
"Kau ni buta ke ape! Penat jari aku tunjuk tapi kau boleh tanya lagi. Memang layak lah kena pukulan tomboy aku ni!" kata minjin.
"Hihihi..Mianae😀" kata mingyu smbil tersengih macam kerang busuk tahap gaban😂😂Dapat mingyu 1 jelingan maut dari minjin. Padan muka kau galah😂
"Nk buat ape ni?" tanya minjin.
"Emmm...kita tunggu yang lain" kata mingyu, lalu mingyu toleh ke belakang melihat seventeen, bts,jessie dan hyena yg tgh lari anak dari belakang."WOI CEPAT LAH!!!!" jerit mingyu.
Pakk!!!
Lagi sekali pukulan tomboy minjin berjaya mendarat di atas kepala mingyu.
"Sakit lah!!!" marah mingyu.
"Habis kau tu bising sangat! Nanti diorang boleh dengar lah!" kata minjin.
"Ouck ye ke?" tanya mingyu.
"YE LAH SETAN!!!" kata minjin sambil menepuk dahinya.Akhirnya seventeen, bts,jessie dan hyena pon sampai di tempat persembunyian minjin dan mingyu.
"Hah! Mana?" tanya jungkook.
"Tu hah!" kata mingyu dan minjin serentak.
"Jom cepat!" kata jungkook.
"Eh jap! Takkan nk main serbu je! Kau x nampak ke ade pisau kat tangan mark tu...x pasal pasal dia tikam salah sorang dari gfriend" kata s.coups panjang lebar. Panjang ke?😂😂"Dah tu nk buat ape ni?" tanya seungkwan.
"Macam ni rancangannya..." leader s.coups mula merancang😂Jungkook, v,dino, wonwoo, ji min dan s.coups keluar dari tempat persembunyian mereka.
"Hoi!" kata jungkook
"Well well hiro dah sampai" kata lee wan.
"Jungkook!" yuju mula bersuara setelah lama mendiamkan diri.Finally hero dh muncul😭
"Yerin awak oky?" tanya v.
"X oppa" kata yerin sambil mengeleng.
"Halamak x payah nk berweet lah kat sini" kata wooji dengan penuh meluat.Author: aku tau lah kau jelous😒 (flip hair)
Wooji: uwekkk😒
Back to the story.
sementara Jungkook, v,dino, wonwoo, ji min dan s.coups sedang berunding yg lain masih di tempat persembunyian mereka.
"Jom mingyu kita mulakan rancangan yg dirancang tadi" kata minjin.
"Oky jom" kata mingyu.
"Eh jap sebelum tu aku nk tanya satu soalan kat korang berdua" kata jun.
"Ha ape dia?" tanya mingyu dan minjin serentak.
"Korang memang dari tadi x lepaskan tangan korang ek?" kata jun sambil tunjuk tangan minjin dan mingyu yang masih tergenggam erat.Mingyu dan minjin tengok ke arah tangan mereka yg tergenggam erat lalu melepaskannya. Terus merah muka masing².
"Uuyooo sweet couple lah" usik the8.
"Pale hotak kau!" kata mingyu dengan muka blushing.
"Uuu....minjin yg tomboy sweet siak dengan galah" kata hyena.
"Sweet gila!" kata jessie.
"Kau ckp macam tu aku sumbat cili kat mulut kau! Dah lah jom mulakan rancangan" kata minjin, lalu bangun untuk memulakn rancangan.Author: Mulakan rancangan ke sebab kau malu minjin😏
Minjin: bising lah author saya sumbat cili nanti.
Author: pape je lah😪
Back to the story
"Eley x nk mengaku pulak dia ni" kata dk sambil cucuk pipi mingyu yg tampan itu😘
"Kalau kau suka kat minjin tu pergi lah confess" kata hoshi. Terselit nada mengusik dia uh😙
"Eeee!!!! X nk aku!" kata mingyu lalu bangun mengikut jejak langkah minjin dari belakang.
"Poyo lah jantan tu x nk mengaku" kata hyena.
"Dah jom mulakan misi" kata woozi. Yang lain hanya anggukkan kepala tanda "ok"Mereka pon mulakan rancangan yg telah dirancang oleh s.coups tadi.
Jangan lupa vote😘 yg dah vote tu kamsamida😋 tunggu next bab oky😗
YOU ARE READING
Before
Kurgu OlmayanMengisahkan yuju seorang perempuan yang baik dan cantik. Dia seorang yang pendiam di sekolah atau pon dimana mana jua selepas kematian ayahnya. Jungkook ni suka pada yuju. Yuju pon suka pada jungkook. Jungkook ialah pelajar baharu di sekolah yuju. L...