27. Idol

194 14 3
                                    

Trochę posprzątałam I już była 17:05. Pewnie nie przyjdzie...Nagle do moich uszu dochodzi dźwięk dzwonka. Biegnę jak głupia do drzwi i prawie się uśmiercając na schodach, ale to pomińmy. Otwieram drzwi, a tam stoi Antek i Kuba!? Rzuciłam się na tego drugiego jakby bojąc się, że to tylko sen. Jednak to była prawda. Wpuściłam obu do środka. Antek od razu pobiegł do salonu przejmując pilot oraz włączając eskę. Leciała piosenka ,,Stargazing''. Nie mogłam się powstrzymać i zaczęłam śpiewać. Chłopaki też co poskutkowało tym, że później stworzyliśmy razem mini casting do programu ,,Idol" który nie jest już emitowany, a wielka szkoda. Fajny był... Ja byłam ponoć śmieszna jak Ewa Farna. Kuba był wokalistą zespołu Lady  Pank, a Antek wcielił się w rolę Wojciecha Łuszczykiewicza. Najpierw Kuba był przybyszem, a ja z Antkiem w jury. Zaśpiewał świetnie piosenkę Eda Sheerana ,,Thinking Out Loud". Mogłabym tego wykonania słuchać bez przerwy...Właśnie!! Już w tę sobotę znowu trzeba będzie jechać do studia TVK!! Ale o tym pogadam z Kubą później. Teraz przyszła kolej naszego Bungi!! Nigdy nie przestanę tak na niego mówić. Nie poradzę, że uwielbiam ,,Lwia Straż" A mogłam poznać jednego z jej Lektorów, I to najśmieszniejszej postaci. Ogólnie Kuba przeszedł I miał 2 razy na tak, czyli w naszym OGROMNYM  jury maximum. Scardina zaśpiewał piosenkę ,,Antynarkotykowa" co w jego wersji wyszło wspaniale!! Brak mi słów na moich zdolnych chłopaków!! Antek miał 2 głosy na TAK co było oczywiste. Teraz zeżarł mnie stres. Musiałam wymyśleć jakąś piosenkę... Wezmą mnie za dziecinną, ale uwielbiam tę piosenkę..

-Patrzę w wodę i te fale na brzegu. Odkąd sięgam pamięcią. Nie wiem sama czemu tak...Żal mi..Ale widać tak być musi..Nowy dzień mnie słońcem kusi. Jak oprzeć się mam no jak...-dalej już jakoś sama zaśpiewałam nawet nie wiem kiedy... Byłam w takim...Transie. Magiczne uczucie... Otworzyłam oczy A tam Kuba, Antek I Telefon? Nagrywali mnie!?
-Nagrywaliście mnie!?-zapytałam lekko zła. Chłopcy spojrzeli na siebie dziwnie... Gdy tak stali wyrwałam im telefon gdzie wysłali to nagranie Dawidowi Kwiatkowskiemu!??!?Nagle zauważyłam- że właśnie dzwoni!! Oddałam już wściekła telefon Antkowi. Znów tak sławna osoba zobaczyła jak skrzeczę.. O Bożeno!! Dlaczego ja!?!? Na pewno się śmieje.. Zamknęłam się w pokoju.. Nagle słyszę ich rozmowę na trybie głośnomówiącym..

##Perspektywa Antka##

-Cześć Trenerze!!-przywitaliśmy się z naszym trenerem. Ten zaskoczony, że jesteśmy we dwóch, ale zaczął z nami rozmowę.
-Chłopaki nie mam zbytnio czasu...W jakim celu dzwonicie??-pozwoliłem Kubie zabrać głos, aby ładnie to obrał w słowa..
-Widziałeś to nagranie?? Osoba która je śpiewa jest zabójczo samokrytyczna (takie true z moją osobą, ponoć...Koteczkowana102 ja wcale nie jestem samokrytyczna cnie?? 😅~dop.aut) I chcemy byś ocenił przy niej ten występ jako osoba, która się na tym zna.-staliśmy przed drzwiami do pokoju i włączyliśmy chat wideo. Szmajkowski otworzył drzwi, a tam Madzik siedzi na łóżku I patrzy na nas zabójczym wzrokiem. Teraz zabrał głos Dawid.
-Według mojego skromnego zdania to nagranie to miód na moje uszy!! Mam nadzieję,że następnym razem z własnej woli coś mi nagracie. Dziękuję za to, że to właśnie do mnie macie to zaufanie i mnie to wysłaliście. Dziękuję wam wszystkim...Do zobaczenia w Sobotę!!-połączenie się zakończyło, a my już wszyscy się przytuliliśmy.

##Perspektywa Madzii##

Ten cały ,,Idol" pokazał mi, że nie muszę być taka samokrytyczna, bo skoro nawet Dawid stwierdził, że to miód na jego uszy, to może coś tam umiem. Długo nie kontynuowaliśmy zabawy, bo Antek musiał jechać, a Kuba iść do domu...Ale tego drugiego przytrzymałam trochę dłużej. Staliśmy w kuchni sami.
-Przepraszam za wszystko...-cmoknęłam go w usta i doprowadziłam go do wyjścia, a że była już 20:59,a ja jestem leniem to po wieczornym prysznicu błyskawicznie znalazłam się pod kołderką, by już po minucie odpłynąć do krainy Morfeusza.. 

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Siemka!! Długooo mnie tu nie było. Ktoś tęsknił?? 😅😅 Dedyk dla Fovvsie__ 💞 Do następnego rozdziału!! 🖤

Czy tylko przyjaźń?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz