7.

344 33 5
                                    

Má o mě nějakou velkou starost. Jak ho znám, tak by do mě začal lít kolu, jen aby mi nebylo dobře.

Byli jsme v půlce filmu. Sem tam byla nějaká ta strašidelná scéna, ale zatím nic moc.

Konec! Nebylo to tak strašné. Ale ani dobré. Vyšel jsem i strašidelnější.
,, Tak a co teď? " Zeptal se Ed. ,, Co třeba zase nějakou hovadinu? Zakázané věci?? ",, Ten dům ti snad nestačil? Měl by jsi jít k doktorovi, vypadáš jako stěna, a co.. Co se tam dole vlastně stalo? " Vychrlila Beverly.

,, No.. Já.. Ten klaun.. "

Eddie pohled

Začal něco mluvit. Mluvil vlastně pořád to samé. Ten klaun. Ten klaun a ten. Pořád to opakoval. Bylo mi ho líto.

Richie pohled

,, Já ani nevím. Byl tam ten klaun, něco pálilo, a pak tma. Jo a ještě tam byla princezna a jednorožci" Řekl jsem. S tou princeznou a jednorožci si ale nejsem jistej.

Začalo se mi dělat zase špatně. Eddie na mě pořád seděl, tak jsem ho jen shodil na zem a běžel na záchod.

Co to se mnou je? Už podruhé ztrácím, není mi vůbec dobře, a začalo mě zase pálit celé tělo.

Začal jsem se škrábat jako o život. Pálí to, jako bych stál přímo před ohněm. Oprava, jako bych v tom ohni stál! To už snad není možný.

,, Richie, Richie, co ti j-" Někdo řekl to. Ve dveřích stál Ben. Jen se na mě koukal s otevřenou pusou.

No, ono když v koupelně najdeš kluka vedle poblitýho hajzlu, co se strašně škrábe, je to trochu divný.

,, Běžte.. Prosím " Řekl jsem, když mi začalo být znovu nevolno. ,, A-ale.. " Začal koktat Bill. ,, Běžte! Hned! " Začal jsem křičet. Nepotřebuju aby mě teď takhle viděli.

Oni se rozešli ke dveřím. Eddie ale nikam nešel. ,, Bež, prosím " Začal jsem "škemrat". ,, Chceš nějaké prášky proti zvracení? " ,, Ne! Jediné, co chci je, aby jsi šel domů! " Fakt nechci aby mě teď. Už mi docházeli nervy.

,, Tak to ti nesplním" Řekl a zvedl se z křesla. Došel za mnou do koupelny a podal mi kbelík. Já si ho od něho vzal a šel si sednout do obýváku na gauč.

Pozoroval jsem ho co dělá. Vlastně se na mě taky koukal co dělám. Takhle jsme se na sebe nějakou tu dobu koukali.

Po chvíli mě to koukání přestalo bavit a tak jsem se zvedl a šel do našeho šuplíku s různými prášky.

Otevřel jsem šuplík a vytáhl nějakou krabičku na které bylo napsané něco jako: proti nevolnosti.

Vytáhl jsem jedno platíčko a vyloupl z toho prášek. Strčil jsem si ten prášek do pusy, vzal sklenici s vodou a zapil to.

Když jsem se obrátil, Eddie tam už nebyl. Buďto je už na cestě domů, což pochybuju. Takže byla druhá možnost, a to ta že je tady někde v baráku. Vydal jsem se ke schodům a šel do mého pokoje.

Otevřel jsem dveře a co jsem neviděl. Ed se mi hrabal ve stole. Měl jsem na stole takovou truhlu, do které jsem si házel svoje přání. Ale překvapilo mě, jak se do ní dostal. Krabička byla totiž na zámek, a kde je od ní klíč jsem věděl jenom já.

,, Kdo je Julie? " Zeptal se mě. ,, Je to  člověk, který má dvě oči, jeden nos, pravou ruku, a divil by ses, má i levou ruku." Odpověděl jsem mu.

,, Já to myslel vážně. A navíc je ti už asi dobře, když máš takovýhle kecy" Řekl a protočil oči.
















S kapitoly co se budou odehrávat v kanálech nejsem nikdy spokojená, tak to prosím pochopte 😒
Sorry za chyby ❤

Asi láska?| Reddie | Kde žijí příběhy. Začni objevovat