16.rész "Újra sötétség"

354 26 7
                                    


MsBelepofátlankodóAkaSenpai: Sziasztok! Meg lett a javítás a 15.fejezethez! Remélem nem történik ilyen galiba többször, na de jó szórakozást!

Miért van az, hogy mindig olyan dolgok történnek velem, amiről azt sem tudom miért,hogy,ki,mikor stb..? Ez is. Miért hívja Hangi tanárnő Levit "hadnagy"-nak és honnan ismerik egymást?!

- Pápaszem megtennéd, hogy megnézed kint vagyok e az udvaron? Ha megtalálsz ott kapsz egy mangát. - Mondta Levi monoton, de kicsit dühös hangnemben. ÉS KÖZBE MÉG MINDÍG AZ ÖLÉBE TART....

- Levi letennél?... - Súgom neki halkan.. Mire rám néz és megrázza a fejét.

- Jaj nézd már Leviiii most tűnik fel itt nekem, hogy me-e-leg le-et-tél! Hát mégis működött az a szer! MUHAHAHA! - Na jó a tanárnő dilis. Levi meg mégjobban tart és nem tesz le. Az osztályom MEG EZT VÉGIG NÉZI! A POFÁM LESZAKAD! ÖLJÖN MEG MÁR VALAKI!!!!! Nem az a baj, hogy Levi tart meg nem is, hogy meleg vagyok, de ÉPP A TŰZTÉRBE VAGYOK MENYASSZONYI PÓZBAN! Teljesen kivagyok AKADVA! Tuti letámadnak, hogy mi a faszt csináltam... Főleg, hogy vörös vagyok, mint a bíbor festék....

- Pápaszem... Verést akarsz? - Nézett rá az én drágám az őrült tekintetü tanárnőnek, akinek deformált, furcsa, ulyesztő, perverz és egyben groteszk arcvonása lett. Ennél szebben nem lehet megfogalmazni. Aztán elkezdett közeledni... O my boy. I dead.. Thanks for the life... És ennyivel az angol tudásom is kifulladt... - Pápaszem mi a jóbüdös lófaszt akarsz? Na nem azt már nem húzz a közelemből. - Nem értettem miért mondja, majd elkezdett futni, de előtte letett. Átfutott a terem másik ajtajához és bejött rajta és lezárta az ajtót. - EREN ZÁRD BE!

- Mi-mi-mi? - Egyből leakartam zárni a másik ajtót is, de a tanárnő gyorsabb volt.

- Ó L-E-V-I... Hihihi... - A tanárnő lassan közeledett az áldozathoz, aki az ajtót akarta kinyitni, de nem ment neki. - Nem fog menni bekulcsoltam! MUhahaha! - Na jó a tanárnő nagyon ismétlem NAGYON beteg!

- Bazd meg magad pápaszem ne közelíts! - Levi beszorúlt a sarokba. A tanárnő gyorsan ráugrott ÉS.. csikizni kezdte?... Mi a... - Nehehehe áháháhá hajdhabahahaha nehehe Hahahahangihihihi! - Levi csak nevetett annyira, hogy a könnyei is kijöttek. Annyira aranyos volt! És támadt egy ötletem!

- Hadnagynak tetszik a csikis kaland? - Mosolyodtam el miközben feléjük sétáltam.

- Gyere Jaeger segíts csikizni, ha bepisil kapsz egy üveg Jägert. - Kacsintott nevetve egyet a tanárnő, amire én is nevettem egyet, majd elkezdtem csikizni Levit, akinek a feje már olyan vörös volt, hogy robbanni tudott volna.

- Eheheheherehehen ehezéhért méhéhéhég mehehegduhuglahahak... - Bazd meg Levi miért mondtad ezt ki hangosan?!... Na jó kertitörbe csikiző üzemmód. E-miatt tényleg kapsz.

- Úúúújjj mik derülnek itt ki! - Füttyögött oda Connie. Nem normális, de én csak nevetve csikiztem tovább. Aztán végül azt értük el a tanárnővel, hogy Levi jól belerúgott a tanci hasába az én kezemet meg lefogta, felállt és a hátára dobott.

- Nahahh jóhl van Erhen.. Ezért most kapsz. - Mondta, majd elindúlt ki a teremből.

- Áu. Áu. Áu. Szia Levi, majd gyere máskor is! Jah Eren ne feledd Levi fél a szőrös pókoktól! - Mondta Hangi tanárnő ördögi fejjel. Én meglepődtem, majd elmosolyodtam. Tudtam miért mondta. Persze Levi teljesen ledermedt. Hátra nézett, majd neki kezdett..

- Tudtátok, hogy Hangi Zoe...
- Neeeee ne mond!!
- Szeret otthon felmosóval táncolni, amin van paróka? - Nah erre mindenki szarrá röhögte magát. Kivéve a tanárnő aki pipa vörös lett és meg tudta volna ölni Levit. - Nem beszélve arról, hogy Mr. Szőkeherceg a neve és már tervezik az esküvőt és a kis kölyköket. - Nem kellett több Hangi szó szerint Rábaszta az ajtót drága páromra és rám, de halottuk a nagy röhögést, amit esélytelenűl próbált meg csititgatni Hangi tanárnő.

ERERI - "A szerelmi bűn"Where stories live. Discover now