5.

372 37 8
                                    

Najednou mě pustil. Poslední, co jsem slyšel byli výkřiky loserů. Tma.

Hele, jednorožec! Hele, cukrová vata! Hele, princezna! Hele... Eddie?

Eddieho pohled

,, Kde je Richie?! " Vykřikl jsem vyděšeně. ,, Tyvole! Richie, Richie, Richarde! Nehrajeme si na schovávanou! " Začal vykřikovat Bill.

,, Buďte ticho! " Zvolala Bev. Byl to dobrý nápad. Uslyšeli jsme hlasy. Byli tiché, ale stejně. Ten jeden byl Richieho a ten druhý zněl jako nějaký dospělák.

Rozběhli jsme se za tím hlasem. Byli jsme u takových těch stokových dveří. Byli otevřené, a proto jsme tam hned vběhli.

Byla to velká místnost. Uprostřed stála velká hora. Hora, která byla z něčeho, jako věci, které už nepotřebujete.

Před tou horou byl Richie, ale nebyl tam sám. Byl tam člověk. Ze zadu vypadal, jako by přišel z karnevalu.

Do obličeje mu vidět nebylo. Ti dva se objímali. Richiemu se to nelíbilo. Snažil se z objetí dostat. Nechal toho.

Vypadal, jako by ho něco trápilo.

Po chvíli se zkroutil, něco ho bolelo.

Ten týpek si nás všiml. Byl to klaun. Smolaři na něj začali pokřikovat, ať ho pustí. Pustil. A hned zmizel. Rozběhl jsem se za Richiem.

Protože jakmile ho ten klaun pustil, zhroutil se na zem. Začal jsem s ním házet. Tak aby se probudil. Nic. Sedl jsem si na něj obkročmo a začal ho profackovávat.

Probudil se!








Je to jen tak narychlo sepsané, ale myslím že je to docela dobrý xdd #egoup
A jinak, kdo už viděl hdd2u?
(Všechno nejhorší)

Kdo na to chce jít, tak šup šup! Je to mega!! Ale na IT to nemá


A názor na kapitolu?

Asi láska?| Reddie | Kde žijí příběhy. Začni objevovat