Şimdi ben geldim! nil_krtl_2110 kankacığımın yoğun istekleri üzerine yeni bölümü yazıyorum. Hikâyenin bu bölümleri kızın açısından duygusal ama ben pek duygusallığı seven bi insan değilim. O yüzden mizah açısından da ilerlemeye çalışacağım. Çok konuştum vurmayın abla. Tamam be gidiyorum. İyi okumalar...
Bölüm şarkısı- Onur Can Özcan
-Hüzün Hoş geldin-
**************************************Canım,balım, çiçeğim, en çok da böceğim olan Araz'ın bana ne söylediğini algılamak benim için oldukça zordu. Dediği şeyler kulağımda uğulduyordu.
"O zaman söylüyorum. Günah benden gitti. Hani canım, aşkım Andıç amcanın- Alisya'nın babası- rakibi vardı ya. Suat KAYGILAROĞLU...
Tekstil dünyasının Andıç amcadan sonra 2. sırasına yerleşmeyi başarmış kişi. Ay çok uzattım. Allah'ım ne güzel konuşuyorum. Ay tamam neyse. ..-" Araz 'ın anlatımı daha doğrusu kendini övmesi Çisem'in duruma müdahale etmesiyle kesildi. Çisem konuşmaya başladı.Ama ben artık sabırsızlıktan öleceğim. Mezarıma gelmeyin eğer ölürsem namussuzlar.
"Kanka işte onun oğlu ve 2 yakın arkadaşı kısacası çetesi geçen seneki okullarında çıkardıkları büyük kavgadan sonra okuldan atılmışlar. Yazık müdür çok dayanmış bile bunlara. Kısacası bizim okula yazılmışlar gülüm. Oh be dedim kurtu-..." Çisem'in sözlerini sekiz köşeli jetonumun olayları yeni algılamasıyla anca kesebilmiştim.
"Sen ne saçmalıyorsun ya!? Ne demek babamın ve annemin katilinin oğluyla aynı okulda okumak!? Babamın düşmanı düşmanımdır.." son dediklerimden sonra artık gücüm kalmadığını fark etmiştim. Çisem'in sorusuyla kafamı kaldırdım.
"Biliyoruz. Peki ne yapacağız?" Araz'a baktım. Bana bakıyordu ikiside...Sonunda konuştum. "Bilmiyorum tek bir bildiğim var. O da ailemin intikamını alacağım." Ben bunları dedikten sonra ikiside eğildi. Ve sırtımı sıvazladılar. Aynı anda birbirlerine baktılar. Ve fısıldadılar.
"Alacağız!!" Onlara tebessüm ettim. Ama buruk bir tebessümdü bu. Acınası... Kimsesizliğimi belli eden...
"Ay tamam. Yeter bu kadar duygusal sahne. Kalkın. Böyle olacağını bildiğim için.. E tabi ablanız çok zeki bilmem doğal . Müneccim miyim neyim ya? Her neyse bunu sonra düşünürüm. Bu çocuk ve arkadaşları hakkında minik çaplı bir araştırma yaptım. Anlatıyorum?"
Çisem yine Çisemliğini konuşturmuştu.
Müzeyyen teyze gibi konuşacak hali yok ya tabi Çisemliğini konuşturacak tatlım.
İç sesime selam yolladım. Hayır, hayır.. Siz yanlış anladınız. Biz iç sesim Pakize ile çok iyi anlaşırız.
Evlât olsa sevilir yani o derece..Alisya aşkım yanlış oldu o. Evlât olsan sevilmezsin onun doğrusu. Şunları kendine uyarlamayı bırak.
Peki abla. Pakize ile konuşmayı kestim. Ve Çisem'e devam etmesi için başımla onay verdim. O da zaten tetikteymiş. Hemen başladı anlatmaya.
"Şimdi kankalarım. Ben bu 3 silahşörleri araştırdım. Ama ilk arkadaşlarından başlıyacağım. Öyle daha heyecanlı olur." dedi. Ben az önce Çisem'in 'sorunlu' olduğunu söylemiş miydim? Araz'a döndüm. Çisem'e 'Mal mısın?' bakışları atıyordu. Çisem bizi takar mı??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZIN KİMSESİZ ŞEYTANI #Wattys2019 [ASKIYA ALINDI!]
Literatura FemininaYol arkadaşım olmaya var mısın? "Hadi bize biraz eski hayatından bahset Küçük Şeytan. Hm. Mesela Ahmet'ten ya da Sinan'a ne dersin?" Arkamı döndüm. Sesim çok güçsüz çıkmıştı. "Kes şunu!" "Ama bu yanlış cevap! Peki oradaki fotoğraf ne? Küçük şeytan...