Začal strašně křičet. ,, Slez ze mě! Dělej! To strašně pálí! " Vykřikoval pořád dokola. Strašně se klepal. Slezl jsem z něj. Podíval jsem se na zbytek party. Ony vypadali vyděšeně.
Ben mu podal flašku s vodou. Napil se. Vypadalo to, že mu je líp. Ale jen na chvíli. Udělalo se mu špatně. Vstal a odběhl kousek dál. Tam se po zvracel.
Kůže mu začala blednout. Ale tak, že byla jako by si ji nabarvil na bílo. Byli jsme ticho. Nevěděli jsme co říct. Richie vypadal dost.. Jak to říct. Jako by byl v nesprávné kůži? Asi tak.
Po chvíli jako by to skončilo. Zatřásl se. Nejspíš zimou. Poté vstal a přišel k nám. ,, Jdeme? " Zeptal se nás. ,, Jsi v p-pohodě? " Zeptal se ho Bill. Vystrašeně.
,, A neměl bych? ",, Podle toho, co jsme teď viděli, tak nevím" Odpověděla mu Beverly.
On se jen pousmál a šel tam, odkud jsme přišli. Já se s Losery vydali za ním.
Vylezli jsme z ty studny. Richie až na tu barvu vypadal v pohodě. ,, Chcete jít ke mě? " Zeptal se nás všech Richie. Všichni souhlasily.
Vydali jsme se k východu od toho domu, vyšli jsme a nahlas se za námi zabouchli dveře. Vzhledem k tomu, co se stalo dole ve studni, to bylo normální.
Richie otevřel dveře od svého baráku a pustil nás dovnitř. Na lednici byl připevněný magnetem vzkaz. Richie si ho přečetl. Usmál se od ucha k uchu.
Ritchieho pohled
,, Taaak co budeme dělat? " Zeptala se Bev. ,, Film? " Navrhl jsem. Kývli. Vzal jsem ovladač od televize a začal hledat nějakej film. Zalíbil se mi jeden.
,, Všechno nejhorší? " Zeptal jsem se.
,, Ne, horor ne.. Budu posranej! "Začal Edd. Podíval jsem se něj psíma očima. A ty umím dobře.Po chvíli přemlouvání souhlasil. Šel jsem do kuchyně udělat popcorn. Hodně popcornu.
Když jsem se vrátil s maskami popcornu, všichni byli připraveni. Seděli na gauči a Eddie seděl na MÉM křesle.
,, Eddie, dojdi prosim do kuchyně pro colu a skleničky, jsou na stole. " Samozřejmě, mohl jsem je vzít sebou. Ale když někdo sedí na MÉM místě, není v bezpečí.
On se líně zvedl a došel do kuchyně. Rychle jsem si sedl do křesla.
,, A kde budu sedět já? " Zeptal se mě Eddie, když se vracel s colou.
,, Tady " Řekl jsem a poklepal si na kolena. Podíval se mě, a zavrtěl hlavou že ne. ,, Hele, sedí i takhle Stanley, tak proč ne ty? " A ukázal jsem na ně. Seděli tak, že Bill byl na kraji pohovky a Stanley seděl na něm.
Kluci se furt chovali, jako by spolu něco měli. A vždy když jsme se jich na to zeptali, vždy řekli, že spolu nic nemají.
Jen něco zabručel, ale sedl si na mě. No, spíš na mě skočil.
,, Podejte mi někdo ovladač. Edde, podej mi ovladač. " Eddie se na mě podíval. Zakroutil očima a natáhl se pro něj.
Vzal jsem si ho pustil film. ,, Podej mi ještě popcorn pls" Poprosil jsem Eddieho po asi 20 minutách.
,, Ne, před asi 40 minutama jsi se po zvracel" Zašeptal mi zpátky.
,,Tak aspoň tu kolu" Zaškemral jsem.
,, Ne, budeš zvracet. "
Nejsem s tím moc spokojená, ale když jsem si uvědomila že už týden nevyšla kapitola, musela jsem to napravit! 😂❤
511 slov
ČTEŠ
Asi láska?| Reddie |
FanfictionI'm Richie, the dancing clown.🤡 Moje "první" Knížka!!! Roky mi nesedí ale psssst Mike ani Ben v knížce nejsou (asi) #5 Eddie? Okey... #4 Richie? Okey... 🎉#5 Reddie 🎉