Gerçekler Gün Yüzüne Çıkıyor....

153 36 158
                                    

Özgecan Aslan anısına....

Evet! Arkadaşlar yeni bölüm ile karşınızdayım. Bu bölümde biraz geçmişe gideceğiz. Tam kafamda kesin bir şey yok. Gidişata bakarım. Bu arada bu bölümü yazmam için başımın etini yiyen arkadaşım ipkhlya06 bu bölümü sana armağan ediyorum........
Neyse çok bekletmeyeyim sizi.
İyi okumalar.....

Multimedia- Çisem

Bölüm şarkısı: Sürsün Bahar-Can Kazaz
_______________________________________

Bunu nasıl yapardı? Bu kadar ileri gidemezdi.

Ben bu kadar ağırını hak etmemiştim.

Yerdeki o fotoğrafta Ahmet'in ne işi vardı?

Üzerinden o kadar zaman geçmişken nasıl bulmuştu onu...

Yerde gözyaşlarımı akıtmamak için olağanüstü bir çaba gösterirken iç sesim bana fısıldadı.

Hemen pes mi edeceksin,Alisya? Senin ne yaşadığını ben biliyorum. Nasıl acı çektiğini. Sen ailene söz vermedin mi? İntikamınızı alacağım demedin mi? Şimdi bir hamlesiyle bu kadar kolay mı olacak seni yıkması? Pakizene söz verdin sen! Şimdi kendini toparla. Sözünü tut. Ayağa kalk ve yıkılmadığını herkese göster..

Bir an hani her şeyin bittiğini düşünürsünüz ya?

Sonra içinizden bir şeyler kopar. Fısıldar size benliğiniz. Kurumaya yüz tutmuş ağaç yeniden yeşerir.

Pakize'nin verdiği güçle yerde arkama döndüm.

Ne demiştim ben? Güç mü?
Varsa da şu gördüklerimden sonra yoktu artık?!

Hayır hayır.. Bu Sinan!

Fotoğrafta Ahmet'i gördükten sonra, videoda Sinan'ı görmek benim için bir ölümdü zaten.

Kefen için para biriktirmeme gerek yoktu. Çünkü ben zaten ölmüştüm..

Ayağa kalktım ve var olan gücümle bağırdım.

"Kapatın şunu. Kes artık.....Lütfen."

Yalvarmıştım ona. Lütfen demiştim. Acılarımla oynamasına izin veremezdim.

Kendimi bayılacak gibi hissederken Çisem'in sarılmasıyla ayakta kaldım.

Araz'ın sesiyle kendime geldim.

"Kapatın lan şunu! İnsanların geçmişiyle oynayacak kadar aşağılık mısınız lan?!"

Geçmiş... Adı geçmişti. 2 yıl öncesiydi.
Peki, anlamı gibi geçmiş miydi?
Hayır. Yaralarım sadece kabuk bağlamıştı.

Videodaki sesler kesilmezken, unutmak istediğim o anlar aklımda yer etmeye başlamıştı bile..

###Flashback###(2 yıl önce)

Gözlerimi aralamamla yavaş yavaş karanlığa alışmaya başlıyordum.

Oturduğum duvar kenarından kalktım. Karanlıkta az çok belli olan kapıya ilerledim. Yumruklamaya başladım.

ACIMASIZIN KİMSESİZ ŞEYTANI #Wattys2019   [ASKIYA ALINDI!]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin