21.rész "Egyszer nekem is lehet szerencsém"

475 30 6
                                    

Túl vagyok az érettségin és már a ballagásom is megvolt. Elkezdődött a nyári szünet. Nekem pedig a munkahelyemen az első napom, ahol reggeltől estig vele lehetek. Levi asszisztenseként segítek, de nem hivatalosan. Minden nap bemegyek vele és vele töltöm az egész napot. A munka ellenére neki is jól esik, hogy mellette vagyok. Minden nap főzök neki valami finomat a mini konyhában, ami az irodájából nyílik. Ez szokta általában megnyugtatni. Egy kis ebéd a családjával munkaidőben. Vagyis ebédszünetben. Eleinte ritkán volt ez, de, hogy most már szabad vagyok így minden nap megcsinálhatom neki!

- Na Eren szerinted hány fejes jön ma?

- Hm.. A múltkor hét embert fogadtál, akkor ma jön olyan nyolc-kilenc ebből jó, ha három fejes.

- Nem is olyan rossz már a tipped. Igazság szerint ma tárgyalások lesznek így lesz vagy tizenkét ember ebből legalább a fele fejes.

- Az jó! Mellesleg csináljak ebédet?

- Az jó lenne, de valami gyorsan ehetőt.

- Rendben!

- Na de én rohanok, mert mindjárt kezdünk. Szia kicsim.

- Szia macim. - Egy rövid csók és már távolodik is. Olyan férfias, de vicces, hogy ilyen kicsike a nagy emberek mellett. Az én pici királyom. Ahaaaj.. na de nyomás dolgozni. Lássuk csak. Az iratokat kicsit összébb rendezem és szétválogatom, mint mindig.

Már vagy három órája válogatok és rendezgetek, amikor látom, hogy 11 óra. Gyors nekiálltam valami finom és egyszerű szendvics elkészítésének és mellé egy csésze zöldteát. Mire kész lettem 11 óra 45 perc volt és pont nyillot a nagy duplaajtó.

- Macim kész a kaja... - Hupsz. Levi és két fejes én meg lemaciztam. Basszus... én és a hülyeségem, hogy nem nézek, mielőtt mondom a dolgokat... ezért tuti kapni fogok. Basszus azok a szempárok érzem, hogy meg akarnak ölni. A két mellette álló ember meg nevet. Na banyek. Ügyes Eren bújj el légy szíves, de úgy nagyon. - öhm.. elnézést kérek... hehe, nem tudtam, hogy önök is itt vannak. - Odavánszorogtam hozzájuk, hogy még se az ajtóban áljak.

- Ugyan semmi gond. Aranyos volt. Ön akkor ezek szerint.. - Ú de magas öregember.

- Ohh.. öhm.. Eren Ackerman vagyok örvendek. - Basszus annyira zavarban vagyok. Az előbb égtem be és még be is kell mutatkoznom.. Apu légyszí, tudom, hogy hallasz!

- Én Dhalis Zachary vagyok örvendek szintúgy.

- Az én nevem Nile Dok örvendek a találkozásnak.

- Szintúgy.

- Nah tehát. Eren hoznál ki teát? Még van 1-2 megbeszélni valónk.

- Rendben.

- Akkor kérem, jöjjenek velem.

Már csak a lépteiket hallottam mikor becsuktam az ajtót. Pfuu még jó, hogy nagyobb adagot csináltam. Gyors öntöttem három csészébe és kimentem hozzájuk. Épp beszélgettek és nevettek. Szóval már megkötötték az üzletet vagy csak megfogják, és épp ismerkednek. Amíg ilyen jó a hangulat, addig nem lesz gond.

- Itt a teájuk fogyasszák jóízűen.

- Milyen kis kedves, de kérlek, tegezz csak. Nem szeretem a magázódást. Hívj csak Zacharynak.

- Velem szintúgy. Hívj csak Nilenak.

- Rendben.

- Gyere, ülj le te is. Olyan jól szórakozunk. Mellesleg mondjátok hányadik hónap, ha szabad kérdeznem?

ERERI - "A szerelmi bűn"Onde histórias criam vida. Descubra agora