To co se mi přehrálo před očima bylo jako sen. Byla to podobná situace jako teď.
Flashback
Vyběhla jsem z uličky, kterou jsem s mým nejlepším kamarádem a mým klukem Justinem posprejovali. Musela jsem se smát, protože to byla vážně sranda. Stála jsem naproti uličce u obchodu a čekala ,až vyběhnou kluci. Jenže když chtěli vyběhnout i oni, tak se z další uličky vyřítily asi tři policejní auta a zatarasily jim cestu ven. Z aut vyběhlo několik policistů a mířili na ně zbraněmi.
,,Vzdejte se, nemá to cenu!" Zařval jeden policajt .
Rozběhla jsem se za nimi a chtěla vletět Justinovi do náruče. Jenže pevné paže mě zachytily a nechtěly mě pustit k Justinovi. Mykala jsem sebou ,ale stejně to nepomohlo.
,,Nechte jí kurva být!" Zařval Justin a rozeběhl se směrem ke mě.
,,Justine ne!" Zařval na něj Cole.
Když v tom se ozval výstřel a Justin padl k zemi. Vymanila jsem se policistovi z náruče a běžela jsem k Justinovi.
,,Bože můj lásko, kam tě střelili?!"
Začala jsem si ho prohlížet a vyděla jsem červenou skvrnu na jeho levém lýtku.End flashback
Otevřela jsem oči a poznala jsem svůj pokoj. Sakra to není dobrý, nechci tu být! Náhle jsem zaslechla křik z chodby.
,,Doprdele co na tom nechápeš,že jí to prostě neřeknu Cole?!" Zakřičel podle hlasu Justin.
,,Tak ty mě teď poslouchej Biebere! To, že ty jí to říct nechceš, protože jsi posranej z vaší minulosti mě absolutně nezajímá. Hned jak se vzbudí ,tak jí všechno řeknu, protože já nebudu riskovat to, že mi zase moje nejlepší kamarádka zmizí! Rozumíš tomu sakra?!" Jo Cole, jen do něj! Pomyslela jsem si, ale musela jsem se tomu zasmát.
,,Kam jdeš sakra?!"
,,Za ní Biebere,už z ní nespustím oči."
Rychle jsem oči zavřela a dělala že furt spím. Slyšela jak se otevřely dveře,a pak kroky k mé postely. Pod Colovou váhou se prohnula madrace a já cítila , jak mě chytl za ruku. Chybí mi můj nejlepší kamarád.
Otevřela jsem oči a hned se podívala na Cola, který koukal na naše spojené ruce.
,,Cole?" Šeptla jsem.
,,Bože můj, ty jsi konečně vzhůru !" Vykřikl a hned si mě vtáhl do objetí.
Nebudu si nic nalhávat, chyběl mi. Ale teď chci zjistit jen jednu jedinou věc. Jestli moje vize byla pravdivá.,,Můžeš prosím dojít pro Justina?"
,, Jo, tak chvíli vydrž."
Cole odešel z místnosti a já čekala až přijde i s Justinem. Byla jsem napjatá a popravdě? Doufala jsem, že moje vize byla jen výplod mé fantazie.
Když oba vešli dovnitř, snažila jsem se postavit.
,,Brook?" Promluvil Justin.
,,Stůj a ani se nehni!" Nakázala jsem mu.
ČTEŠ
His eyes
Fanfiction,,Neumíš dávat pozor ty blbče?! Tak si sundej ty sluneční brýle ! Jsi jak slepej !" Těch pár vět jsem litovala do samého konce mého života, tak moc jsem mu tím ublížila ... Pomalu si začal sundavat své sluneční brýle a já spatřila dvě oči bez jakéko...