10.

308 29 7
                                    

Oba kývli na souhlas. Na hřišti nikdo nebyl, takže tam byl klid. Jelikož měl Stanley prázdnou flašku od RELAXU, (no reklam)vytáhl ji a položil na zem.

Posedali jsme si okolo a Stan s ní zatočil. Padla na Billa. ,, Pravda nebo úkol? " ,, Pravda " Řekl rozhodně Bill.
,, Nejlepší fiktivní postava? "
,, B-batman! " Řekl vesele. Oba jsme se se Stanleym zasmáli.

Bill zatočil s flaškou a padla na mě.
,, P-p-pravda nebo úkol? " ,, Úkol " Bill byl s mojí odpovědí velice spokojený, protože se usmál.

,, Napiš m-mi úkol z chemie " Řekl a podal mi jeho sešit. ,, Do zítra " Dodal a já jen na něj hodil pohled:
" VÁŽNĚ?! " za co mě trestáš.

Vzal jsem si jeho sešit a dal si ho do tašky. Zatočil jsem s flaškou. Padla na Billa. ,, Pravda nebo úkol? "

Takhle jsme hráli asi hodinu...

,, P-pravda nebo úkol? " Zeptal se Bill Stanleyho. ,, Úkol " ,, Zavolej R-richiemu a.. pověz m-mu nějakou píčovinu" Koktal Bill.

Stan vytáhl mobil a vytočil Richarda. Píp píp píp. Znamenalo to to, že mu to Rich típl. Proto ho Stanley vytočil znovu.

Píp píp píp... Znovu to típl.

Stanley se na nás podíval nechápavým výrazem. Richie by zvedl telefon i kdyby byl na pohřbu své matky. A to už je co říct.

Jelikož nás to přestalo bavit, zabalili jsme to a šli domů.

Bál jsem se o Ritchieho, co když ho opravdu unesli? Ne, to je blbost.

Proto jsem se vydal k němu domů.

Zaklepal jsem na jejich dveře. Nic. Proto jsem do domu vstoupil.
,, Richie? " Nic. Prolezl jsem celý dům ale nikoho jsem nenašel.

Vydal jsem se domů.

,, Jsem doma! " Přišel jsem domů a hned u dveří stála moje máma. ,, Kde jsi byl? Doufám že sis nezapoměl vzít svoje léky " Začala. ,, Eee.. Ne. To určitě ne. Určitě jsem si je vzal" Prohlédla si mě nedůvěřivím pohledem. ,, Dobře. A kde jsi byl? " ,, S klukama" Odpověděl jsem jí a vydal se do pokoje.

,, Kolik vlastně je? " Řekl jsem si sám pro sebe když jsem si sedl za svůj stůl. Přesně pět. Tak proto byla máma připravená u dveří. A navíc jsem od ní měl nejeden zmečkaný telefon.

Vyndal jsem si učebnici fyziky a začal se učit. Ta kráva začala zase vyhrožovat zkoušením, jen proto že ji jeden blb nasral. Život be like.

,, Eddie, pojď se najíst " Zavřel jsem učebnici a šel do kuchyně. ,, Učil si
se? ",, Jo" A položila přede mě dvě topinky. Šla se zase dívat na televizi.

Talíř jsem dal do myčky a šel zpátky do pokoje. Podíval jsem se na rozvrh a podle toho jsem si připravil věci do školy.

Za pět minut bude devět. Povzdychl jsem si a skočil na postel. ,, Co asi dělá Rich? " Napadlo mě. Otevřel jsem mess a napsal mu :

Ed: kde jsi?

Asi mi ne odepíše, ale za pokus nic nedám. Vzal jsem mobil a šel jsem do koupelny dát si rychlou sprchu.

Začal jsem si sušit vlasy, a najednou.. Cink! Někdo mi píše. Doufám že je to Richie.

Rich:v bezpečí

Ed: kde?? Richie, proč jsi dneska
nebyl ve škole? Pls Richie 😖

Zobrazeno. Debilní zobrazeno. Do pekla s ním. No nic, doufejme že zítra do tý školy přijde.

Richieho pohled

"Debilní, debilní, debilní klaun! " Opakoval jsem si pořád dokola. Po tváři mi stekla slza. Hned jsem si ji setřel. Ne, já nebrečím.


















Kapitola měla vyjít dřív, ale nějak mi to nevyšlo.
Jinak další kapitola vyjde co nejdřív!

Asi láska?| Reddie | Kde žijí příběhy. Začni objevovat