Hama eljött az este... Hama érted? Direkt rövid! De mi a faszomnak ordítozok magammal magamba? Na jó be vagyok hülyülve... Túl SOK HBA+ HORMON.... Ezt nem bírom öljetek meeeeg. Sírok mindjárt. Na lássuk mi történt tegnap óta. NEM és nem, hagyjuk ne is gondolj rá. Épp elég az, hogy így nézek ki. BASSZAMEG A VACSORA!!! Anya mondta én főzzek, mert elment nekem új ruhát venni + dolgozik. Apa meg elment a nagyiékhoz, mert jött a nagybátyjám, de ide nem jöhetnek a vacsora miatt... Azt a leborúlt... Nyugalom van még 1h-m... 1 órám... 1 ÓRÁM.. Kész végem. Megakarok halni anyu segíííts!....
Szedd össze magad Eren Jaeger! Menni fog vagy, ha nem. Legyen a nevem GyengélkedőbeakarokmeghalniMRAckermankarjaibanEren... Ahj csak miatta valami istenit kell főznöm és akkor talán.. Mi várj én most komolyan elképzeltem vele az életem? FÚJ ne nem nem nem nem én egy Alfa típusú lánnyal fogom leélni az életem, mint Annie vagy Sasha. Igen sokkal nyugodtabb így. Így már nem áll... nem áll... fel.....
- Kötél kell... Kötél.. Kötél.. miért nincs itt kötél? Kötél - Na ennél a pontnál sírtam el magam.
Nyugi Eren csak főzzünk finomat és ne gondoljunk semmi rosszra.
~ Főzöcske ~ 1 órával késöbb
Nah végre! Egy kis tésztás kaja. Egész jól néz ki.
Szépen kiszedtem tányérra, majd gyorsan felmentem átöltözni. Épp jöttem le, amikor hallom, hogy anyum megjött a drága vendéggel. A hangja pedig... Grrr... MI? NEM! FÚJ! Verd már ki a fejedből Eren! Tudod gondolj Annie izmos kockáira vagy Sasha éhenkórász fejére.
- Jó estét kívánok Mr. Ackerman! - Biccentettem meg a fejem, mire ő elmosolyodott halványan... mosolygott... mosolygott... rám... rám + mosolygott... rendszer újraindítás törli az eddig folyó alkalmazásokat? Igen. Asszem én most megyek kötélért. Nehehehheee! *síró görcs magában* Szexi fenséges és lehengerlő. Nem akarsz elmenni? Menj már el! SICC!
- Jó estét! Szólítsál nyugodtan Rivaillenak most úgy sem a vállalatnál vagyunk ez önre is vonatkozik Carla.
- Értettem Rivaille-san.
- Kérem foglaljon helyet Rivaille-sama. - Mondtam Mr. Ackermannak az asztal felé mutatva. Közben anyum mutatta, hogy elpírultam, de úgy, hogy Rivaille-sama ne lássa. Én tüstént elfordítottam a fejem és próbáltam lehiggadni, majd bementem a konyhába az ételért.
- Olyan jó illat van. - Mondta Rivaille miközben hoztam ki az ételt.
- Igen elég jó. Biztos a kisfiam valami finomat készített vacsorára.
- Oh hát tudsz főzni? - Mikor megkérdezte én pirultan a szemébe néztem és láttam a fátyolos szemében az a kérdő tekintetet. -
- I-igen tudok, mint lá-láthatod akarom mondani láthatja. - Ú basszus Eren süllyedj, mint a japán hajók a torpedóktól. Szépen lassan... Ó de jó elkezdett kuncogni.. Megint kezdi ez a fél kis apró ördögien jól kinéző mosoly ÁÁÁÁÁ meg fogok őrülni.
- Kimehetnék a mosdóba? - Hál istennek. Azt hittem felrobbanok. -
- Ó hát persze! Eren drágám kísérd el Rivaille-sant a mosdóba! - Anya szeretlek, de ez után még fogunk mi találkozni... -
- Jöjjön kérem. - Ne legyél ideges. CSak te meg egy alfa egy szűk é-és s-s-sö-söté-tét *nyel* folyosón..
Ahogy megáltam az ajtó előtt benyitott és behúzott magával és az ajtónak nyomott.
- Cicuskám olyan jó illatod van. Tisztára beindúltam tőle.
- Ne engedj el! ANy.. - Be se fejezhettem.. vagyis el sem kezdhettem a kiabálást, mert le smárolt, na nem mintha nem tetszett volna, de nekem ez volt az első, hogy még a szám belsejében is járt. Mikor Jean támadott le az inkább volt puszi mint csók, de, de ez nagyon jó mély nyelves csöpögős csók volt. Még én is beindúltam.
- Hohó csillapodj cicuska. Anyukád vár ránk. Itt a névjegyem - A boxerembe csúsztatta, amitől tiszta bordó lett a fejem - hívj fel és holnap délután találkozzunk. - Ekkor hírtelen elvált tőlem elhúzott az ajtótól, nyomott rám még egy puszit, majd ott hagyott. - Basszus most mi lesz?
Miután befejeztük a vacsorát elmentem megfürödni, majd az ágyamban a kis névjegykártyát nézegettem. Fogtam a rajta lévő számot és írtam egy esemest.
SMS üzenete: Szia Rivaille-san holnap mikor találkozunk és hol? Tudod nekem még sulim van.
Melyik suliba jársz? :Rivaille
SMS üzenete: A Sakura Gimnáziumba.
Holnap 4h-kor várlak a kapuban. :Rivaille
SMS üzenete: Rendben jó éjt!
Jó éjt cicus! :Rivaille
Holnap mi ketten 4h-kor. Alig várom, az a csók mindent megváltoztatott nincs kétségem. Ő az enyém és senki másé! Legyek önző, de nem érdekel! A feromonjaim áldozata lett és ennek nagyon örülök!
VOCÊ ESTÁ LENDO
ERERI - "A szerelmi bűn"
FanficEren egy hétköznapi srác, aki szigorú szülőkkel rendelkezik. A életét meg balszerencse kísérli. Boldogságra vár, de mindenkinek csak balszerencsét hoz a fejére. Aztán valaki felbukkan Eren életében, aki nagy változást hoz.