14.

259 28 7
                                    

Eddieho pohled

O pár dní později...

Ty dny strávené v nemocnici na pozorování utekly jako voda a já se měl vydat zpět do školy.

,,Hele kdo je zpátky" Řekl Stan když jsem přišel do třídy.

,,Jak ti je?" Zeptala se Beverly. Já ji začal vyprávět o 'skvělé' stravě z nemocnice a doktorech.

Pořád mi ale vrtala v hlavě ta noc v lomu. ,,Hej, vrať se do reality" Luskla mi před obličejem Beverly a mému výrazu se začala smát.

,,Co se tam tu noc stalo?" Zeptal se zvědavý Bill. ,,Nechci o tom mluvit" Řekl jsem protože jsem nechtěl s ním mluvit o svých pocitech.

,,No ale teď zase vy. Co vy dva?" Vrátil jsem Billovi blbou otázku a podíval se na něho a na Stanleyho. Oni se na mě nechápavě podívali.

,,Bohužel pořád nic" Vložila se do našeho dialogu Bev. ,,Ale myslím že si spolu už mají za sebou rande" Usmála se zákeřně Beverly.

Bill nyní začal vraždit Bev pohledem a Stanley očima přejížděl po těch dvou.

Nejspíše by náš dialog pokračoval, jenže přišla nejotravnější učitelka na škole co učila hudebku.

Když si učitelka spokojeně hrála na piáno, přilétl mi na lavici kousek papírku s textem.

Jdeš se mnou sledoval
Billa a Stana?
Chci zjistit jestli mezi nimi něco opravdu je.
                                                 -Bev



Neuvěřitelné, ale já se vracím k této knížce! <33
Je to o ničem ale já si už vůbec nepamatuju o čem to je ale chtěla jsem se k tomu prostě vrátit.

Btw ⭐ a 💬 potěší xd <3

Asi láska?| Reddie | Kde žijí příběhy. Začni objevovat