Věnováno @Mrzimorka_CZ
„Jamesi! Jsi tady?“
Jason Starkley vstoupil do domu s hůlkou v pohotovostní poloze. Domem vládlo zvláštní děsivé ticho, které člověka nutilo k ostražitosti. Na podlaze viděl vyšlapané stopy ve vysoké vrstvě prachu. Léta v utajení ho však naučila opatrnosti, takže nejprve prošel celou spodní část domu. Když nic neobvyklého neobjevil, teprve poté se vydal po stopách do horního patra. Tiše otevíral jedny dveře za druhými, ve snaze najít svého přítele. Stanul před dětským pokojem, ale nevěřil, že by právě zde Jamese našel. Moc dobře věděl, jaká to pro něj byla rána, když ztratil svého syna.
Pro něj to bylo také velmi těžké. Ještě, když bývali studenti Bradavic, chovali k sobě hluboké city, ovšem James si nic nepřál více, než mít děti. Rozhodl se svého přítele podpořit a nechat ho jít za štěstím. Zůstal však jeho věrným přítelem a nikdy více se k jejich vztahu nevracel. Pak se stala ta nehoda, při které ho prohlásili za mrtvého. Přijal novou identitu a stal se tajným agentem ministerstva kouzel. Věřil, že bude alespoň částečně Jamesovi na blízku. Nedlouho poté však přišla zpráva, že Jamesův syn zemřel. Trhalo mu to srdce, ale chápal, proč utekli do Ameriky. A teď pro něj měl tolik informací.
Dveře s tichým zavrzáním otevřel a stanul na prahu, udiven tím, že se James v tomto pokoji opravdu nachází.
„Jamesi?“
Muž k němu otočil svůj uslzený obličej a Jasona bodlo u srdce. Udělal pár kroků k Jamesovi a bez váhání ho objal.
Muž se po chvíli uklidnil a odtáhl se.
„Díky kamaráde.“
Jason se usmál, i přestože jeho srdce plakalo zklamáním, ze ztráty fyzického kontaktu.
„Pojď si dát skleničku. Mám pro tebe příliš mnoho informací, jednu zajímavější než druhou.“
V duchu však přemítal, jak správně sdělit ony informace. Jak říct člověku, že jeho žena je psychopatka a jeho patnáct let mrtvý syn žije?
Kouzlem očistil židle a stůl a přivolal dvě sklenky a láhev kvalitní whisky. Oběma nalil a usadil se proti Jamesovi.
„Tak spusť.“
Povzdechl si. Tohle bude opravdu náročné.
„Pamatuješ na případ dětí zasažených černou magií?“
„Jistě. Předpokládalo se, že jde o nějakou sektu, ale nic jsme nenašli.“
James nechápal co má případ společného s jeho ženou, ale nechal svého přítele pokračovat.
„Po vašem odjezdu útoky ustaly. Přesto se to dál vyšetřovalo. Nakonec to bohužel odložili jako nevyřešený případ. Já ovšem pátral dál, chtěl jsem ty parchanty dostat. Podařilo se mi jednoho chytit. Moc jsem z něj nedostal, jen adresu, kde se rituály konaly a pár jmen. Nikoho dalšího se mi najít nepodařilo. Až donedávna. Členové té jejich sekty se začali pohybovat po Londýně. Tak jsem se znovu ponořil do případu a zjistil věci, které bych nečekal. V prvé řadě mě zaskočilo, že vůdcem té skupiny je žena.“
Odmlčel se a sledoval Jamesovu reakci. Ten jen svíral sklenici až mu zbělely klouby a uvnitř něj se odehrával tvrdý boj. Tušil na co Jason naráží, ale nechtělo se mu uvěřit takové absurdnosti.
„Co je další šokující informací, je fakt, že jedno dítě žije. Pořád jsem neznal jména a doufal, že na něco kápnu. Přišlo to vlastně samo. Žena mě navštívila, jakožto nájemného vraha a objednala si vraždu onoho přeživšího dítěte.“
Pevně sevřel víčka a zhluboka se nadechl než pokračoval.
„Jamesi, přišla za mnou Lily a objednala si vraždu Harryho Pottera. Tvůj syn žije.“
Místností se ozval dutý zvuk a následné tříštění skla, jak James upustil sklenku na zem.
ČTEŠ
Vyléčím tě láskou
FanficCover by @Beatitudinem_19 Severus Snape, profesor lektvarů na bradavické škole čar a kouzel, vyškolený lékokouzelník se zvláštním darem vidět auru nemocných kouzelníků a díky tomu je vyléčit. Harry Potter, moták, kterého zavrhla vlastní rodina, žijí...