to gdy znajdujesz ... (dowiecie się podczas czytania)Suga
Chłopak od rana chodził poddenerwowany. Miałaś dość tej napiętej atmosfery i tego, że Yoongi cię unika. Zatrzymałaś go w połowie korytarza i po prostu zapytałaś.
Ty: Mogę wiedzieć o co chodzi? Stało się coś?
Suga: Zgubiłem coś, ale nie mogę powiedzieć ci
Ty: A to czemu?
Suga: Bo mnie zabijesz
Ty:*udajesz skupienie i nagle dostajesz olśnienia* Wiem co zgubiłeś... Jeśli ci chodzi o połówkę naszego serduszka to twoja zawieszka z łańcuszkiem leży u nas w sypialni na komodzie. Nie jestem zła, znalazłam ją w praniu. Ściągając bluzkę musiałeś zaczepić i zerwać
Suga: Na pewno nie jesteś zła?
Ty: Nie, wypadki się zdarzają.
Suga: Jeju jak ja cię kochamJin
Ty: Jin?!
Jin: Tak kochanie?
Ty: Możesz przyjść do mnie do kuchni?
Zamiast odpowiedzi usłyszałaś szybki tupot stóp chłopaka.
Jin: O co-o... Heh czyli znalazłaś swoją bluzkę...
Ty: Była w koszu, więc ja wyjęłam i nie uwierzysz, ale okazało się, że jest podarta. Wytłumaczysz mi to?
Jin: No bo przez przypadek włożyłem ją do niszczarki... ale to było niechcący...
Ty: Chcesz mi powiedzieć, że niechcący moja ulubiona bluzka wpadła do niszczarki? Może jeszcze, że sama tam weszła?
Jin: No skoro takJimin
Siedzisz w waszej sypialni na łóżku. Chociaż nie wiesz czy można tak jeszcze mówić. Robiąc porządki, z szafy wypadła ci nowa i bardzo seksowna bielizna. Co gorsze nie była ona twoja. Obecnie czekasz aż chłopak wróci z próby. Masz nadzieje, że to się da jakoś logicznie wytłumaczyć.
15 minut później
Jimin właśnie wszedł do domu. Od razu podeszłaś do niego i rzuciłaś mu w twarz tym kompletem.
Ty: Wytłumaczysz mi to? Zdradzasz mnie?
Nie dostałaś odpowiedzi. Jimin jedynie spuścił głowę w dół. Już wiedziałaś co to oznacza. Zabrałaś telefon i trzaskając drzwiami wyszłaś z domu.
CZYTASZ
Reakcje BTS
FanfictionNo co tu dużo mówić? Oto reakcje na zachowanie naszych chłopaków w różnych sytuacjach...