Μια εβδομάδα μετά
Η εβδομάδα που πέρασε κύλησε ομαλά για την Αφροδίτη και για όλους... φυσικά δεν έλειψαν οι τσακωμοί μεταξύ του Άρη και της Αφροδίτης... Εχθές ο Πέτρος με την μητέρα της είχαν φύγει για ταξίδι... Αφού κατάφεραν και πάρουν μια άδεια πεντε ημερών από την δουλειά είπαν να κάνουν επιτέλους αυτό το ταξίδι του μέλιτος για να ξεσκάσουν και αυτές οι πέντε μέρες θα ήταν το μαρτύριο της Αφροδίτης αλλά και του Άρη που θα έπρεπε να είναι στο σπίτι τις περισσότερες ώρες μαζί με την Αφροδίτη κάτι που τον τελευταίο καιρό δεν ήθελε καθόλου. Η Αφροδίτη είχε φροντιστήριο μεχρι τις 9 και όταν γύρισε είδε τον Άρη να κάθεται στον καναπέ και να βλέπει τηλεόραση.
«Εκεί που σε άφησα εκεί σε βρήκα» σχολίασε μόλις τον είδε.
«Πήγα μέχρι το μπάνιο για να κάνω ντουζ»
«Μεγάλη διαδρομή»
«Εγώ κάνω μεγάλες διαδρομές.. είμαι αθλητής»
«Πρωταθλητής είσαι... στην βλακεία» του είπε και ανέβηκε στο δωμάτιο να αφήσει την τσάντα της.
Κατέβηκε να φάει κάτι και μετά στράφηκε στον Άρη.
«Θες κάτι;»
«Από εσένα τίποτα»
«Πάω για ύπνο... μην με ξυπνήσεις ακόμα και αν πεθάνεις»
«Δεν το είχα σκοπό» φώναξε αλλά εκείνη είχε ήδη ανεβει στο δωμάτιο της και είχε κλείσει την πόρτα.
Ο Άρης συνέχισε ήσυχος να βλέπει τηλεόραση μέχρι που χτύπησε το κινητό του...
«Ναι»είπε όταν το σήκωσε.
«Μωρό μου; Που είσαι όλη μέρα σήμερα;»
«Σπίτι που να είμαι»
«Μόνος;»
«Ναι ρε Χρύσα με ποιον να είμαι... ο πατέρας μου λείπει»
«Και με εμένα ποτε θα είσαι που είμαι και εγώ μόνη μου;»
«Δεν ξέρω ρε Χρύσα... ο πατέρας μου έρχεται σε 4 μέρες»
«Δεν θα μείνω 4 μέρες χωρις να σε δω.. δεν έρχεσαι από εδώ να τα πούμε;»
«Δεν μπορώ να φύγω»
«Καλά λοιπόν έρχομαι εγώ»
«Χρυσα» είπε αλλά εκείνη είχα ήδη κλείσει το τηλέφωνο.
«Όχι ρε γαμωτο»
Μισή ώρα μετά η πόρτα του σπιτιού χτύπησε και ο Άρης πριν ανοίξει κοίταξε στο δωμάτιο της Αφροδίτης για να τσεκάρει αν κοιμόταν.
«Μωρό μου» είπε και έπεσε στην αγκαλιά του.
«Δεν έπρεπε να έρθεις»
«Γιατί; Δεν ήθελες να με δεις;»
«Ήθελα και μην φωνάζεις»
«Δεν είπες ότι είσαι μόνος;»
«Ναι μόνος είμαι αλλά... οι γείτονες αν ακούσουν κάτι οι γείτονες καήκαμε.. ξέρουν τον πατέρα μου θα του το πουν και άντε τώρα εγώ να του εξηγήσω ποια ήταν η κοπέλα που ήταν βραδιάτικα στο σπίτι»
«Σωστά... δίκιο έχεις Άρη μου... άντε δεν πάμε πάνω στο δωμάτιο σου να τα πούμε ιδιαιτέρως» του είπε του έβγαλε την μπλούζα.
Την οδήγησε μέχρι το δωμάτιο του και έκλεισε την πόρτα.
«Δείξε μου ποσο σου έλειψα του είπε και εκείνος έβγαλε την μπλούζα της και άρχισε να την φιλάει...
Όμως τον νου του τον είχε στο απέναντι δωμάτιο... Στο δωμάτιο που κοιμόταν η Αφροδίτη.Το επόμενο πρωί που ξύπνησε δεν αισθανόταν πολύ καλά και αποφάσισε να μην πάει στο σχολείο... Η πόρτα στο δωμάτιο του Άρη ήταν κλειστή και υπέθεσε ότι θα κοιμάται ακόμα... Κατέβηκε στην κουζίνα να πάρει ένα ντεπόν για τον πονοκέφαλο και να πιει κάτι ζεστό γιατί το στομάχι της την πέθαινε... Καθώς έψαχνε στα ντουλάπια για ντεπόν άκουσε βήματα... Ο Άρης θα ήταν για αυτό δεν έδωσε σημασία... Πήρε το ντεπόν της και έκανε να ανεβει στο δωμάτιο της.
«Παναγία μου» αναφώνησε όταν μπροστά της βρέθηκε μια ψηλή ξανθιά κοπέλα η οποία της ήταν άγνωστη.
Φορούσε μόνο μια μπλούζα πάνω της και τα πόδια της ήταν γυμνά.
«Ποια είσαι εσυ;» Είπε τρομαγμένη.
Έτσι όπως την είδε μπροστά της πως να μην τρομάξει.
«Εγώ ποια είμαι η εσυ;»
Είναι και ηλίθια.
«Τι κανεις στο σπίτι μου;»
«Σπίτι σου; Ποια είσαι;»
Αααα τώρα κατάλαβα... Ο Άρης.. βρήκε ευκαιρία εχθές που κοιμήθηκα νωρίς... Ας κάνω και εγώ αυτό που πρέπει τώρα.
«Ναι εδώ είναι το σπίτι μου.. εδώ μένω»
«Όχι εδώ είναι το σπίτι του Άρη»
«Φυσικά... και του Άρη»
«Ξέρεις τον Άρη;»
«Το θέμα είναι εσυ από που ξέρεις τον Άρη» είπε με αυστηρό ύφος και τότε εμφανίστηκε και εκείνος.
Τέλεια... τώρα αρχίσει το καλό.
«Αφροδίτη; Τι κανεις εδώ;» Είπε φανερά ταραγμένος από την παρουσία της.
«Ααα δεν περίμενες να με δεις εδώ Άρη μου έτσι;»
«Γιατί δεν έφευγες;»
«Ας πούμε καλύτερα για το ποια είναι η κοπελίτσα... εεε αγάπη μου;»
«Αγάπη της;» Είπε η κοπέλα και τον κοίταξε.
«Αφροδίτη τι κανεις;»
«Το θέμα είναι εσυ τι έκανες... Αλήθεια έλεγες και σε εκείνη ότι σε εμένα;»
«Τι έλεγες σε αυτή;»
«Ααα τα γνωστά... σ αγαπώ... είσαι μοναδική για εμένα... δεν υπάρχει άλλη στην ζωή μου μόνο εσυ»
«Ααα έτσι εεε; Εμείς δεν τελειώσαμε» είπε θυμωμένη και πήγε τρέχοντας πάνω πιθανότατα για να ντυθεί.
«Χρυσα» της φώναξε αλλά εκείνη δεν του έδωσε σημασία.
«Χρυσα την λένε;»
«Γιατί το έκανες αυτό;»
«Εγώ αγάπη μου; Εσυ τα έκανες όλα» είπε και λίγο μετά κατέβηκε και η Χρυσα τρέχοντας και έκανε να φύγει.
«Χρυσα περίμενε»
«Πάρετε με... δεν τελειώσαμε όμως.. έχουμε να πούμε πολλά» του είπε καο έφυγε.
«Θα σε σκοτώσω»
«Αυτό για να μάθεις ότι δεν θα κανεις ότι θέλεις εδώ μέσα από την στιγμή που δεν ζεις μόνος σου» του είπε και ανέβηκε στο δωμάτιο της..
Ο Άρης πήγε στο δωμάτιο του ντύθηκε και μετά έφυγε γρήγορα χτυπώντας την πόρτα πίσω του.
KAMU SEDANG MEMBACA
My Step Brother
Fiksi RemajaΕκείνη μόλις είχε μπει στο σπίτι... Αυτος καθόταν στον καναπέ και σηκώθηκε μόλις κατάλαβε ότι είχε γυρίσει. «Που ήσουν;» Την ρώτησε θυμωμένος. Του έριξε ένα αδιάφορο βλέμμα και προχώρησε προς το δωμάτιο της χωρις να απαντήσει στην ερώτηση του. Ενιωσ...