[Levi szemszöge]
Miután befejeztem a mosogatást Eren már épp öntötte ki a zöld teát. Kiváncsi voltam nagyon, mert eddig senki sem tudta megcsinálni úgy a zöld teát ahogy én szeretem. Legyen szó 5csillagos szállodáról vagy teázóról senki és sehol nem tudta azt reprodukálni, amit én szeretek, de ez van. Attól még mérges nem leszek rá. Legfeljebb nem főz többet zöldteát.
- Tessék Levi. - Olyan aranyos még mindíg elpirul amikor rám néz.
- Köszönöm. - Na lássuk. *Beleiszok* MI A FASZ?! Ez olyan, mint amit még nagyanyám is csinált. A legjobb zöldtea. Eren basszalak szájba, de szeretlek! El sem hiszem. Soha nem foglak elengedni. Inkább az ágyhoz kötözlek és ott tartalak fogva, de, hogy nem foglak elengedni soha az is biztos!
- Nem lett jó?
- Eren. Nem. Mész. Sehova. Nekem fogsz életem végéig zöld teát főzni! És ezt vedd dícséretnem, mert eddig senki se tudta úgy megcsinálni ahogy én szeretem. A kedvencem volt a nagyim teája, amíg meg nem halt. Azóta nem ittam olyan jó teát. Erre felbukkansz és olyan finom teát csinálsz, mint ő!
- Le-le-levi... Kö-köszönöm. - Jaj egyem meg elpirult. Nagyon is. Még a szemembe sem mer nézni.
- De még ne bízd el magad! Ma nagytakarítást tartunk, ha jól csinálod, akkor már büszke lehetsz magadra! - Hát igen egy jó feleség mindent jól csinál.
- Re-rendben! - Látom kicsit megijedt. Pedig csak egy kis munka.
*Ding-dong*
- Vajon ez ki? - Nem hívtam senkit. - Megyek megnézem.
Kinyitottam a bejárati ajtót.
- Rendőrség. Rivaille Ackerman önt letartóztatjuk szexuális zaklatásért, emberrablás és kiskorú megrontásának vádjával!
- Hogy mi?! Nem tettem semmi ilyet!
- Levi mi történt? - Basszus mi a franc van? Eren te nem is vagy kiskorú akkor meg?
- Jó napot ön Eren Jeager?
- I-igen miért?
- Szeretnék feltenni néhány kérdést.
- Rendben, de mi folyik itt?
- Ne aggódjon azaz alak többé nem fogja önt terrorizálni.
Terrorizálni? Mivan?!
- Hé figyeljenek már. Eren nem kiskorú és nem is akarata ellenére van nálam. Mégis mi a francot akarnak rámkenni?
- Maradjon csendben! Büdös törvényszegő!
- Na de kérem! Én egy 19 éves srác vagyok, aki saját magától jött ide. Levi nem tett semmit! Nem tudom kitől hallották ezt a marhaságot, de mi egy pár vagyunk. - Ezaz Eren! Mondmeg nekik!
- Óhh. Valóban 19 éves?
- Igen.
- Öhm. A szülei azt állították név szerint Carla Smith és Erwin Smith, hogy ön a 17 éves fiúk, akit elrabolt Rivaille Ackerman és, hogy megerőszakolta önt és bebörtönözte ide.
- Ez mind hazugság! Apám és anyám nem fogadták el, hogy szeretem csakis ezért mondhatták.
- Ohh ezesetben elnézést. - Ch... Elnézést mi ennyivel le van zárva mi?
Miután hosszasan bocsánatot kértek és feljegyezték jegyzőkönyvbe a történteket majd elmentek. Eren vagy egy órán keresztűl csókolgatott és kért bocsánatot miközben a kanapén az ölemben ült. Nem mondom, hogy nem volt jó, sőt nagyon jó volt. Nagyon jó meleg volt, ahogy össze bújtunk, de aztán nekiálltunk takarítani. Eren 3x vakarta le az ablakot magától mire azt mondta így már jó és egyszer még rám is szólt, hogy nem úgy kell lerakni a szőnyeget, mert ferde. Isten ne verjen bottal, de ennél jobb feleséget kívánni sem tudnék. A teája isteni, a takarítása kiváló, jó az ágyban, jó a humora és a gyermekemet várja. Ennél szebb és jobb napom nem is lehetne, a rendőrös esetet leszámítva.
YOU ARE READING
ERERI - "A szerelmi bűn"
FanfictionEren egy hétköznapi srác, aki szigorú szülőkkel rendelkezik. A életét meg balszerencse kísérli. Boldogságra vár, de mindenkinek csak balszerencsét hoz a fejére. Aztán valaki felbukkan Eren életében, aki nagy változást hoz.