Kapitel 17

47 2 0
                                    

Jag tog försiktigt tröjan och stängde dörren igen. Jag drog på mig tröjan och satte på vattnet på kranen. Jag letade i skåpen efter smink. Men så klart hade han inte. Jag stängde av kranen. Vad skulle jag göra? Jag drog fram mitt hår framför mitt ansikte och öppnade dörren. Jag gick försiktigt ut. Omar satt på sängen och såg på mig. Jag kollade snabbt ner i golvet och lät mitt hår vara som en slöja för mitt ansikte. Jag la mig på andra sidan sängen och gömde mig under täcket. "var är Ogge? " sa jag med raspig röst under täcket. "Köket" sa Omar och la sin hand på min höft. Jag ryckte till och han tog bort den. "är du okej?" frågade han försiktigt. "Ja" sa jag och försökte låta normal. "Varför gömmer du dig då?" sa han och jag kunde höra att han flinade. Jag log och försökte komma på ett bra svar. "Hallå?" sa han och drog bort täcket från mitt ansikte. Jag la mig på mage med mina armar under mig och ansiktet ner borrat i kudden. "hallå" sa Omar och började kittla mig försiktigt.  Jag började fnittra och sprattla. "snälla sluta" sa jag mellan skratten och försökte hålla mitt ansikte gömt. Men han gav sig inte, till slut vände jag mig motvilligt om mot honom. Fast mitt hår skymde mitt ansikte när jag låg där i sängen. Han slutade kittla mig, och jag flämtade. Han tog bort en slinga från min mun och böjde sig fram. Jag kände hans andedräkt mot mina läppar och jag låg kvar. Han tryckte försiktigt sina läppar mot mina och jag la mina händer om hans nacke. Han släppte och ställde sig upp med ett pedo flin. "Du får komma och ta mig om du vill ha mer" Jag satte mig upp och håret försvann från mitt ansikte. Hans ansikte skiftade färg till vit och sedan tillbaka till sin ursprungliga färg. Jag höll mig för nedre delen av mitt ansikte fast han hade redan sett. Han gick mot mig och flyttade försiktigt bort min hand. Han la sitt finger mot min haka och studerade mitt ansikte. "Bella..." sa han. "Vad? Jag vet hur jag ser ut men det finns inget att göra nu" suckade jag. Han rynkade ögonbrynen. "Du är fortfarande vacker, det är du alltid" sa han och kysste mig på munnen. Jag rodnade i kyssen och kysste honom tillbaka.

You have my word (TFC)Where stories live. Discover now