Kolejne Ogłoszonko!

167 11 3
                                    

Pliss. Nie zabijajcie!! Nie ma rozdziału z kilku powodów... 1. Mam chwilowy brak weny. 2. Nawet jakbym coś napisała zostawie na maraton, który Nie wiem jak napiszę, a to już niedługo.... 3. Brak weny (wiem że już było, ale to dość duży problem...)

A wracając do Ogłoszonek, których jest więcej jak rozdziałów ostatnio, za co strasznie się nienawidzę... Ale nie chcę wam truć o moich problemach tylko co... No co Julka może robić?? Hmmmm... DZIĘKUJĘ!!! W mediach macie powód moich podziękowań. Obiecuję, że w tym tygodniu będzie maraton i będę się starać wstawiać PRZYNAJMNIEJ jeden rozdział tygodniowo. I to będzie takie moje małe postanowienie xD To tyle... Tak sobie myślę, że gdyby nie ludzie na wattpad nie miałabym nic. (No dobra..  Miałabym Koteczkowana102 👌😅) Uwielbiam Was wszystkich. Nawet tych co nie gwiazdkują tylko dają mi odczyt i żadnej aktywności po sobie. Teraz pora się ogarnąć i szykować na maratonik ^^, który będzie miał mało rozdziałów znając mnie, ale postaram się znalezc gdzies wene. (Pod dywanem nie ma. Sprawdzałam 😂❤) Jeszcze tak na koniec chamska reklama xD Zapraszam do książki ,,Muzyka'' gdzie polecam różne piosenki-codziennie jedną :> Koniec reklam. Dziękuję wam jeszcze raz, że czytacie mnie co jest tak cholernie miłe.
-Jula ogarnij się!! Ile możesz dziękować?!?-myśli Julki xD
-Będę dziękować ile chcę!! Pewnie ich to denerwuje już bo nie ma rozdziałów ale co poradzę... Kocham Was!! Narka 😘💗-Julka
-No w końcu skończyła dziękować. Bajoo-myśli Julii 💕😜

Czy tylko przyjaźń?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz