17.

255 29 2
                                    

Nechtěli jsme to ale s Beverly řešit, protože to je jejich věc a úplně jim do toho nechceme zasahovat.

,,Jiné téma" Řekl jsem abych odvedl trapnou situaci od toho že mi už to víme, ale to oni neví. Zvláštní věta.

,,Fajn, tak jaká holka se vám líbí?" Řekla Beverly. Musel jsme se plácnout do čela, protože tohle téma jsem neměl na mysli.

,,Nic"

,,N-nic"

Odpověděli jí kluci. Beverly i já jsme čekali tuhle odpověď. Otázka byla špatně položená. Měla znít 'kdo se vám líbí', aby mohli říct pravdu.

,,Bev, to tě to tak baví?" Řekl jsem a kluci na mě podivně koukali.

,,Co ji baví?" Zeptal se Stanley nechápavě.

,,No.. Ono vlastně.. Eh" Snažil jsem se najít nějaká slova aby to hned nevyznělo: my jsme vás viděli! Sledovali jsme vás celý den! A vy nám teď lžete?!

,,My jsme vás viděli" Řekla trochu provinile Bev, ale stejně zněl její tón štěstí že jsou kluci jsou homosexuálové.

,,Viděli co?!" Zeptal se Stanley a z jeho tónu hlasu jsme nebyli schopní rozeznat naštvaní nebo překvapení.

,,To všechno co bylo včera" Řekla Beverly. Ani ona nerozeznala Stanleyho naštvaní či překvapení.

,,Aha" Vydechl Bill. Neměl se ke slovu a Stanley jen seděl a nemohl se hnout. Oba nad něčím přemýšleli. Podívali jsme se na sebe s Bev a naše výrazy říkali: to se nám to teda povedlo.

Najednou se kluci chytli za ruce. Usmáli se jako sluníčka a šťastně na nás koukali.

Mysleli jsme že na nás budou naštvaní protože jim lezeme do soukromí, ale oni to takhle nebrali.

,,Vy se nezlobíte?" Zeptala se Beverly.

,,A z-za co? Ušetřit j-jste n-nám pr-áci s o-oznámením" Řekl Bill. Byl jsem rád že to takhle bere. Ikdyž bych si právě teď nejradši nafackoval za jejich sledování, ale hned jsem si to zase rozmyslel.

Stanovi se začali červenat tváře a Bill nevěděl co říct. Vypadali spolu vážně roztomile.

,,Já vás vážně žeru" Poznamenala Bev a nad touhle poznámkou jsem se všichni zasmáli.
















Je už trochu pozdě ale když jsem řekla že bude kapitola zítra (dneska) tak prostě bude xd

Asi láska?| Reddie | Kde žijí příběhy. Začni objevovat