2.évad, 5. fejezet
[Harry Potter és a titkok kamrája]" Ez egy nehéz év
És az erőszak már nem leselkedik ártatlan áldozatokra
Bízz bennem kedvesem."A napok eseménytelenül pörögtek a Roxfort falain belül. Nem történt újabb támadás és hamar a húsvéti szünet is megérkezett. Azonban a másodikasok egy külön házi feladatot kaptak, mégpedig, hogy el kellett dönteniük milyen órákra szeretnének járni a következő tanévben. Agnes magában röhögcsélve figyelte, ahogy húga komoly arccal áll két barátja előtt és nagy hadonászások között magyaráz nekik. Minden másodikos diák eszetlenül rohangált a folyóson, néha ledermedve, majd felkiáltva a megdöbbenésbe, hogy nekik számmisztikát kellene tanulni. Voltak, akik hamar eldöntötték és voltak, akik rágódva tanácsokat kértek. És ott volt Hermione. A kis Granger lány mindenre feliratkozott. Percy Weasley nem győzte Harry fejét telebeszélni a tapasztalataival és az okoskodásaival. Végül Ron és Harry is ugyanazokat a tárgyakat választották, de ezen sem Agnes, sem Hermione nem lepődött meg.
'
Agnesnek és a Griffendéles csapat többi tagjának szinte alig maradt ideje tanulni az órákra, Oliver annyi edzést iktatott be ahányat csak lehet. Általában ezek a vacsora után voltak esedékesek. A Weasley ikrek is morogva mentek a csapat hajtói mögött.
— Hogy lehet telehassal edzeni? — morogta Fred. — Egyszer le foglak hányni George. — Erre George csak elhúzta a száját. Erősen próbálták szuggerálni a lányokat, hogy tűnjenek el és hagyják ki ezt az edzést, de Agnes nem kockáztatta meg, hogy Wood kapitány haragja lecsapjon rájuk.Szombat reggel révén sietősen igyekeztek a diákok lejutni a reggelizőasztalokhoz. Nem csak a csapatoknak voltak taktikái, de a házak tanulói is egymással alkotott formációba ültek a lelátón. Elől a hangosak, középpen a csöndes megfigyelők, hátul pedig a késve érkezők. Ahogy kirepült a csapat és felszállt, McGalagony futva érkezett meg a pályára.
— A mérkőzés elmarad! — Agnes gyorsan leszállt a pályára és nézte, ahogy a kapitánya kétségbe esve elindul a házvezetője felé. Hiába beszélt a fiú, a tanár megsem hallotta, magához intette a Griffendél két játékosát is, majd mindenkit elkezdett a kastély felé terelni. Agnes és Harry egymás mellett caplattak, amikor Ron is hozzájuk csapódott. A professzor nem szólt semmit, csak a gyengélkedő felé irányította őket. Madam Pomfrey épp egy Hollóhátas diákot ápolt, amikor Agnes szeme tovább siklott. Hermione üveges tekintetét találta meg, ahogy kővé dermedve fekszik egy ágyon. Az idősebbik Granger lány teljes sokban volt, de a mellette álló két másodikas fiú sem volt jobb bőrben.
— Visszamegyek magukkal a Griffendél-toronyba — mondta McGalagony gondterhelten. — Van néhány bejelentenivalóm a Griffendélesek számára. — A piros színekben pompázó klubhelyiségben néma csend honolt, amíg a házvezetőjük beszélt. Ahogy kilépett a nő a helyiségből, egyből elkezdődött a susmus. Oliver ragadta meg Agnes vállát és az egyik sarokba húzta. Próbálta elterelni a figyelmét a testvéréről a lánynak, több-kevesebb sikerrel. A lány folyamatosan körbe-körbe futtatta a szemét a helyiségbe, minden közeli barátja után kutatva. Harry-t és Ront is többször csekkolta, nem beszélve a megszeppent, de hullafáradtnak kinéző Ginny-ről. Percy ledöbbent arcán is többször átsiklott a tekintete. A mély diskurzusban lévő Lee Jordan, George és Fred is átfuttatták a szemüket a tömegen, nem beszélve a mellette ülő Oliverről. Agnes terepszemléjét egy alak szakította meg, aki a látó tere elé állt. Felpillantott rá a lány és szobatársát, Angelinát vélte felfedezni. A szintén hajtó lány felé nyújtotta a kezét, majd felrángatta a puffról a barátnőjét és egyenesen a hálókörzetükbe cipelte. Ott már mindegyik szobatársa lefürödve és pizsamába bújva ült egy-egy ágyon. Valamelyik olvasott, valamelyik cukrot evett és valamelyik már az igazak álmát aludta.
YOU ARE READING
Another Granger ϟ
FantasyEgy másik Granger? Őrület. Kezdés: 2018.07.25 Befejezés: ? ©smeshnoyzsncy