,, Proč?! " ,, Je to něco jako takový.. Virus? Jen tak se toho nezbavíš" Koukal jsem na něj a nic neříkal.
,, Máš hlad?" Kývl jsem.Vzal mě za rukáv. Šel se mnou do toho sklepa, tam, kde byla ta studna. ,, Běž " Řekl mi a ukázal do studny. ,, Jo jasně, mám tam asi skočit šipku ne? "
,, Klidně půjdu první, mě to problém nedělá " Řekl a podíval se do studny. Poté se zase podíval na mě.Udělal jsem gesto tak, aby věděl že má jít první. Skočil tam, ale než skočil mě chytl za rukáv od mikiny, takže jsem padal s ním.
Když jsme spadli na dno study, kupodivu jsem byl pořád naživu. ,, Jak jsem řekl, většinu věcí co se ti teď stane ber jako takové vylepšení" Řekl a já už ani nevím co si o tomhle všem mám myslet.
Pořád mě držel za rukáv a táhl mě stokou.
,, Ptej se" Řekl a já se na něj nechápavě podíval. Stali jsme už před tou horou harampádí. Stáli jsme tam, kde se to všechno stalo.
,, Tak neříkej mi, že tě teď nic nezajímá " ,, Tak třeba co bude dál? " Zeptal jsem se ho.
Eddieho pohled
Crrrr.. Crrrr.. Crrrr..
Škola, no nic. Vstal jsem z postele a šel do koupelny. Oblékl se a šel do kuchyně. V kuchyni seděla máma.
,, Dobré " Řekl jsem a zívl si. Moc jsem se nevyspal, protože mě jeden blbeček donutil koukat na horor.,, Dobré ráno Eddienku" Jak já nesnáším když mi takhle říká. Vzal jsem si z mísy jablko a šel si pro tašku.
Vyrazil jsem z domu se slovy ,, Čau " A šel přímo do školy. Dal jsem si do uší sluchátka a šel dál. Samozřejmě, musím jít přes tu ulici Neibolt.
Jak já tu ulici miluju.
,, Ahooj" Pozdravil jsem Bev, Stanleyho a Billa. ,, Richie tady ještě není? " Zeptal jsem se jich. Richie totiž byl vždy první před školou, ale do učení se mu zase moc nechtělo.
Záporně zakývali hlavou. Richie ani nebýval nemocný. Co se mu asi stalo? A že by šel za školu?
Čekali jsme na něj nějakou tu dobu. Ale nepřišel.
Šli jsme tedy ke skříňkám pro učebnice.
Zvoní! A jak bych popsal den ve škole? Hrůza. Richard se do školy nedostavil.
,, Nevíš co mu je? " Zeptal jsem se Billa když jsme čekali na Stanleyho. Měli jsme jít po škole na hřiště.,, M-myslíš Richieho? T-to fakt n-nevím" Povzdychl jsem si. Možná.. Tak tohle myslel tím "možná".
,, Co když ho usnesli? Včera zmizela nějaká malá holka, tak co když si to vzalo i Richieho? " ,, T-ty hned m-myslíš na nejhorší. U-uvidíš, určitě zaspal a nebo se j-jen ulil že školy. "
Doufám že má pravdu.
,, Kde jsi byl? " Zeptal jsem se Stanleyho když už konečně po nějaké době vyšel ze školy.
On se na mě podíval typu "neřeš" a já to proto nechal být. Vyrazili jsme tedy na hřiště a u toho si povídali.
Přišli jsme na hřiště a hodili si batohy na lavičku. Já vylezl na klouzačku a kluci se sedli na houpačky. Kecali jsme o různých blbostech, ale když už jsme si všechno řekl, začali jsme se nudit.
,, Tak a co teď? " Řekl po chvíli ticha Stan. ,, Co třeba-" Začal Bill ale já ho předběhl ,, Flašku? "
Tak, a tady to utnu. Přemýšlím, jak je mám dát do hromady.
A až mu Rich řekne, jak to Ed vezme.
Myslíte že se už v příští kapitole uvidí a nebo aspoň spolu navážou nějaký kontakt?
ČTEŠ
Asi láska?| Reddie |
FanfictionI'm Richie, the dancing clown.🤡 Moje "první" Knížka!!! Roky mi nesedí ale psssst Mike ani Ben v knížce nejsou (asi) #5 Eddie? Okey... #4 Richie? Okey... 🎉#5 Reddie 🎉