Finom meleg van. Épp bántja a szememet a napfény, ami besüt az ablakon, mivel a függönyt elfelejtettük elhúzni. Hétfő. Január 9. napja. És egy nagyon boldog nap az évben. Levi már nincs az ágyban viszont a résnyire nyitvahagyott ajtón mennyei illatok áramlanak be a szobába. Gyorsan felhúzom az egyik fehér pólómat egy fekete farmerrel és egy pandamacis zoknival és kiállok a korláthoz. Levi épp dúdolászva főzöcskézik. Gyors lesunnyogok halkan és mögé lopózom.
- Nagyon finom illat van. - Súgom hirtelen a fülébe miközben átkarolom úgy, hogy a két kezemet a mellkasára helyezem. Megrezzen, de nem mutat semmi mást. Hangot sem adott ki.
- Megijesztettél. - Nah. Legalább tudom, hogy nem csak a hideg rázta ki.
- Bocsi maci.
- Maci? - Felém fordította fejét kérdő tekintettel mosollyal a száján.
- Ha nem tetszik mondhatom az apucit is. - Mondtam neki perverz mosollyal amire egy csókot kaptam tőle.
- Elég a maci az tetszik. Én cicuskám.
- Grr.. - Dormogtam mire mind a ketten felnevettünk. Levi csak mosolygott. Aztán eszembe jutott, hogy mennyi is az idő? Felnéztem az órára és azt hittem sírva fakadok. - Jaj ne már 7óra 20 az iskola meg kb. 40percre van innen, ha futok is..
- Minek futni? Én viszlek be. - Közölte velem Levi, aki épp kirakta a palacsintákat a tányérra. A kedvenc kajáim egyikét. És csokisak! Kakaóval. El fogok hízni! - Ülj az asztalhoz mindjárt viszem a kaját.
- Rendben. - Lenyugodtam és az asztalhoz ültem. Levi meg hozta az ételt.
- Na picikéimnek csokis kakasós palacsinta kis eperrel.
- Elfogok hízni..
- Attól még az enyém leszel. - Na jó Levi te naponta leszel dögösebb és kedvesebb? És mi volt az a perverz mosoly? Haj. Esküszöm beleadok apait anyait, hogy jó "barátnő" lehessek.
- Imádlak Levi. Mindíg a kedvenc ételeimet kapom tőled!
- Nah ennek örülök. - Annyira szeretem amikor rám mosolyog. Másra sosem mosolyog kivéve, ha olyan téma kerűl fel nevet egyet, de utánna megint pókerarca lesz, de melettem mindíg mosolyog. És azok a csillogó fátyolkék hamvas szemek. Úgy tudnak ragyogni, mint a drágakő.
Kaja után felvettem a táskám és Levivel beszálltam az autóba. Már 7óra 40 volt mire odaértünk. Rengeteg szempár és néző akadt oda, hogy vajon ki lehet az? Mikor látták, hogy Levi kinyitja nekem az ajtót úriember módjára és kezével segít ki mindenki ledöbbent. A legnagyobb csapás a csókunk volt a tömegre. Mindenki nézett, hogy lehet nekem olyan párom, aki egy HAA+* nem beszélve arról, hogy övé a legnagyobb cég itt Japánban, amit tudtak jól mivel Levi több riportban és műsorban bukkant fel, mint némelyik sztár. Ez a kora miatt történt, hisz mégis csak a Attack On Titan multicég vezérigazgatója.
Egyszer halottam, hogy a neve azért lett ez, mert kicsi kezdő cégként titán nagyságú cégek ellen küzdött, míg ő nem lett a kolosszális óriás.
- Eren én most megyek, ha végzel hívj jövök érted.
- Jaj ne fáradj majd haza megyek. Nálam van a pótkulcs, amit adtál.
- Eren. - Uh ezt az ijesztő gyilkos szempárt nem bírom. Jobb, ha nem dühítem, de azért..
- De mondo.. - Be se fejeztem az ujját a számra tette, majd levéve lehúzott egy csókra.
- Akkor jövök, majd hívj! Na szia! - Haj de makacs vagy Levi.
- Szia!
Miután a kocsi elhajtott egy csomó ember rohant le az iskolából. Az évfolyam és osztálytársaim és még 1-2 fiatalabb ismerősöm. A legelsők között ott volt Mikasa és Armin.
YOU ARE READING
ERERI - "A szerelmi bűn"
FanfictionEren egy hétköznapi srác, aki szigorú szülőkkel rendelkezik. A életét meg balszerencse kísérli. Boldogságra vár, de mindenkinek csak balszerencsét hoz a fejére. Aztán valaki felbukkan Eren életében, aki nagy változást hoz.