Yara İzi

115 32 117
                                    

Ben geldiim!! Hoş buldum. :) Bir anda aklıma geldiniz ve dedim. Neden yeni bölüm atmıyorum? Aklımda şu an olan tek şey bölümün başı fşldöqwpsjs
Bölümün akışına bakıcaz;)

Sizi çok bekletmiyorum.. İyi okumalarr..

Bölüm şarkısı/ Manga- Cevapsız Sorular

Multimedia- Lidya

____________________________________________

Emin adımlarla kayalıklardan yanına doğru ilerlerken tek düşüncem neden şimdi geldiğiydi?

Düşüncelerimle beynimi yemeyi kestim.
Adımlarımı daha sık bir şekilde ona doğru atmaya başladım.

Yanına yaklaştığımda aramızda bir metre kadar mesafe kala durdum.

Cesaretim var mıydı?

Suratına bakabilir miydim? Ben bakardım bakmasına ama ondan şüpheliydim.

Onun suratıma bakacak kadar yüzü var mıydı?!

Yanına yaklaştığımda tam karşısında durdum . Kafamı kaldırıp yüzünü inceledim. Benden sonra ne kadar değiştiğini?

Boyu uzamıştı. Saçları uzamıştı, daha bir yapılı olmuştu. Beni bırakıp gitmesinin üzerinden çok bir değişime uğramamış gibiydi ama gözle görülür bir değişim vardı aslında.

Sonunda bir şeyler sormaya cesaret edip konuşabilmiştim.

"Neden buradasın?"

(Ahmet olarak bunu düşündüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ahmet olarak bunu düşündüm. Nasıl?)

Durdum. Gözlerinin içine baktım. Bir şeyler anlamak istedim eskiden aşkla baktığım o gözlerde.

Eskiden bana aşkla bakan, o sıcacık gözleri şimdi pişmanlıkla bakıyordu. Ama o gözlerden çıkan her pişmanlık zerreciği benim yüreğime bir ok misali saplanıyor ve kanatıyordu, zor kabuk tutmuş yaralarımı.

Hâlâ bir cevap vermemişti. Verememişti....

Bu sefer soruyu değiştirerek sordum.
"Neden şimdi geldin?"

Artık bu sıkıcı sessizlik sinirimi bozmaya başlamıştı. İçimde kopan fırtınalar bir hışımla dışarı yansıdı.

"Susma, bir şey söyle artık! Neden geldin? Niye buradasın? Ne istiyorsun?!"

Kafasını eğdi. Yere baktı ama gülümsediğini görebiliyordum.

Niye gülüyor la bu it? Nerden bilebilirim Pakize?
Bak Alisyaşkm beni sinir etme. Dikleniyorsun falan hiç hoş olmuyor kuzuşum. Senin işkembeni çıkarırım dellendirme beni.!
Şuştumm taam. Haklısın bro.

ACIMASIZIN KİMSESİZ ŞEYTANI #Wattys2019   [ASKIYA ALINDI!]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin