Místo popsání papírku jsem Bev ukázal palec nahoru na znamení souhlasu.
Zbytek dne jsme se s Beverly od nich drželi dál a oni byli ve svém světě. Ale bohužel nic než to že si u oběda kradli navzájem jídlo z talíře (což bylo u nich normální) jsme nic neobvyklého nezpozorovali.
,,S nima to je marný" Protočila Bev panenkami.
,,Víš že máš možná s tím randem možná pravdu? Slyšel jsem něco o tom že se ve čtyři sejdou v parku" Tímto jsem Bev hned zvedl náladu a ona si radostně poskočila.
,,Ha! Takže ve tři v parku" Poskakovala si radostně. ,,Proč ve tři? Však stačí až ve čtyři" Zeptal jsem se nechápavě. Ona mi začala vysvětlovat fakt, že nic nesmíme nechat náhodě, protože se můžou sejít dříve.
,,Fajn, tak ve tři" Řekl jsem a vyrazil domů abych si ještě stihl udělat věci do školy.
***V parku***
,,Jdeš pozdě" Přešlapovala Beverly v parku.
,,Jen o tři minuty!" Snažil jsem se jí to vysvětlit, ale ona mě neposlouchala. Bev byla zrovna holka která shipovala kde co, a když šlo zrovna o Billa a Stana, nechtěla nic riskovat.
,,Jak je chceš sledovat?" Zeptal jsem se jí a na ní bylo vidět že má jasno.
,,Klasika" Řekla jako by to byla úplně normální věc. Ikdyž u ní nikdo neví.
Bev hledala vhodné místo na úkryt na sledování a já měl za úkol hlídat jestli už nejdou.
,,Hej! Kosatka na souši" Křikl jsme na Bev která už byla ve svém úkrytu na sledování. Bev říkala že je neskutečně důležité mít pro takovouhle akci heslo. Tohle bylo naše heslo.
Schoval jsme se za Beverly a cítil se jako ve filmu. ,,Ty se nekoukáš" Žďuchla do mě Beverly když přicházel Bill.
,,Jen jsem se na sekundu podíval jinam jestli nejde Stanley, tak promiň" Protočil jsme očima a pochopil že na tom Beverly strašně moc záleží.
,,Už jde Stanley!" Ukázala na Stana co si to šel pohodovou chůzí. Pozdravili se a posadili se na lavičku a začali o něčem mluvit. Beverly si začala stěžovat že nic neslyší.
,,Můžeš jít za nimi a zeptat se jich" Řekl jsem a Beverly se zřejmě urazila a otočila se na mě aby dokázala uraženost.
,,Už vstávají!" Řekl jsem a ukázal na ty dva. Bev se otočila a začala se hned rozhlížet po nové schovce. Ti dva spolu vypadali jako dokonalý náctiletý pár co je do sebe zamilovaní až po uši.
,,Jdeme!" Zvedla mě Bev ze země a táhla mě za ruku pomalu za nimi. Stanley celou cestu máchal okolo sebe rukama a vypadal že mu popisuje nový film od Marvelu.
Sledovali jsme je asi dvě hodiny, než vešli do sálu v kině ze kterého vedly asi tři východy, tak jsme prostě vsadili na jeden a čekali tam než jim film skončí.
Při čekání na ně jsem si pochutnával na hranolkách z mekáče a Bev mi upíjela colu.
Vyšli z ničeho nic z kina a šli procházet obchody. Od hračkářství až po knihkupectví. Prošli vážně všechny krámy a já si mezitím stihl ještě koupit bubble tea.
Spokojeně jsem si pil brčkem pití a Bev mi vždy dávala informace co dělají. Upřímně, s Bev jsem se necítil jako kluk ale spíš holka kterou zajímají nehty, účes a další věci co zajímají holky.
,,Koukej jak jsou spolu roztomilý" Opakovala už po několikáté Beverly a já se bál že se z nich roztoče.
,,Pozor ať se neroztečeš" Upozornil jsem ji ale ona mě očividně neposlouchala. Právě teď ji zajímalo úplně něco jiného co sledovala přes výlohu. A ne, šaty to nebyly.
Kluci vyšli z obchodu a šli úplně někam jinam ven. Celá tahle akce se mi zdála zbytečná. Ano, kluci se k sobě hodili, ale já nepotřeboval být stíhačka.
,,Už bude sedm" Zaskuhral jsem po dlouhé chůzi po městě, hřištěm a nakonec lesem. Nevím co měli na dnešek připravené, ale už mě bolely nohy a chtěl jsem domů.
Právě Bill a Stanley seděli na kraji lomu a o jen se na sebe koukali. Připomnělo mi to tu noc jak jsem tu byl s Richardem a totálně to posral.
Kluci na sebe chvíli pokukovali až se nakonec stal zvrat ze kterého začala Bev šílet štěstím.
Bill z ničeho nic chytl Stana pod krkem a přitáhl si ho do vášnivého polibku. Bill z jeho krku přejel do Stanleyho vlasů a začal si s nimi hrát. Po chvíli se od sebe odtrhli a Stanleyho tváře nabírali rudou barvu.
😏😏😏
ČTEŠ
Asi láska?| Reddie |
FanfictionI'm Richie, the dancing clown.🤡 Moje "první" Knížka!!! Roky mi nesedí ale psssst Mike ani Ben v knížce nejsou (asi) #5 Eddie? Okey... #4 Richie? Okey... 🎉#5 Reddie 🎉