13.

299 29 9
                                    

Snažil jsem se usnout. Ale NĚKDO byl u mě tak blízko, že mi dýchal až na krk. A myslím že nespal, a dělal to schválně.

,, Spíš? " Zeptal se. ,, Co kdybych ti dal na zem matraci " ,, Ale ta není tak pohodlná jako tvoje postel " A hodil přez mě ruku. Nejspíš se chtěl objímat.

,, Buzno ",, Tak mi říká Bowers "

,, Já se chci ale vyspat ",, Já tak-" Nedořekl to protože usnul.

Nechal jsem mu tam tu ruku (bože to zní tak divně) a skoumal strop.

Mám hlad. Ohhhh bože ne.. Ne hlad jako hlad, ale jiný hlad. Podíval jsem se na hodiny. 23:01. ,, Za 2 hodiny jsem zpátky " Řekl jsem si spíš pro sebe.

Neibolt není tak daleko.

--------

Otevřu dveře od pokoje a hned uvidím tu potvoru. Dojdu k mamce pro deku. Přespím radši v obýváku na gauči.

,, Hej! Kde seš? " Vzbudil mě křik.

Přiběhl ke mě Eddie. ,, Co chceš? "
,, Nemůžu spát. Nejdem do lomu? Teď když je ještě noc by to tam mohlo být prima. ,, A necháš mě pak vyspat? " Zvedl jsem hlavu z polštáře.

,, Beru to jako ano. Tak šup vstávat " Řekl. Podíval jsem se na něho. Už byl v tričku a teplákách. Mých teplákách. Ospale jsem se zvedl a došel se obléknout.

,, Můžeme? " Stál už Ed u dveří. ,, Jo "

---------

Ed mi celou cestu něco vyprávěl. Ale konečně jsme tu. ,, Sedni si " Ukázal Eddie na zem. Poslechl jsem a sedl si.

Znovu začal něco klábosit. Já ho neposlouchal. Najednou nastalo ticho. Jestli se mě na něco ptal? Říkal nějaký vtip? Která holka se mu líbí? Nevím..

,, M-můžu něco zkusit? " Řekl trochu zakoktaně Ed. ,, Ehm.. Asi jo? " Odpověděl jsem nervózně

Eddie se ke mě víc přesunul. Podíval jsem se na něho, a on na mě. ,, Tak.. Bude to? " Fakt netuším co chce dělat. A navíc neříkám, že to koukání není hezký...

Eddie se mi naposled podíval do očí a spojil naše rty.

Eddieho pohled

Nic. Žádná reakce. Jen seděl a vůbec se nepohl. Byl strašně zaskočený. ,, J-já.. Promiň, byl to blbej nápad. Já-já se ti omlouvá-" Odtáhl jsem se od něho. ,, Ne, neomlouvej se.. To.. " Nedořekl to a běžel někam do lesa.

Rychle jsem vstal a běžel za ním. Byl ale rychlejší. ,, Richarde! Stůj! " Zavolal jsem na něho. On ale běžel dál.

Už jsem nemohl dýchat. Musel jsem zastavit. Strašně špatně se mi dýchalo. Astma. Začal jsem prohledávat kapsy. Ne, já inhalátor nechal doma. Nebo ho někde stratil. Začal jsem kašlat. Nemohl jsem se nadchnout.

Richieho pohled

Zrůda jako já a takovej dokonalej kluk jako Eddie, nemůžou bejt spolu. Radši jsem se zvedl a běžel pryč.

On ale musel běžet za mnou.
,, Richarde! Stůj! " Ozvalo se za mnou. Radši jsem přidal. Zatavil jsem. Chtěl jsem se podívat jestli jsem ho setřásl.

On ale měl ruce na krku a strašně kašlal. Pak najednou spadl na zem a nehýbal se.

,, Eddie! " Rozběhl jsem se zpátky za ním.

Začal jsem s ním třást. Ležel a nehýbal se. ,, Kurva! " Zanadával jsem si.

Vytáhl jsem mobil a volal záchranku. Co jinýho mi zbývá?!

,, Dobrý den. Jak vám
můžeme pomoci? "

,, Můj.. Můj kamarád asi
omdlel. Nevím leží na zemi
a nehýbe se. "

,, A kdo volá? Kde jste?
Nevíte z čeho to může být?
Kolik mu je? "

,, Tady.. Richie Tozier.
Jsme v Derry v lese. No..
On.. On má vlastně astma.
Může to být z toho?? 13"

,, Ten Tozier?! "


















Konečně je to tu!
(    Nevím jestli se ta věc k astmatu jmenuje inhalátor (😂)    )

A moje věta co píšu pořád..
Nejsem s tím spokojená 😢😂😒

Asi láska?| Reddie | Kde žijí příběhy. Začni objevovat