Nagyon megijedtem. Nem is figyeltem miről beszéltek, de amíg nem figyelt a fekete ruhás addig hívni kezdtem Levit. Pont felvette mikor a sötét alak észre vette a kezemben a mobilomat.
[Levi szemszöge]
Már hazafele mentem, amikor csörgött a telefon. Szinte azonnal felvettem mivel. Eren neve villogott a képernyőn. Gondoltam hiányzok neki vagy kell neki valami.
> Szia cicuskám. Mi a probléma? - Kérdeztem tőle gyengéd, ám perverz hangleejtésben.
< - Héj te mit csinálsz?! - Ez nem Eren hangja.
- SEGÍTSÉG! - Eren! A francba.
- Kussolj ribanc. Ch, ha nem fogod be a szád kurvára megjá.. - Ekkor hallotam egy nagy csattanást, majd a telefon elnémúlt. Ránéztem a kijelzőre és azt írta hívás megszakítva.Nekem sem kellett több. Padlógáz és már otthon is voltam. Szóltam a biztonságiaknak, akik velem együtt rohantak fel a legfelső szintre. Bementünk a lakásba és síri csend honolt. Az összes szobát átnéztük, majd jött a moziszoba oda is benyitottunk, de amit ott láttam elborzasztott. Eren a földön feküdt mesztelenül a szájában az alsója a szemeiből folyt a könny. Egy gerilla lefogta míg a másik, majdnem megerőszakolta, de pont jókor nyitottam be. Hálát adok az istennek, amikor ilyen szerencsés ember vagyok.
A bisztonsági őrök berohantak és a két alakot lefogták. Én gyors Erenhez siettem, majd kivittem onnan, de előtte kivettem a szájából a saját alsóját és a kabátomba csomagoltam. Eren sírva tette a karjait a nyakamba és szorosan magához ölelt.
- Eren nyugalom itt vagyok.
- Leh-lehvi azhok a szöhahhrnyek vallahhmit behmmadtak. - Eren teste csak remegett mikor ezt kimondta. Egyből tudtam, hogy valamilyen drog lesz. Gyols felvittem és felöltöztettem, nem hagytam neki, hogy elcsábítson. Egyből vittem a magánklinikára. Mikor indúltam ki a házból a rendőrökre bíztam mindent és felhívtam pár ismerős vagyonőrt, aki kijött a házamhoz. Amíg vezettem elintéztem pár hívást egy jobb ajtóra és zárra. A pénz nem számított. Azt akartam ez többet ne forduljon elő. Mikor beértünk a klinikára Dr. Pixis már várt minket.
- Doktor, Erennek beadtak vágyfokozót és most teljesen ki van készülve. Ráadásúl megkéne nézni nem e lett roszabbúl a lába.
- Rendben ne aggódj. Ülj be a szokásos szobába mi addig gyorsan átvizsgáljuk. - Inkább a fojosón maradtam, amit észre vett a doki, de tudta, hogy nem akarom végignézni, ahogy szúrkálják. Így nem vett nagy tudomást rólam.
- Köszönöm doktor. - Ez az ember a legjobb a világon. Bármi történik segít nekem. Akkor is segített nekem. Akkor, amikor mindent elvesztettem. Apám és anyám épp hazafele jöttek, mikor egy fekete macskát elütöttek, majd megcsúszott az autó és belecsúszott a szakadékba és mind ezt rögzítette a fedélzeti kamera. Nem mentek gyorsan, de elég volt ahhoz, hogy bekövetkezzen a balszerencse. Igaz én sírtam mindíg, mert túl szerencsés vagyok, de nem akarom, hogy Eren közelében szűnjön ez meg. Nem akarom őt is elveszíteni és azt sem akarom, hogy megsérüljön, ha nem érek haza időben lehet halálra erőszakolták volna.
Némán ültem, majd megjelentek a rendőrök és kikérdeztek mit tudok. Ismerem e a betörőket, amire nemleges válaszom volt. Elárúlták nekem, azért tudtak betörni, mert a biztonságis, aki a kamerákat figyelte bealudt, ráadásúl semmi feltűnőt nem csináltak így nem látták, hogy erre készülnek. Remek mondhatom.. Közölték velem, hogy még Erent kiakarják kérdezni, hogy mit csináltak vele, de megmondtam nekik még várni kell, majd jött Dr. Pixis.
- Rivaille gyere. Még kicsit kómás a vágyfokozó csökkentő miatt, de ébren van. A lába nem súllyosbodott. Kisebb zúzódásai vannak, amiket kezeltünk. Továbbá kicsit megrepedt az egyik bordája, ahol az egyik zúzódás található, de nem komoly. Holnapig bent kéne maradnia, ha akarsz maradhatsz.
BẠN ĐANG ĐỌC
ERERI - "A szerelmi bűn"
FanfictionEren egy hétköznapi srác, aki szigorú szülőkkel rendelkezik. A életét meg balszerencse kísérli. Boldogságra vár, de mindenkinek csak balszerencsét hoz a fejére. Aztán valaki felbukkan Eren életében, aki nagy változást hoz.