~Κεφάλαιο 5ο~

339 25 1
                                    

Μετά από 6 μέρες

Έχουν περάσει 6 μέρες από εκείνο το Σάββατο που ήρθε ο Στέφανος σπίτι μου και όλα κυλάνε φυσιολογικά. Όσο φυσιολογικά θα μπορούσαν δηλαδή.....

Το σχέδιο με τον Πάνο πάει μία χαρά. Το εφαρμόσαμε από την Δευτέρα κιόλας και από τότε όλο το σχολείο πιστεύει πως είμαστε ζευγάρι, μαζί και ο Στέφανος.

Τον έχω πετύχει αμέτρητες φορές να μας κρυφοκοιτάζει ενώ έχει εφημερία και κάθε φορά που το κάνει εγώ βρίσκω ευκαιρία να 'τριφτώ' στον Πάνο. Και ο Στέφανος κλασικά σφίγγει τις γροθιές του και φεύγει από εκείνο το σημείο, μπαίνοντας στο γραφείο.

Ευτυχώς ο καλός μου ο Πάνος δεν έχει πρόβλημα. Τι πρόβλημα να έχει δηλαδή αφού δεν τον ελκύει και τόσο πολύ το φύλο μου... Και ναι καλά καταλάβατε! Ο Πάνος μας, ο γύπας όλου του πρώην γυμνασίου, είναι gay! 

Δεν πίστευα στα αυτιά μου μόλις μου το είπε... Έκανα λίγο καιρό να το συνειδητοποιήσω οπότε τώρα είμαστε οκευ!

Μου το είπε το βράδυ που ήρθε σπίτι μου, την ώρα που ήταν και ο Στέφανος εκεί..... ΧΑ πού το θυμήθηκα εκείνο το βράδυ.... Έγινε χαμός στο σπίτι!

Flashback στο Σάββατο  

Αφού τα κανονίσαμε όλα με τον Πάνο, αποφάσισε να φύγει και αυτός μιας και ήταν αργά. Οι άλλοι πάλι κάτω δεν λένε να ξεκουμπιστούν! Εδώ θα κατασκηνώσουν στο τέλος....

Μ-"ΠΆΝΟ ΠΕΡΊΜΕΝΕ ΛΊΓΟ" του φωνάζω πριν βγει από το δωμάτιο και εκείνος σταματάει. Πάω κοντά στον καθρέφτη και παραμερίζω τα μαλλιά μου από τον λαιμό μου για να τον διακρίνω καλύτερα.

Τον κοιτάζω λίγο και γελάω με το θέαμα.... Πιάνω τα μαλλιά μου σε ένα ψηλό κότσο και κάνω νόημα στον Πάνο να κατέβουμε.

Κατεβαίνουμε κάτω και τον συνοδεύω μέχρι την πόρτα, ενώ όλοι οι άλλοι στην τραπεζαρία σταμάτησαν να γελάνε και μας κοιτάζουν.

Του κλείνω το μάτι και ο Πάνος αμέσως καταλαβαίνει τι εννοώ. Με τραβάει γρήγορα από την μέση και 'ενώνει τα χείλη μας'. 

Στους άλλους φαίνεται πως φιλιόμαστε παθιασμένα αλλά στην ουσία ούτε καν τα χείλη μας δεν ακουμπάνε μεταξύ τους, απλά κουνάμε τα κεφάλια μας.

Απομακρυνόμαστε και μου κλείνει το μάτι

Π-"Καληνύχτα μωρό μου" μου λέει γλυκά και προσπαθώ να συγκρατηθώ για να μην σκάσω στα γέλια

Μ-"Καληνύχτα!" του λέω και εγώ γλυκά και του στέλνω ένα φιλί

Μόλις κλείνω την πόρτα κατευθύνομαι στην τραπεζαρία και κάθομαι πάλι στην θέση που είχα πιο πριν.

Τα ετερώνυμα έλκονται #KAWG2019Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ