Spěšně házel věci do malého cestovního kufru. Byl nervózní a začínal se bát, co se dozví. V kapse ho pálil vzkaz, který mu dnes ráno přinesla sova.
Starkley nikdy nebyl oním vrahem, který zavraždil tolik lidí. Byl nejutajenějším pracovníkem ministerstva kouzel. Celý svůj život prožil jako kriminálník a údajný vrah, který svými informacemi zachránil nesmírné množství lidských životů.
O jeho pravé identitě věděl pouze James, on a ministr kouzel, Popletal.
Bývalý vedoucí bystrozor se právě chystal zpět do Anglie na žádost domnělého vraha. Do míst, která před patnácti lety opustil se srdcem rozbitým na milión kusů.
Ještě teď měl před očima ten osudný den, kdy se vrátil z mise v Albánii. Tak moc se těšil na svou ženu a syna. Oba je miloval, přestože malý Harry se neprojevil jako kouzelník, byl to jeho jediný syn.
Otevřel dveře jejich malého domu a už na prahu věděl, že něco není v pořádku. Dům byl naprosto tichý. Lily seděla v ložnici a dívala se někam do prázdna. Z toho všeho, co mu řekla, si zapamatoval jediné. Jeho syn zemřel na dračí spalničky.
Souhlasil, že se odstěhují do Ameriky. Naposledy před patnácti lety viděl hrob svého dítěte.
Nový začátek v Americe se nekonal. Lily již nebyla ženou, kterou miloval. Záleželo jí na jejím postavení a rodina pro ni byla jen formalita.
A pak se náhle rozhodla odcestovat do Londýna. Prý, aby si odpočinula a zavzpomínala na staré časy.
Tehdy James požádal Starkleyho, aby na ní dal pozor. Nyní se něco děje a James se s hrůzou vrací do místa plného bolestných vzpomínek, netušíc co ho ještě čeká.
Zaklapl kufr a rozhlédl se po pokoji. S povzdechem zamířil na americké ministerstvo kouzel.
~~~
Harry otevřel dveře a byl si jist, že za nimi stojí Severus. Mýlil se, za dveřmi stál vysoký tmavovlasý muž s obličejem plným jizev.
Jeho první reakce byla cizinci zabouchnout dveře před nosem. Muž tento tah čekal a strčil do dveří vší silou a Harry byl nucen ustoupit. Už sahal po hodinkách, ale neznámý ho zastavil.
„To bych vám neradil, pane Pottere. Nejsem nepřítel.“
Harry neodpovídal, jen muže nedůvěřivě sledoval.
„Oba moc dobře víme, že vám jde někdo po krku. A nejen vám. Profesůrek je už taky na seznamu. Přijďte zítra na tuhle adresu. Po poledni. Zaručuji vám, že odejdete živý.“
Muž vyšel z bytu a nechal zmateného Harryho stát v předsíni. Mladík zvedl kus pergamenu, který muž hodil na zem a podíval se na adresu. Srdce se mu na okamžik zastavilo.
Godrikův důl.
Než se stihl vzpamatovat, do dveří vpálil jako velká voda další host.
ČTEŠ
Vyléčím tě láskou
FanfictionCover by @Beatitudinem_19 Severus Snape, profesor lektvarů na bradavické škole čar a kouzel, vyškolený lékokouzelník se zvláštním darem vidět auru nemocných kouzelníků a díky tomu je vyléčit. Harry Potter, moták, kterého zavrhla vlastní rodina, žijí...