2.rész "És még egy csipet balszerencse"

540 36 3
                                    

De amikor kinyitottam nem Armin állt ott. Hanem Jean kipirúlt fejjel és hallatszott, hogy liheg. Épp megakartam kérdezni mit akar, amikor hirtelen nekem ugrott és becsapta maga mögött az ajtót. Viszont az ajtó vissza csapódott egy picit és résnyire kinyitódott. Próbáltam kiabálni, de nem tudtam. Jean a falnak szorított száját az enyémnek tapasztva. Annyira megijedtem, hogy még be is könnyeztem. Ezután jean a nyakkendőmmel a számat az övével pedig a kezemet kötötte meg, majd a vállára vett és felvitt a szobámba és ledobott az ágyamra. Soha nem csókoltam vagy fogtam meg úgy bárkit. Még magamhoz sem értem e miatt nagyon megijedtem. Jean fogta és az ágy támlájához kötötte a kezem... Persze hogy volt lyuk a támlán. Egy dísz lyuk, amit nem akartam látni.

Jean haladt tovább és a nyakamat kezdte csókolgatni. Ekkor az ajtó benyitódott és ott állt Erwin apám. Amikor meglátott minket iszonyat dühös tekintettel nézett Jeanre, aki teljesen meg volt rémülve. Apám hirtelen lefogta Jeant, majd a számon lévő laza nyakkendőt levette és az ágyhoz kötötte. Rólam meg levette a másik kendőt.

- Aphaa!.. - Sírva ugrottam nyakának.
- Jól van nyugodj le. - Mondta Erwin azon a megnyugtató mély hangján. - Elmegyek a folyosóra hívok rendőrt.
- Re-rendben!

Apa ekkor kilépett a szobából mire Jean elkezdet kérdésekkel bombázni és fenyegetni.

- Apa? Really Eren? Az igazgató az apapótlékod? Te annyira egy undorító mocskos buzi vagy. De ne feledd, ha elvisznek és kijutok majd elmondom mindenkinek, hogy a drága igazgatóval játszasz perverz játékot, amiben apucinak hívod. - Mondta halkan, de balszerencséjére Erwin meghallotta és a fejére húzott egyet.

- Balfasz. Nem kéne hülyeségeket levonnod. Történetesen ténylegesen Eren apja vagyok. Elvettem az anyját innentől kezdve a fiam.

- Ch.. - Cicceget egyet majd a rendőrség érkezéséig nem is történt semmi. Miután megjöttek megbilincselték és elvitték engem meg kihalgattak. Utánna jött Armin a sok gond közepedte.

- Eren! - Armin. *könnybe lábadt a szemem* - Minden rendben? Mi történt? Miért volt itt a rendőrség?

- Jean.. me-megakart erőszakohlni.. - Keztem el sírni a végén. -

- Hogy mi?! Jean? Az a lópofájú? De ugye nem..

- Nem sikerült neki ne aggódj Armin. Megvédtem a fiam.

- Igazgató...
- Ne hívj így. Hívj Erwinnek.

- Re-rendben Erwin-san.

- Eren. Tudom, hogy ez nehéz, de nyugodj le. Te Hibrid Béta + vagy ugye? - Mi? É-én HB+? Az lehetetlen anya azt mondta én HB- vagyok.. Nem lehetek +, de ha Jean... Nem az nem lehet.. -

- Mi?! Eren ez igaz? Te HB+ vagy? - kérdezte Armin teljesen kiakadva -

- De hisz anyám azt mondta én egy HB- vagyok...

- Ha az lennél Eren nem izgúltam volna fel az igazgatóiban. Mikor rájöttem erre egyből futottam haza. Én HBHA- vagyok, tehát semleges. Ami azt jelenti, hogy csak a HB+ emberek illatára indulok be, mint amilyen anyád is. Tudod jól ez mit jelent Eren? - Miért ne tudnám? De megrémiszt. Alfák és Béták. Több kasztba sorolva. A legnőiesebb emberek, akik termékenyek és szülésre képesek akár férfiak, akár nők. Ezek a HBA+ HB+ és HB- a HBA+ ami annyit tesz, hogy Hibrid béta alfa+ az a kaszt, ami olyan feromonokat bocsát ki amitől mindenki rátapad. Ez a kaszt felnőtt korra alakul ki és vonzza az Alfákat. Minnél kisebb a jelző annál látjatatlanabb az illető a bétáknál. Az egyensúji pont két része a HBHA+ és HBHA- az elöbbi inkább még béta az utóbbi inkább alfa jellemzőkkel rendelkezik. Az alfák meg minnél nagyobb jelzővel rendelkeznek annál nagyobb befolyással vannak környezetükre... HA- HA+ HAA+ és a HAA+ csak azok, akik tekintetükkel is képesek bárkit legyőzni. Gyenge pontjuk a HBA+ személyek.. És ha én tényleg HB+ vagyok az se kizárt, hogy a HBA+ első szakaszában vagyok csak. - ren.. Eren. EREN!

- Jaj bocsi apa.. Csak elbambúltam.. Sajhnálom.

- Ne sírj. Gyere a karjaimba. - Ekkor bemásztam apa ölében és ott pihentem a vállán amikor eszembe jutott itt van Armin és, hogy ez gáz. Mégis csak férfi vagyok..- Na látod jobb. - Basszus ki kell szálnom. - Mi a baj Eren nem jó?

- Ne aggódj Eren maradj csak. Tudom jól hogy a HB+ személyek bújósabbak és szeretetre vágyakozóbbak. Ráadásul most kelleni fog a vígasz.

- Ah-ahrmin.. Thehe vahahagy a lehgjohobb baráhht. - Bőgtem el magam majd apához bújtam. Mivel látták mennyire rosszúl vagyok ezért Armin elment, amíg apa lefektetett aludni. Nem volt nehéz mert már félálomba voltam.

Másnap felkeltem és elmentem zuhanyozni épp kijöttem a zuhanyfülkéből, amikor megláttam magam a tükörben. Beigazolódott a félelmem. HBA+ lettem. A testalkatom éjjel átformálódott. Nagyobb lett a csípőm és a fenekem és mellem is nőtt, de csak nagyon minimális, ami még deszka síknak mondható volt. Azt hittem elájulok.

Felvettem a boxerem és apához siettem egy boxerben. Épp a konyhába voltak anyával. Én pityeregve léptem oda mire rám néztek.

- Anya, apa ahzt hihszem éhn... - Ekkor elcsuklott a hangom. Anya mikor meglátta belekapaszkodott a konyhapultba annyira megijedt. Apa meg tátott szájjal és nagy szemekkel nézett. - HBApohhozitív vahhagyok? - Sírtam bele kérdésembe mire apa oda jött átkarolt és a fejemre nyomott egy puszit. Anya is oda jött és nyugtatgatott.

- Nyugodj le minden rendben lesz jó? - Gugolt le elém Erwin miközbe a kezeimet fogta.

- Dehhe íhhigy, hogy menhjek suhlihba? - Dadogtam el neki nagy nehezen.

- Elkísérlek és minden szünetben eljössz az igazgatóiba és óra közben is rádnézek, ha kell. Legyen nálad mindíg a mobilod rendben?

- Rehhendben. - Öleltem meg.

- Kicsim gyere ülj le az asztalhoz mindjárt kész a kaja.

- Elöbb inkább menjen felöltözni. Nah sipirc kis Bétám. - Ezután rácsapott Erwin a fenekemre és elnevette magát amitől mindannyian nevettünk egy jót. Bár én kicsit vörösen. Ez azért nem volt szép húzás, de majd vissza adom ne félj Erwin!

Miután lejöttem elterültem az asztalnál. És kb ennyi történt eddig. És megakarok halni. Nem beszélve arról, hogy akiről áradozok milyen jó lenne, ha ittlenne az egy HAA+, ami valjuk be lehetetlen lenne, hogy pont velem össze álljon egy olyan. Anya főnöke, aki átjön vacsorára mivel anya az egyik helyettese. Pfuu egyszer-kétszer láttam már. A neve Mr. Ackerman és még csak 22 éves. Bár olyan törpe, de biztos a farka hatalmas és vas... MI NEM, NEM, NEM Eren Jaeger ne hagyd, hogy a béta ösztöneid irányítsanak. Nyugodj le. Be-ki-be-ki és aztán meg jön a fehér és raga Nem Nem Nem... Pfuuhhh nem tudom mi lesz velem ma este...

ERERI - "A szerelmi bűn"Where stories live. Discover now