*29*

2.7K 179 13
                                    

„Harry měl bys-."

„Odpočívat. Já vím, Severusi. Ovšem máme zde vzácnou návštěvu a zaslechl jsem něco o plánu jak se zbavit mé drahé matičky. To si nemohu nechat ujít."

Severus semknul rty do úzké čárky, svěsil poraženě ramena a dovedl zesláblého Harryho ke stolu. Postavil se za jeho záda a položil mu dlaně na ramena.

„Nejsi ve stavu, aby ses do něčeho zapojoval Harry."

Harry protočil oči, což Severus nemohl vidět, ale James se Sirusem se pobaveně ušklíbli.

„Seve, oba víme, že i kdybych byl naprosto fit, tak bys s jakýmkoli mým zapojením nesouhlasil. Neřekl jsem, že se zapojím, ale že chci znát ten plán. Takže, Siriusi?"

Obrátil se s otázkou na svého kmotra. Zatím nebyl schopen mluvit se svým otcem a netušil, zda někdy taková situace vůbec nastane.

„Včera za mnou opět přišla Lily se změnou plánu. Už nechce, abych tě zabil, ale abych tě nalákal do pasti a ona se o tebe postarala sama."

Severus cítil, jak se Harry napjal, tak ho lehce pohladil po rameni. Takový malý, sotva postřehnutelný dotek dokázal Harryho uklidnit.

„Jak nečekané. Ukázka pravé mateřské lásky. A váš plán?"

Slova se ujal James, jelikož celý plán vlastně závisel na jeho lidech.

„Kontaktoval jsem pár důvěryhodných a hlavně schopných bystrozorů, kteří jsou ochotni nám pomoct. Náš plán spočívá v tom, že najdeme vhodné místo, které zabezpečíme. Poté bychom použili tebe jako návnadu."

„Kdy? A o jaké zabezpečení se má jednat?"

„Přibližně za týden. Ochranné kouzlo proti možnosti přemístění, taky kouzlo zamezující použití černé magie a bystrozoři. U tebe by vlastně stál Sirius, což považuji za velkou ochranu za situace, kdy ho Lily považuje za vraha. O ní samotnou se chci postarat já."

„Ani nad tím neuvažuj, Harry!" Severus okamžitě zasáhl.

„Pokud bychom na jeden den vynechali léčbu, tak bych byl schopný normálně fungovat. Bude to tam zabezpečené, Severusi. A je to šance jak ji dostat."

„Může se cokoliv pokazit Harry! Nezapomeň co se stalo, když tě minule napadli!"

James a Sirius tiše sledovali jejich roztržku a nijak nezasahovali. Tohle bylo mezi nimi a oni si to musí sami vyřešit.

Harry sklopil hlavu a zadíval se na své bledé prsty.

„Bojuju celý svůj život za každý den, který přežiju. Vyléčíš mě, ale budu se muset třást strachy, kdy mě někdo napadne. Oba budeme v neustálém nebezpečí jen proto, že má matka je na svobodě. Dokud bude volná a já naživu nedá si pokoj, Severusi. Nechci žít se strachem. Za co bych v tom případě celý život bojoval? Za to, abych se bál vytáhnout paty z domu? Já takhle žít nechci Severusi. Půjdu tam. S tebou nebo bez tebe."

Harry mluvil tiše a přesto zřetelně. Jeho slova byla plná vážnosti a pravdivosti. Severus pevně semknul víčka k sobě a povzdechl si.

„Dobrá. Ale jdu s tebou."

„Děkuji."

Po zbytek odpoledne se snažili plán vypilovat do posledního bodu. Severus na Harrym viděl, že je vyčerpaný, ale mladík se nehodlal vzdálit od stolu. Severus si uvědomoval, že tohle je jedna z mnoha věcí, které na Harrym miluje. Tu jeho chuť a sílu bojovat. Nevzdávat se a jít dál, ať to stojí co to stojí. Severus Harryho pevněji objal, aby mu tak vyjádřil svou podporu. A Harry se k němu více natiskl v náznaku pochopení.

Vyléčím tě láskou Kde žijí příběhy. Začni objevovat