3. évad, 1. fejezet
[Harry Potter és az azkabani fogoly]"Próbálom nem felgyújtani a poklot
Olyan, mintha varázslat jönne a számból."A Granger család idén a francia Riviérára tervezte a nyaralást. Mind a négyen csillogó szemmel néztek körbe a repülő út után. Hermione és Agnes amint a szállásra értek elővettek egy-egy pennát és papírt, ugyanis Harry-nek születésnapja volt másnap. A nyár eleje el is szállt a muglituristacsoportok között. A Weasley család többször is jelentkezett a Granger családnál. Errol többször is halálra rémítette a francia muglikat. A vörösök megnyerték a Reggeli próféta Nagy Galleon sorsolásának fő díját, így amíg Agnesék Franciaországban jártak, Fredék Egyiptomban látogatták meg idősebbik testvérüket, Billt. Agnes becsomagolta Harry ajándékát, amíg Hermione megírta a levelet.
- Megemlítetted neki a szünet utolsó hetében lévő találkozást? Ron is szólt már neki, de jó lenne, ha te is noszogatnád - mondta Agnes amíg a Seprűkarbantartó készlettel bíbelődött.
- Persze - nézett fel a kishúga. Amint végeztek, Watoloval elindították a csomagot és a levelet az útjára, majd folytatták a turista életet.Mikor a Granger család visszatért Londonba, a francia napsütés után kissé csalódottan tapasztalták az esős időjárást. Agnes hamar felmászott az emeletre, hogy beszórhassa a ruháit a szekrénybe. Ekkor érkezett meg Watolo. A bagoly ledobott 3 levelet és egy csomagot a lány ágyára, majd beült a kalitkájába. Szinte azonnal elbóbiskolt az állat. "Biztosan kifáradt." gondolta Agnes. Miután végzett a pakolással lehuppant az ágyára, majd a kezébe vette a leveleket. Kettő is a Roxfortból jött, egyik neki, egyik a testvérének címezve.
- Hermione! - kiáltotta el magát az idősebbik lány. A fiatalabbikra nem kellett sokat várni. Hamar betoppant a szobába. Kérdő tekintettel nézett nővérére, aki csak meglengedte a levelét. A leendő harmadéves leült Agnes székére, majd elkezdte kibontani a levelét. Agnes ugyanígy tett, hamar végig futtatta a szemét McGalagony írásán, majd a csatolt papírt böngészte át. Tavaly is kapott már harmadikos révén egy nyilatkozatot, amit a szüleinek kellett aláírnia, hogy elmehessen a Roxmortsba. A szülei aláírták a papírt, azonban a lány egyszer sem élt a lehetőséggel. Kicsit el volt havazva az elmúlt tanévben. A másik levelet vette a kezébe, amin Oliver cifra írása ékeskedett.Agnes!
Jövőhéten össze tudnánk futni? Utána héten elutazunk a szüleimmel a nagymamámhoz és emiatt nem leszek bagoly közelbe. Fontos lenne! Minél hamarabb annál jobb! Remélem jól telt a franciaországi nyaralás! Majd el kell mesélned mindent! Várom a válaszodat!
Szeretettel, OliverSzemöldök ráncolva rakta félre a levelet. Hermione akkor végzett a könyvlista böngészésével, így a nővérére vezette a tekintetét.
- Agnes?
- Igen? - fordult a kislány felé.
- Oliver írt?
- Igen - bólintott válaszképpen. A kisebbik leányzó sejtelmesen elmosolyodott, majd a Roxmorts látogatásához szükséges papírokkal elindult megkeresni a szüleit. Agnes elkezdett válaszlevelet írni Olivernek.
YOU ARE READING
Another Granger ϟ
FantasyEgy másik Granger? Őrület. Kezdés: 2018.07.25 Befejezés: ? ©smeshnoyzsncy