1.rész " A balszerencse napja"

984 43 0
                                    

Megakarok halni! Miért? Az ok, balszerencse. Haaj... Nem elég, hogy a körülöttem lévők miattam sérülnek meg, de még ez is.. Ő, akit tuti nem fogok megszerezni.. Most is itt könyökölök ezeken rágódva a konyhában. Egy 19 éves szerencsétlenség, aki férfi létére pityereg... Drága Mr. Melegenjójäger.... Ezt is sokszor megkaptam drága osztálytársamtól... Persze, hogy ki kelett tudódnia. Miért is ne? Persze, hogy Jean jött rá.. Nem sokára indulnom kéne a suliba, már 7h.. De nincs kedvem hozzá.

° Egy nappal ezelőtt °

- Eren! Eren! - Ez a jól ismerős kis gyenge hang. Armin.. Valami történt? A hangjába mintha.. * Ekkor megfordúltam *
- Armin mi a baj?
- Mi-mikasa.. - Armin szemei könnybe lábadtak. Mi történt? Ugye nem? Megint miattam. Hozzám ért és... és..
- Mi történt? - Ilyedten tekintettem Armin szemére.
- Me-megerőszakolta a matek tanár... És terhes lett. Ez most derült ki és - Mi? Az új matektanár? Roy Froster? - ma reggel találkoztam vele és elmondott mindent. A tanárurat az imént vitte el a rendőrség. Vagyis inkább a szörnyet.. - Armin már a végén el is bőgte magát. Én meg a dühtől forrtam. Aztán megfogtam Armin karját és rohantam Mikasához.

Kiértünk a sulikapun, ahol találkoztunk Erwin igazgató úrral. Aminek persze, hogy meg kelett történnie, de nem is a meglátás miatt vett észre, hanem neki rohantam...

- Bocs... Elnézést igazgató úr!
- Hova, hova?
- Armin nem érzi jól magát ezért haza kísérem! - Gyerünk engedj el.. Kérlek csak ne most.
- És mégis minek van akkor a gyengélkedő? Ne hazudj Eren! - Üvöltötte a végét, majd megfogta a karom és bevitt a suliba. Tudni illik ő a nevelő apám. és nem szereti, ha lógok. A többiek megtehetik, de én nem. Elmondani meg nem akartam neki az igazat, mert nem szeretné, ha barátnőm lenne. Már csak fél év és lehet az iskola végével, de addig még barátom se lehet lány nehogy beleszeressek. Ha meg el is mondanám csak annyit mondana, hogy: " Egy ilyen lánnyal törődsz, aki nem, hogy megvédeni se tudta magát még az igazat sem mondta el? ". Annyira utálom... Pedig csak 6 év van köztünk.. Drága anya te is jó párt fogtál ki másodjára apa pótléknak.
- Apa tu-tudom, ho.. - Még be sem fejeztem a mondatom, amikor Armint betessékelte az orvosiba ő meg engem elrántott az igazgatói felé. Nem mertem folytatni mondatot annyira megijedtem. Csak követtem lesütött szemmel.

Mikor beértünk kulcsra zárta mögöttünk az ajtót egy nagyot sóhajtott, majd megfordúlt csukott szemmel, nekidőlt az ajtónak és homlokára tette a kezét.

- Eren. Jól figyelj. Az iskolába ne hívj apának. Tudom, hogy az apád vagyok, de azt is tudom te se hívsz szivesen így. - Persze, hogy nem. Két okból sem, de muszály, ha akarok valamit. Egyik, hogy hat év van köztünk a másik meg, hogy túl szigorú. Pedig alapvetően meg jó fej. - Lehet néha idegesebb vagyok a kelleténél és teljesen megértem, hogy utálod ezt a helyzetet. Hisz mégis csak egy nálad alig hat évvel idősebb srác lett az apád, aki az iskolád dirije. Haj.. Mostanában gondolkodtam. - Mi? Ez most az amire gondolok? Megváltozott? De miért és miért most? * Hirtelen elöntött egy jó érzés közben észre vettem, hogy Erwin a kezét arca elé teszi az ott keletkezett pír miatt. * Szóval őt ez zavarba hozza. Lehet, hogy nem is gondolta komolyan amit eddig tett? - Rájöttem, hogy elég nagy egy pöcs voltam veled. És tudom, hogy nehéz hisz olyan mintha a bátyád lennék és nem az apád.. Kérlek Eren tudom, hogy nehéz, de ne hazudj nekem és az igazat mond. Már bánom, hogy annyira beakartalak zárni. Csak védeni akartalak.. - Elhalkult.. De mitől akar védeni? Férfi vagyok nem egy kis ribanc. - tudod én majdnem öngyilkos lettem - MI?! Mitért? Ugye nem... Miattam? - egy lány miatt. Anyád előtt volt egy régi szerelmem, aki csak úgy megcsalt és a szemembe is hazudott, majd mikor feleszméltem mindenki kiröhögött és megvertek, az a lány miatt. Ezért akarlak védeni, de már felnőtt vagy és nem kölyök. Sajnálom. - Erwin.. * Ekkor könnybe lábadt a szemem és egy csepp gurult végig az arcomon, amit Erwin észre is vett odajött hozzám letörölte a homlokomra adott egy puszit majd átkarolt én pedig vissza öleltem * Erwin én is sajnálom, hogy nem vettem ezt észre, hogy küzdesz, bár tudom úgy sem hallod, de remélem érzed az ölelésem milyen mély...
- Eren nyugalom. E miatt ne sírj, legyél férfi.
- Éh-hés méhghis ho-hogy lehh-gyehk ha kihhis gyehrekhkéhhént bánsz velehm? Azha puhszi ih.. - A mondatot  már nem tudtam befejezni, mert elcsuklott a hangom. Mégis annyira jó érzés volt hallani, hogy valaki véd engem. Ott álltunk percekig míg rendbe nem szedtem magam. Közbe a kijelentésemen Erwin is mosolygott egyet amitől én is elmosolyodtam. Végülis nem olyan rossz apa csak neki is új.

Apa leigazolta nekem a napot és haza invitált amitől nagyon meglepődtem. Ugyanakkor jól esett, hogy törődik velem. Ez nagyon furcsa volt és akkor kifele menet villant be Mikasa. Azonnal felvettem a nyúlcipőt és fénysebességgel száguldottam a házuk fele. Közben írtam Arminnak is.

Erenkekeke: Armin suli után átjössz? A fater leigazolta a napomat így megyek Mikasához.
ArminNotkakaka: Aha persze, de mi történt veled és az igazgatóval?
Erenkekeke: Majd elmondom késöbb hosszú :D
ArminNotkakaka megváltoztatta a nevét erre: ArminYourFriendo
ArminYourFriendo: Rendben.
Erenkekeke: Mi ez a név istenem :'D
ArminYourFriendo megváltoztatta a neved erre: ErenÍzMájFriendo
ErenÍzMájFriendo: Mi a pocok XDD :'D
ArminYourFriendo: Angol van a tanci meg szublimált. Egyszer vót egysző nem xd am megh elkezdett hisztizni mert Jean kijelentette, hogy My teacherin ist the best XDDdd.
ErenÍzMájFriendo: Az a hülye hogy keverte össze a némwtet meg az angolt ennyire xd?
ArminYourFriendo: Nem tudom, de vicces volt! 
Xddd még mindíg szakadok. 
Ahj vissza jött a dirivel megyek hali!
ArminYourFriendo 0 perce volt elérhető.
ErenÍzMájFriendo: K cs!

Miközben nagyban futottam elértem végre Mikasáék házát. Egy kis sárga családiház kiskertel. Beléptem a kapun majd kopogtam. Nem sokkal ezután nyílt az ajtó Mikasa apja állt ott. Beengedett a köszönés után. Arca ideges volt, de mégis mosolygott mikor beléptem. Mikasa épp a nappaliban volt és tévézett. Elég ramaty állapotban volt.

- Szia Mikasa.
- Ó Eren! Nem tudtam, hogy jössz. Izé kérsz valamit inni? - Sírt. Az arcán a szemei duzzadtak voltak. -
- Nem köszi. Csak tényleg megtörtént? Miért nem szóltál? Amikor megtudtam azt hittem ott esek össze! - Ekkor elkezdtem könnyezni és lesütöttem a szemem. És csak azon járt az agyam, hogy miért?
- Nézz magadra vagy Arminra. Olyanok vagytok mint én, gyengék. Ha segítetek mi lett volna? Titeket is megerőszakol vagy mi?
- Nem, de, ha korábban szólsz talán...
- Eren. Én sem tudtam. Olyan volt mint általában.
- És a gyerekeddel mit fogsz csinálni?
- Kihordom. Tudom őrültség, de mégis csak, félig az én kölyköm. És különbenis félek az abortusztól. Elég volt egyszer végignéznem Hanji tanárnővel.
- És mi lesz a sulival? - Ekkor a döbbenettől csak ennyi jutott a számhoz. Felnéztem és láttam Mikasa arcát fájt neki, de mégis belül boldog volt. Lehet a kisgyerektől. De mégis ő még csak férfival sem rendelkezik, aki segítene neki.. -
- Azt még elvégzem majd megállok. A matek tanár vállalta a felelősséget és azt mondta mindent megtesz, hogy boldog legyek, ha megbocsátok neki. Végül így döntöttem. Apám és anyám nem voltak annyira boldogok, de elfogadták. Még az a szerencse, hogy a tanár és köztem csak négy év van. A rendőrökkel is beszéltünk és nem történt feljelentés. Azóta a drága elkezdett keresni új munkát és elkezdte kidolgozni a terveket az életünkhöz. Talán nem is olyan rossz, mint gondolná az ember.
- De Mikasa, hogy tudsz így beszélni erről? Hogy fogadhatod el? Hisz megerőszakolt.
- Igen, de azóta mindíg megajándékozott valamivel. Mindíg kedves volt velem. Egyszerűen szeretni kezdtem.
- De, ha szereted miért mondtad azt a szüleidnek? - Én ezt nem értem. -
- Mert, mert mégsem mondhattam azt, hogy "Apa anya megerőszakolt a matek tanárom, de amúgy tök cuki meg minden, ezért kihordom neki a gyerekem és boldogan élünk amíg meg nem halunk!".. Szerinted? Annyira megijedtem, hogy azt mondtam megerőszakolt és pont. A többit nem. - Mikasa.... Te nem vagy normális. -
- Haj te.. Legközelebb szólj! Különben ez lesz megint és félre érti mindenki!
- Rendben bocsi Eren ne haragudj!

Ezután még beszéltünk egy félórát, majd elindúltam haza. Út közben megáltam és hátra néztem. Mintha követne valaki, de aztán nem érdekelt, mert senkise volt ott. Majd hazaértem és ledobtam a cuccom, utánna meg átöltöztem. Aztán halottam a csengőt. Tudtam, hogy Armin lehet az. Ekkor kinyitottam az ajtót, de nem Armin állt ott... 

ERERI - "A szerelmi bűn"Where stories live. Discover now