Μπήκε στο σπίτι και άφησε τα κλειδιά του στο τραπέζι που υπήρχε σχεδόν δίπλα στην πόρτα για αυτόν τον λόγο... Το σπίτι είχε ησυχία... Κατάλαβε ότι ο πατέρας του με την Ελένη δεν είχαν γυρίσει ακόμα... Όμως η Αφροδίτη; Που ήταν; Ανέβηκε τις σκάλες και είδε από την μισάνοιχτη πόρτα του δωματίου της ότι ήταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι της... μπήκε μέσα χωρις να χτυπήσει. Κοιμόταν...Ήταν πολύ γλυκιά όταν κοιμόταν... Ήσυχη...
Ας κοιμάται πιο συχνά.
Σκέφτηκε και γέλασε. Άνοιξε αθόρυβα την ντουλάπα τις έβγαλε ένα σεντόνι και την σκέπασε... Ήταν Σεπτέμβρης ακόμα έκανε ζέστη αλλά το βραδάκι δεν είχε λίγο ψυχρα. Πήρε και το βιβλίο από τα χέρια της το άφησε στο γραφείο της και βγήκε από το δωμάτιο όταν άκουσε την φωνή της.
«Άρη;»
«Σε ξύπνησα;»
«Όχι... τι ώρα είναι;»
«7» είπε κοιτάζοντας το κινητό του.
«Τι έπαθε το χέρι σου;» Είπε και σηκώθηκε.
«Τίποτα»
«Είσαι άθλιος ψεύτης αρχικά... και το βλέπω»
«Είχα πάει για μπάσκετ με τα παιδιά... και γύρισε το δάχτυλο μου... σε μια εβδομάδα θα είμαι εντάξει.... Ευχαριστώ γοα το ενδιαφέρον»
«Καλά μην το παίρνεις και πάνω σου... οι γονείς νας δεν ήρθαν ακόμα;»
«Όχι»
«Πείνας;»
«Όχι» είπε και κατηχητικό για να μην γελάσει.
«Αφού πείνας»
«Καλά λίγο αλλά αν είναι να μαγειρέψεις άστο... παραγγέλνω σουβλάκια»
«Μέσα» του είπε και πήγε στο δωματίου του.
«Να βάλω ταινία;» Ρώτησε λίγο αργότερα όταν κατέβηκαν στην κουζίνα.
«Μήπως το παρακάναμε σήμερα;»
«Καλά εγώ βάζω γιατί δεν πρόκειται να το ξανά κάνουμε αυτό... τουλάχιστον να έχουμε κάτι να θυμόμαστε»
«Είσαι βλάκας»
«Με συμπαθείς κατά βάθος»
«Χαχα ναι... Πολύ βάθος»
«Πάμε για ταινία ρε γιατί θα τσακωθούμε πάλι»
«Άντε ας τσακωθούμε»
«Μην με προκαλείς»
«Σε προκαλώ»
«Πάμε για ταινία» της είπε απαιτητικά και κάθισαν στον καναπέ.«Που είσαι;»
Ήρθε μήνυμα στο κινητό της από την Ειρήνη.
«Σπίτι βλέπω ταινία»
«Αύριο μετά το μάθημα καφέ... Το χρωστάς»
«Χαχα ναι ξέρω αλλά δυστυχώς δεν θα μπορέσω ούτε αύριο... έχασα ένα στοίχημα σήμερα και πρέπει να το εκπληρώσω»
«Άσε το στοίχημα... το κανονίζεις άλλη φορά»
«Ναι σωστά... καλά θα έρθω»
«Τέλεια... έχω να σου πω και κάτι»
«Πες το τώρα»
«Από κοντά... καληνύχτα😘»
«Πρέπει να σταματήσεις να το κανεις αυτό... Καληνύχτα♥️»
YOU ARE READING
My Step Brother
Teen FictionΕκείνη μόλις είχε μπει στο σπίτι... Αυτος καθόταν στον καναπέ και σηκώθηκε μόλις κατάλαβε ότι είχε γυρίσει. «Που ήσουν;» Την ρώτησε θυμωμένος. Του έριξε ένα αδιάφορο βλέμμα και προχώρησε προς το δωμάτιο της χωρις να απαντήσει στην ερώτηση του. Ενιωσ...