Jo, a zapomněla jsem asi říct, že zatím všechno co jsem napsala je z pohledu Richiho. Jo, teď už to víte 😂😅
On něco špitl ale já to slyšel.
,, Já to slyšel "Bill si jen povzdych. ,, Ty mě n-nepůjdeš vyprovodit? ",, Víš kde máme dveře? Víš, tak Papa. Chci spát" Poslední dvě slova jsem zašeptal.
,, Čau " povzdychl si a zavřel za sebou dveře.
Pohled Billa
,, Čau"povdych jsem si a sešel schody dolů. Dole už byla Richiho mamka, tu jsem jen pozdravil a šel jsem domů.
........
,, J-jsem doma! " Vykřikl jsem a šel rovnou do mého pokoje se učit.
......
"Píp... Píp... Píp píp píp" Neee. Pomyslel jsem si. Škola ne. Ospale jsem zvedl hlavu z polštáře a zívl si.
Vydal jsem se do koupelny, a z koupelny rovnou do kuchyně. ,, Dob-bré " Pozdravil jsem mamku s tátou, a začal vytahovat mléko a lupínky.
Vzal jsem si misku a lžičku. Začal jsem si připravovat snídani. Když jsem vše snědl, hodil jsem misku s lžičkou do myčky.
Doběhl jsem si do pokoje pro tašku a vyšel jsem z domu. Vytáhl jsem mobil z kapsy a hledal sluchátka ,, K-kruci"
Zapomněl jsem je doma.Pomalou chůzí jsem se dostal až před školu.
,, Zduř",, Čau" Ahoj " Pozdravili mě kluci.,, Stejně by vám to slušelo " Řekl Stanley.,, N-něco mi uniklo? " Stanley už chtěl něco říct, ale předběhl ho Eddie.,, Ne, nic ti neuniklo" Řekl a bouchnul Eddie Stanleyho do ruky.
,, Jdeme? "Zeptal se Richie. Všichni jsme kývli na souhlas a vešli do školy.
Zvoní! Konečně! Jeeej! Vyšel jsem že třídy a za mnou šel hned Eddie.
,, Čekej na mě! " Zavolal na mě. Já zpomalil a on mě doběhl. ,, Víš co je k obědu? ",, C-co já vím, n-nejspíš zase nějaká sračka" Odvětil jsem a usmál se.,, Něco sladkého " Usmál se pro změnu Ed když jsme vešly do jídelny
,, O-ovocný knedlíky " Vzal jsem si svůj tác a šel k volnému stolu. Eddie po chvíli přišel. Sedl si ke mě a pustil se do jídla.
,, Jdeš už?? " Zeptal se mě nedočkavě už asi po desáté Eddie. ,, Jo "
Odpověděl jsem.,, Čau! " Zavolal na mě Eddie. Odcházel domů.
Já jen pomalu šel směr dům.
Takže abych vás uvedl do situace, máme každý pátek sraz v 15:00 na ladech. A co já teď dělám? Nestíhám.
Vzal jsem si kolo, svého starého dobrého stříbrňáka (nevím jestli to mám správně napsané 😅). Sice jsem na něm nejel už nějakej ten pátek, asi vrže, ale co už.
Stihl jsem to. Tak moje kolo je to neeej lepší kolo na světě. Všichni se bavili, jen Stanley chyběl. ,, Neviděl jsi cestou sem Stanleyho? " ,, J-jo, bude tu za ch-chvíli "
Po chvíli přišel i Stanley. Přišel rovnou v plavkách, tak, že neměl tričko a jen plavky a žabky. ,, T-ty se nezdáš" Řekl jsem a plácnul Stanleyho přes špeky.
Zasmál se a já s ním. I když, žádné špeky neměl. Spíš takové malinké roztomilo-placaté bříško. Ticho, já ho
nebalim.,, Mě se do tý vody nechce" Řekla Beverly.
,, Tak jdem jinam? Třeba na nějakou prozkoumáváčku" Řekl Richie. ,, A co chceš tady v Derry prozkoumávat? Nic tady není, všechno zbourali. " Řekla trochu otráveně Beverly.
,, A co TEN dům? " Řekl Richie docela vysmátě. Všichni jsme se na něj podívaly jako že " Ty nejsi normální ".
,, Bude prdel" Řekl. Po chvíli jsme souhlasily.
Šli jsme. Byli jsme už na začátku ulice, kde byl ten dům. Richie začal poskakovat. Vůbec se nebál.
Kapitola o ničem,
Ale příště se máte na co těšit!577 slov
ČTEŠ
Asi láska?| Reddie |
FanfictionI'm Richie, the dancing clown.🤡 Moje "první" Knížka!!! Roky mi nesedí ale psssst Mike ani Ben v knížce nejsou (asi) #5 Eddie? Okey... #4 Richie? Okey... 🎉#5 Reddie 🎉