17. Bölüm Hakkında Açıklama

1.6K 103 21
                                    

Selamlar... Önceki bölümde İrem'in uzak durmasına kızanlar ve anlamayanlar olmuş öncelikle sebebini açıklayayım...

İleriki bölümlerde, yakınlaşmaktan neden bu kadar korktuğunu zaten anlatımımla anlayacaksınız öncelikle ona güvenin.

Daha sonra bir kere en sevdiği adam tarafından kandırılmış olmanın güvensizliği var. Hangi kadın olsa ister istemez biraz uzak durur. Ayrıca anne ve babasından aldığı kötü tecrübelerde var...

Alaz'ı sevmiyor değil, aksine çok seviyor.  Çok sevdiğinden dolayı da kendini kaybedip incinmekten korkuyor. Ben biraz psikolojisinin derinine indiğim için anlaşılmamış olabilir. Umarım şu an az çok açıklığa kavuşuyordur.

Uzak durmasının bir nedeni de, her şeye sıfırdan başladılar. Bu yüzden de biraz kadınlık iç güdüsünü kullanıp naza çekiyor. Ayrıca Alaz ne kadar laf etse de hiç şikayetçi değil... Aksine anlayışla karşılıyor. Zaten önceki yakınlaşmalarında da hep çekilen Alaz olmuştu hatırlarsanız...

Artı olarak evlilik konusunda ailesinin tepkilerinden korkuyor. Annesini aşık olduğu adam tarafından kaybedince, İrem'in hayatında olması muhtemel herkese temkinle yaklaşıyorlar.

Türkiye'de sevdiği adam tarafından katledilen onlarca kadın var ve günümüzdeki ailelerde kızlarının hayatında olacak erkeğe önyargılı yaklaşıyorlar. Kızlarının sevgiden gözü kötü yanlarını göremeyeceği için de ince eleyip sık dokuyorlar. En azından hem benim hem de çevremdeki kız aileleri öyle...

Gelecek bölümleri de bu yazdıklarımı göz önünde bulundurarak okursanız az çok anlayışla karşılayacaksınız. Tekrar anlamayan veya saçma bulan varsa bana iletebilir. Belki bende yanlış düşünüyorumdur ve hep birlikte düzeltmiş oluruz.

Yine de takdir sizin. Diğer bölümlerde buluşmak, görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın. Çok çok öpüyorum 😘

Ateşli Mutfak |ASKIDA|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin