Keyifli Okumalar...
•••••
"Ne demek acele et İrem? Kimdi o, ne olmuş?"
İrem ise aklına gelen ihtimalle kalakalmış haldeydi. "Juliet... Ağlıyordu, çok kötü bir şey oldu dedi..."
"Yoksa..." deyip el frenini hızla çekip, u dönüşü yaptıktan sonra gaza yüklenip, İrem'in evine sürdü.
•••••
"İrem eğer aklıma gelen şeyse..." Arabayı park edip koşarak apartmana yöneldiler. Alaz sinirden yerinde zor dururken, İrem ise anahtarı arıyordu. Bulduktan sonra kapıyı açıp apartmana girdiler. Asansöre yönelecekken yukarıdan gelen seslerle ikisi de kulak kesildi.
"Eren... Eren bu."
"Bu kez elimden kurtulamayacak!" Alaz, asansörü boşverip ikişer üçer, hızla merdivenleri çıkmaya başladı. İrem de peşinden ilerledi sessizce.
Kata ulaştıklarında, Eren kapıyı yumrukluyor, bir yandan da kafasını tutup, bağırıyordu.
"Anlattı sana değil mi! O İrem orospusunu da, seni de öyle bir becereceğim ki!" Alaz sözünün sonunu duyduğunda ensesinden tutup, duvara çarptı hızla adamı. Eren anın şokuyla sendeleyip yeri boylayınca, Alaz tekmelerini birbiri ardına konuşturmaya başladı.
"Sen kime dil uzattığının farkında mısın lan it! Bak şimdi kim kimi beceriyor!" Eğilip yakalarından tuttuktan sonra İrem'e döndü.
"İrem sen Juliet'e bak. Bu bende."
"Juliet, aç güzelim. Benim, İrem." Kapıyı hızla çaldıktan sonra gelen kilit sesi ile kapı açıldı. Kapının açılması ile kızın, İrem'e sarılması bir oldu. Sakinleşmesi için sırtını sıvazlarken, içeriye yöneltti.
•••••
O sırada Alaz, Eren'i merdivenlerden ittirip düşmesini sağladı. Genç adamın sinirden gözü hiçbir şeyi göremeyecek haldeydi. Yanına inip ensesinden tuttu ve sokağa sürükledi.
Alaz, Eren'in ensesini bırakıp fırlattıktan sonra, Eren gülerek ayaklandı. "Kozlarımızı geniş alanda paylaşalım diyorsun... Kazanan iki kızı da alır o zaman." Eren ağzındaki kanı silip gülmeye başladı.
"Ulan sen hala konuşuyor musun!" Deyip sağlam bir yumruk geçirdi. Eren yediği yumrukla tekrar yeri boylarken, Alaz yukarıdan seslenen İrem'e baktı.
"Alaz! Bıçağı var!" Dönüp Eren'e baktığında son anda sıyrılabildi. Gençken aldığı dövüş derslerine bir kez daha minnet duyup diğer saldırıya hazırlandı.
Eren tekrar gülmeye başladı. "Sende çok mızıkçısın ama... Ne olur biraz ben zevkime baksam?"
"Ulan!" Alaz, Eren'in oyununa gelip gözü görmeden üzerine atıldı. Bıçağı görmezden gelip ellerini mengene misali boğazına geçirdikten sonra nefessiz kalmaya ramak varken, Eren'in pes etmesi ile bırakıp gitmesine izin verdi. Eren kaçarken, yukarıdan kendisine korku ile bakan sevgilisine gülümseyip yanına çıkmak üzere ilerledi.
•••••
"Juliet, sakinleştiysen ne oldu anlat artık. Bak korkma yanındayız." Alaz, Juliet'in yanına gidip sakinleşmesi için uğraşıyordu.
"Bilmiyorum... Biz normal oturuyorduk, film izliyorduk... Sonra bir anda delirmeye başladı. Çıldırmış gibiydi... Sürekli saate bakıp, İrem'i soruyordu. Bende nişanlısında kalacaktır ne var bunda deyince... boğazıma sarıldı. Şu bibloyu alıp kafasına vuramasam zor kurtulurdum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşli Mutfak |ASKIDA|
General Fiction"Aşık olunacak bir şey olmadığı için işime aşığım." ALAZ TUNA BAYRAKTAR Sonunda başarmıştım. Yıllardır hayalini kurup, uğruna emekler harcadığım mesleğime kavuştuktan sonra en başarılı restoran listesindeki...