,,Justine co se mi stalo? Vracejí se mi vzpomínky,kde jsi ty a spousta dalších lidí. Dnes jsem měla další. Byli jsme nejspíš u tebe v pokoji a ty jsi mě učil hrát na kytaru, stalo se to, nebo ne?"
,,Jo, bylo to pár dní před tím, než jsme se rozešli. Byli jsme u mě v pokoji a byli jsme na téhle posteli." Cítila jsem, jak mi zmáčkl ruku a já mu stisk oplatila. ,, Chtěla jsi umět hrát na kytaru a věděla jsi, že já to umím, proto jsi mě poprosila o to, abych tě to naučil, jenže jsi byla úplně mimo. Vykašlali jsme se na nějakou kytaru a mazlili jsme se. Ani nevíš jak moc jsem tě miloval. Moje malá Lý."
Cítila jsem jak mi poposkočilo srdce při přezdívce, kterou zmínil. Viděla jsem jak je skleslej. Asi se mu o tom těžko mluví. Jenže musím být sobecká, protože kdybych nebyla, nedozvěděla bych se nic.
,, Proč jsi sakra nic nepamatuju?!"
,,Lyn, dej mi ještě trochu času a já ti přísahám, že ti řeknu celou pravdu. Už teď jsem ti toho řekl víc, než bych měl."
,,Jak dlouho?" Zeptala jsem se.
,, Měsíc a půl." Zašeptal.
Zavřela jsem oči a cítila,jak mi stekla slza po tváři. Vstala jsem z postele a přešla ke stolu, kde měl i na nástěnce fotky.
,, Přísaháš, že už mě nenecháš dýl čekat?" Zeptala jsem se a prohlížela jsem si poličku, kde měl nějaké alba a knížky.
,,Přísahám Lyn. Vím že mě potom budeš nesnášet, ale nedokážu dál jen poslouchat jak brečíš. Vím, že brečíš i teď a ani nevíš jak mě to mrzí."
Otřela jsem si oči a všimla si alba, kde bylo napsáno B&J. Vzala jsem ho do ruky a rozhodla jsem se, že si ho vezmu. Snad tam najdu něco, co mi řekne, co se mezi mnou a Justine všechno stalo.
,, Měla bych jít." Přešla jsem ke dveřím a chytala už za kliku,ale přerušil mě Justinův hlas.
,,Lyn?"
,,Ano?"
,,Miluju tě a vždycky jsem miloval a milovat budu."
Cítila jsem tlak na srdci a příjemné chvění v bříšku. Panebože co se to děje s mým tělem? Proč na něj tolik reaguje.
Bezeslova jsem vyběhla z jeho pokoje a z celého domu. Vím že to bylo neslušné vůči Pattie a také vím, že to muselo ranit Justina, ale jsem zmatená a najednou mám strach. Strach z úplně všeho. Co se to sakra děje?
SAMA SE DIVÍM, ŽE ČÁST VYCHÁZÍ TAKHLE BRZO,ALE SNAD SE LÍBÍ. JINAK DALŠÍ ČÁST UŽ JE NAPSANÁ 😉❤️
ČTEŠ
His eyes
Fanfiction,,Neumíš dávat pozor ty blbče?! Tak si sundej ty sluneční brýle ! Jsi jak slepej !" Těch pár vět jsem litovala do samého konce mého života, tak moc jsem mu tím ublížila ... Pomalu si začal sundavat své sluneční brýle a já spatřila dvě oči bez jakéko...