Twoja Reakcja na ...

3.2K 51 23
                                    

to gdy przyłapiesz go na zdradzie

(dzisiaj inaczej i bez gifów)

Jin

Przeglądasz social media, bo szukasz zdjęć z koncertu. Jin jest od trzech tygodni w trasie. Bardzo za nim tęsknisz.

Ty: Co to kurwa jest!!!

Na ekranie twojego telefonu wyświetliło ci się zdjęcie Jina. W momencie, gdy całuje w policzek i przytula jakąś dziewczynę. Co to ma znaczyć?!!!?

Ty: Kobieto uspokój się to na pewno tylko fanka... Co ja mówię on ją przecież pocałował... Co z tego, że w policzek... Sięgasz po telefon i dzwonisz do chłopaka

Namjoon

Jesteś w media expert (uznajmy, że w Korei mają taki sklep). Kupujesz nowe żelazko, bo stare ci się popsuło. Przechodząc miedzy półkami dostrzegasz włączony jeden z telewizorów. Podchodzisz bliżej i nie możesz uwierzyć. Na pierwszym planie (na telewizorze) wyświetla się twarz RM. Napis nad chłopakiem wprawia cię w złość.

Ty: Jak to czy RM ma nową dziewczynę?! O co tu chodzi !?

Przeklinasz na głos cały świat, chłopaka i ten sklep.

Pracownik: Proszę pani,  jeśli pani natychmiast nie przestanie to będę musiał wyprosić panią ze sklepu.

Ty: Sama się wyproszę! Do widzenia

J-Hope

Oglądałaś właśnie live'a z koncertu swojego chłopaka. Nagle pod koniec fake love na scenę wbiegła jedna z fanek i rzuciła się na Hobiego. Zaczęła go obcałowywać po twarzy. Najgorsze było to, że chłopak jej nie odepchnął. Można było powiedzieć, że chłopak wręcz ją do siebie bardziej przyciągnął.

Ty: A mówił, że o mnie nie zapomni... Jak widać kłamał

Jimin

Jest godzina 23 kładziesz się spać. Brakuje ci pewnej osoby. Chim jest już miesiąc w trasie. Przytulasz się do poduszki i próbujesz zasnąć. Gdy już prawie odpłynęłaś do krainy morfeusza, rozbudza cię dźwięk przychodzącej wiadomości. Leniwie sięgasz po telefon. Naciskasz na guzik i bum 


Ty: Kurwa! Oślepłam!

Ponawiasz próbę, uprzednio zmniejszając poziom oświetlenia ekranu. Dostałaś wiadomość. Wchodzisz w nią a twoim oczom ukazuje się zdjęcie i to nie byle jakie. Widać na nim lekko rozmazaną twarz dziewczyny i bardzo wyraźne ujęcie chłopaka. Tak twojego chłopaka. Oba osobniki są ze sobą sklejone ustami.

Ty: Jimin!!! Ty mała pieprzona klusko! .... Spokojnie myśl kobieto... to zdjęcie na pewno jest stare... Tak na pewno... On by mi tego nie zrobił... Prawda?

Przez całą noc jednak nie zmrużyłaś oka

Suga

Jesz właśnie obiad, gdy nagle dostajesz powiadomienia. Jedno ze snapchata a drugie z messengera. Najpierw otwierasz to z fejsa i nie możesz uwierzyć. Na ekranie pojawia ci się blada twarz Sugi. Obok chłopaka, a raczej przyklejona do niego stoi jakaś laska. Ręka cukra jest zdecydowanie za nisko.

Ty: Oni się obmacują, a raczej on ją! Argh myśl (T.I)... chwila Suga ma tu miętowe włosy, a to znaczy, że zdjęcie jest stare, bo od dawna nie miał takich, a poza tym teraz ma brązowe.

Wchodzisz teraz na snapa i okazuje się, że twój chłopak wysłał ci coś. Wchodzisz w wiadomość i zamierasz. Na zdjęciu jest Yoongi w... w....w... miętowych włosach.

Ty: ,, Zobacz skarbie znowu mnie przefarbowali na miętowo. Podoba cię ? '' Nie kurwa! Nie podoba!

Taehyung

Pojechałaś razem z chłopakiem w trasę. Kosztowało cię to masę przekonywań i próśb, ale się udało. Podczas jednego z wypadów do klubu po koncercie, jakaś laska zaczyna się kleić do Tae. Wstawiony chłopak nie kontaktuje, więc do akcji wkraczasz ty

Ty: Ej laska zabieraj swoją dupę i spieprzaj stąd

Ona: Bo? Co mi zrobisz?

Ty: Bo to mój chłopak? Oj uwierz mogę ci dużo zrobić. Na przykład przez przypadek mogę przebić ten twój sztuczny biust... To jak? Pójdziesz sama czy mam ci pomóc? ...

Ona: Dam radę sama

Ty: Tak myślałam

Gdy dziewczyna odeszła, chwyciłaś Tae i pokierowałaś się z nim do hotelu. Było ciężko, ale dałaś radę.

Jungkook 

JK: Nie proszę nie rób mi tego znowu!!! Już raz ją zdradziłem... Czy to nie wystarczy?

Autorka: No nie wiem

Ty: Coooo? Przecież mówiłeś, że nie zrobiłeś tego !!!

Autorka: Ale wtopa Kookie... Hmm to ja może was zostawię

JK: Nie proszę nie idź, ona mnie zabije! Nieeeee wracaj tu !



Reakcje BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz