,,Ne, vážně, pusť mě" Odstrčil jsem ho od sebe a vstal, takže na gauči už byl jen Stanley. Beverly to jen zaujatě pozorovala.
,,Tsss" Vydechl Stanley a uraženě si založil ruce na prsou. Poté se ale zasmál.
Stanley se rozbalil na gauči. Přišla otázka: a co teď?
Pustili jsme náhodný kanál v televizi. Stejně tomu nikdo nevěnoval pozornost. Já byl na mobilu, Bev byla na mobilu, i Bill byl na mobilu a Stanley mu koukal přes rameno.
,,Poslouchejte.. Co mají společného traktor s gayem? Oba dva mají gumy od hoven" Řekla Bev a já začal dusit smích. Ne proto, že by mě ten vtip rozesmál, ale při pohledu na ty dva to tak nešlo. Přímo Bev vraždili pohledem.
,,Chcípni" Řekl jen Bill a dál se věnoval svému mobilu.
,,N-nechcete jít v-vyvolávat duchy?" Zeptal se Bill po chvíli.
,,Já už jednoho vyvolala" Špitla Bev a já neudržel smích. Kluci se na mě nechápavě podívali, protože Beverly neslyšeli.
,,Ale nic" Řekla rychle Beverly. Všichni víme jakého ducha myslela.
Našli jsme nějaký článek na Googlu jak vyvolat duchy. Ne prdy, duchy.
,,Takže, vy zajděte pro svíčky a my si bereme na starost křídu" Rozdávala Bev rozkazy a koukala do mobilu. Kluky poslala pro pár svíček a my, tedy spíš ona namalovala na dřevěnou podlahu hvězdu v kruhu.
Doprostřed položila velkou svíčku a okolo malé čajové.
,,Ještě potřebujeme sůl" Řekla Bev a poslala je tedy ještě pro sůl. Byli jsme na půdě, tedy ideální místo na vyvolávání.
Nasypali jsme sůl před práh dveří a i před otevřená okna.
,,Dobrá, koho máte v plánu vyvolat?" Zeptal jsem se mezitím co Stanley připravoval papír na kterém byly slova: ano, ne, nevím, možná a konec.
,,Co třeba Hitlera?" Navrhla Bev, ale mě se ten nápad vůbec nelíbil.
,,K-klidně" Souhlasil Bill.
Když bylo vše připravené, sedli jsme si do kruhu. Chytli se za malíčky a začali. Začal Stanley, jakožto nejcitlivější osoba. Poté jsem pokračoval já, Beverly a nakonec Bill.
,,Jsi tady?" Začal první otázku Stanley. Ve článku psali že má začít nejcitlivější osoba a poté pokračovat ve směru hodinových ručiček.
Nemůžu to říct 100 procentně, ale řekl bych že se pohla odpověď ano. Pohledy ostatních mě v tom jen přesvědčily.
,,Dobrá.. Chceš nám ublížit?" Pokračoval jsem dál s otázkou. Nyní byla odpověď nevím.
Nejcitlivější osoba po nás jen házela vystrašené pohledy. My se zase jen koukali na jeho oči které bez mrknutí vše pozorovali.
,,Jsi naštvaný?" Začala Bev improvizovat. Nyní byla odpověď ne, při čemž si Stanley oddechl.
,,R-ruš-šíme t-tě?" Vykoktal ze sebe Bill. I on improvizoval. Na odpověď jsme museli chvíli čekat, ale přišla.
Ano.Plamínky hlavní svíčky se začali hýbat, a my čekali že zhasne.
,,Ehm.. Takže.." Snažil se Stanley vzpomenout na otázku co jsme měli připravené.
Z ničeho nic zhasli všechny svíčky co jsme měli zapálené. Stanley přerušil naše spojené malíčky a rukami si zakryl obličej.
,,N-nemůžeme už t-toho nechat, prosím?" Zakoktal Stanley a škvírami mezi prsty nás pozoroval. Nikdo se neměl ke slovu.
,,Mohl to být jen vítr" Snažila se uklidnit Bev Stana který couval pryč z kruhu.
Samozřejmě že to mohl být vítr, ale moc tomu nevěřím.
Vydávám kapitolu, protože už to chtělo a aby jste nebyli smutní při čekání na 12 kapitolu k Shhhh.. 😅
ČTEŠ
Asi láska?| Reddie |
FanfictionI'm Richie, the dancing clown.🤡 Moje "první" Knížka!!! Roky mi nesedí ale psssst Mike ani Ben v knížce nejsou (asi) #5 Eddie? Okey... #4 Richie? Okey... 🎉#5 Reddie 🎉