Richieho pohled
Ne, to nemůže být pravda. Prostě ne. Musí to být sen. Musí. Cink. Přišla mi zpráva. Teď nemám na nic náladu.
Otevřel jsem mobil. Psal mi Ed. Prý kde jsem. Přemýšlel jsem co mu odepsat. Pravdu mu říct nemůžu. Aspoň ne teď a takhle.
Přišla mi od něj zase zpráva. Hodil jsem jen zobrazeno.
Znovu mi cinkl mobil. Máma. Neee.. Teď nee...
Mamča: volali mi ze školy, prý jsi dnes nepřišel
Ani to zobrazeno jsem nedal a začal tu zprávu ignorovat.
Mamča: Richie, víš že přijet nemůžu, tak mi aspoň řekni kde jsi nebo co ti je?!
Richie: v pohodě. Neboj
Mamča: co ti je? Doufám že se ti nic nestalo
Mobil jsem si radši vypnul a nechal ho na nabíječce. Šel jsem radši zapnout TV. Snad tam něco bude.
Eddieho pohled
Budík. Postel. Koupela. Snídaně. Zakopnutí o práh.. Tak bych popsal ráno. Rich se mi už neozval. Teď jdu do školy a.. Už ji vidím! I na tu dálku jsem poznal že tam stojí jen Stanley. Přišel jsem k němu.
A se vzájemným ,, Ahoj" Jsme se pozdravili. ,, Neboj, určitě mu nic
není " ,, Doufejme " Povzdychl jsem si. Už přišli Bill s Bev. Šli jsme na první hodinu.Čeština už je za náma a teď ta fyzika. Snad mě nebude zkoušet.
Už vešla do třídy. Začala listovat svým sešitem. ,, Tak, koho si vyzkoušíme? " Začal jsem se pomalu modlit. ,, Dneska je třináctého, a třináctka je.. " Doprdele. Ani to musela do říct, protože kdo je třináctka? Já. ,, Tak pojď Jacku " Zvedl jsem se a žákovskou se sešitem ji hodil na stůl.
,, Za 2 " Řekla a podala mi sešit s žákovskou. Ufff.
A zbytek školy probíhal nudně. Teď máme poslední hodinu. Tělák. Mám to ale super matku, protože mě omluvila. Zase. Byli jsme minulí týden u doktora, ten ji sice řekl že mi nic není, ale stejně mě omluvila. Nestěžuju si.
Takže jsem buďto běhal (jen protože jsem se nudil) po šatnách nebo byl na mobilu. Vím, jsem závislák. Ale kdo v dnešní době není, že?
,, Co máme dnes k obědu? " Zeptal jsem se kluků když jsme vycházeli z haly. ,, Co já vím " Odpověděl Stanley.
,, Rizoto " Řekl jsem si pro sebe když mi kuchařka podávala jídlo.
Aspoň že tak.
Vzal jsem svůj tác s jídlem a šel si sednout ke klukům.
Sedl jsem si. Kluci byli zticha. ,, Co se stalo? " Zeptal jsem se. Moc šťastně teda nevypadali. ,, T-ty jsi n-ne-neviděl ten leták n-na nástěnce? "
Podíval jsem se tím směrem. Seděli jsme od ní docela daleko, ale dost blízko abych viděl.. Richieho fotku.
Uprostřed byla jeho fotka. ,, T-to znamená " Zakoktal jsem se. ,, Asi jo. 24h. o něm nikdo neslyšel. A-" Nenechal jsem ho to do říct. ,, Takže to mi chcete říct že se dopíči ztratil?! "
Chtěli jste ji, máte ji tu.
Jinak s tím nejsem úplně spokojená, je jen tak rychle sepsaná. Tak sorry za chyby ❤
ČTEŠ
Asi láska?| Reddie |
أدب الهواةI'm Richie, the dancing clown.🤡 Moje "první" Knížka!!! Roky mi nesedí ale psssst Mike ani Ben v knížce nejsou (asi) #5 Eddie? Okey... #4 Richie? Okey... 🎉#5 Reddie 🎉