Ateşli Kavga (2.Bölüm)

4.2K 222 71
                                    


İrem eve geldiğinde sinirle kendini koltuğa attı. Sonra yine dayanamayıp volta atmaya başladı ardından tekrar koltuğa atladı.

''Ayhh. Çıldıracağım şimdi. Ne demek istedi bu adam ya. Tüm gün sinir ettiği yetmiyor gibi bir de muallakta bırakıyor beyefendi.'' Diye söylenirken içeriden ev arkadaşı olan Leyla odasından çıkıp yanına geldi.

''Yine bu haller ne kız? Kimi deli ettin sonra da doldun?'' Arkadaşının huyunu çok iyi bildiği için hiç şaşırmadan sordu sorusunu.

''Kimi deli edicem ya. Sende beni kavgacı yaptın.''

''Değil misin?'' Tek kaşını kaldırıp gülerek yanıtladı.

''Konumuz bu değil.''

''Ee anlat da bilelim neymiş konumuz.''

''Ya bugün biliyorsun yeni bir işe başladım. Orada da tüm bu işin uzmanlarının olduğu yemekli toplantı vardı. Saati beklerken biri erken davranmış. Bu da patronun arkadaşı galiba önden atıştırmalık tattırmak istedi patron. Ama beyimiz beğenmediği ve bilmediği yetmiyor gibi aşağıladı. Neymiş efendim sirke konmazmış, ben orayı batırırmışım. Sen kimsin ya!''

''İrem!''

''Ne?''

''Nefes kızım nefes. Arada almayı unutuyosun ya hani.''

''Sen çok farklısın sanki be. Durum bu işte.''

''Tabi sen bunu duyunca delirdin. Sonra adamın üstüne atlayıp kavga ettin. Hatta şu an adamın yüzünde pençe izlerin bile olabilir. Değil mi?''

''Ya sana da iki dakika dert anlatılmıyo be! Çık git yat zıbar odana.''

''Ay çen kıjdın mı çen... Yerim ben seni. Eee sonra noldu peki?''

İrem tüm yaşadıklarını anlatırken geçen olaylara bağlı bir gülüp bir hırslanıyordu. Adeta anlatırken tekrar yaşıyordu günü. Anlatmayı bitirdiğinde derin bir nefes alıp arkadaşının tepkisini bekledi.

''Leylaaa. Daldın gittin. Bir şey demeyecek misin?''

''Ayh. Ölmedim mi ben ya? Yaşananları ben film şeridi sanmıştım. Malum baya dramatik anlattın.''

''Ay senin de şakacılığın üstünde gece gece. Deli etmesene kızım beni.''

''Valla benim tek yorumum yavrucum şu ki; Eğer bu adamla bir kez daha karşılaşırsan eminim ki bu sürekli olacak ve çok işin var benden söylemesi.''

''Bu ne demek be?''

''Kendini en ateşlisinden savaşa hazırla diyorum.''

''Salak salak konuşma ya bu saatte senin devrelerin yanıyor. Sensin ateşli.''

''Ne fesatsın ya. Şef değil misin, e o da yorum yapabildiğine göre şeftir. Savaşınız ateşten başka ne ile olacaktı. Domates mi fırlatacaktınız birbirinize.''

''Ay bak düşüncesi güzel aslında. O suratında domatesi patlatmak çok güzel olurdu. İyi aklıma getirdin.''

''Deli ya... Neyse ben yatmaya gidiyorum. Sende kalma daha fazla.''

''Tamam tamam yatıcam bende zaten iyi geceler.''

~~~~~

Alaz eve girer girmez günün yorgunluğu ve sinirini atmak için hızlı bir duşa girdi. Giyinip kahvesini aldıktan sonra bahçesine çıkıp koltuğa oturup kızı araştırmaya başladı. Ve şu hırsından dolayı sirkeyi unuttuğu tarife...

Tarifi okuyup kızın doğru yaptığını anlayınca küfür savurup, kızı araştırmaya koyuldu. Yaptığı kısa araştırmalar sonucu kızın aslen İzmir'li olup, çeşitli mutfaklarda çalıştıktan sonra türlü sertifikalar aldığı genel geçmişini okudu. Daha sonra sosyal medya hesaplarına bakındı. Cidden çok güzel bir kız olduğunu fark etti. Gerçi İzmir'li kızlar güzel derlerdi değil mi...

Ateşli Mutfak |ASKIDA|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin