2.

508 33 11
                                    

První co chci říct je, že tento příběh se odehrává v roce 2017,a je jim jako ve filmu 13 jen Billimu a Richimu je čerstvých 14. Většinu z tohodle příběhu je podle mé hlavy, takže žádné spojitosti s originálem nehledejte.

,, To nic n-ne-není "

,, Henry? " Zeptal jsem se ho a on jen kývl. ,, A jak dopadli ostatní? ",,  Jak-ko vždy" Odpověděl a usmál se.

Mě Henry nebil, jednou jsem to řekl otci a on si to s ním vyřídil. Henry den poté vypadal pěkně naštvaně. Nevím co mu otec udělal, ale on tý doby má jen nějaké ty poznámky, a už na mě ani nesáhl.

,, Tak to taky řekni vašim " Navrhl jsem mu po chvíli ticha. ,, B-blazníš? Táta by m-mi řekl že jsem už dost v-velkej a že si mám s-svoje problémy řešit s-sám "

,, To by ti neřekl" ,,  J-jak to můžeš vědět? " Zeptal se mě . ,,  Hele, kdybys byl Mike, tak to pochopím, ale ty jsi Bill, a tohle by ti tvůj táta neřekl, to mi věř a naví.." Nenechal mě to do říct.

,, Tak by si t-třeba začal d-do-dovolovat ještě víc, n-než teď, a to c-co dělá teď mi stačí "

,, Když myslíš " Povzdych jsem si a nic už mi neřek a já mu taky ne.
,, Nechceš k nám? "Navrhl jsem mu po chvíli ticha. On jen kývl a vytáhl mobil, a asi začal psát mamce nebo tátovi že bude u mě.

    ..........

,, Mááámííí! " Zakřičel jsem přez celý barák. Nikdo se neozval a to znamenalo, že je mamka ještě v práci. Jak jsem říkal, táta u nás nebydlí, a tak jsme měli dům pro sebe. Což se stávalo často.

,,  Jdem si něco zahrát? ",, Třeba s-schovávanou v-viď? " Musel jsem se zasmát. ,, Ne myslel jsem úplně něco jiného a ty víš co" Řekl jsem a olízl jsem si rty. (😏)

,, Úchylku! " Vykřikl a já se jen musel zasmát. ,, Takže jít hrát GTA je podle úchylný? ",, Aha, s-s radostí" Řekl a zasmál se taky.

Šli jsme tedy ke mě do pokoje a já to začal zapínat. Hráli jsme asi dlouho. ,, Tyvole už je pět! " Jo, hráli jsme dlouho. ,, H-hele už budu muset j-jít ".

,,Tak tady můžeš spát, já proti tomu nic nemám a mamka by taky určitě neměla. Prosím, zůstaň",, Nejsem Eddie, mě d-do postele n-ne-nedostaneš. " Furt si že mě kluci a Beverly dělali srandu ze s Eddem něco mám, ale je to lež.

,, Já s ním nic nemám, a tebe přece do postele nechci, nejsem teplej! ",, Když m-myslíš" Já jen nad tím přetočil oči a lehl jsem si na postel. On něco špitl ale já to slyšel.


Doufám že si každý přečetl nápis nahoře.
A jinak, začala jsem psát tuto knížku, ale nevím jakou bude mít zápletku.
Mě napadlo že by Richiho nějak nakazil pennywise, a on by byl takovej Penny číslo 2.
Vím, je to blbost, ale nic lepšího mě nenapadlo.
A jinak mějte se hezky 💞🎈


492 slov

Asi láska?| Reddie | Kde žijí příběhy. Začni objevovat