Μετά από τρεις μήνες
Έξι μήνες, είκοσι μία μέρες και εφτά ώρες.... Έξι μήνες, είκοσι μία μέρες και εφτά ώρες έχουν περάσει από την στιγμή που πάτησα το πόδι μου στο αεροδρόμιο της Αθήνας λίγο πριν μπω στο αεροπλάνο για Λονδίνο...
Σχεδόν εφτά μήνες σε αυτόν τον τόπο και ακόμα να το συνηθίσω.. Δεν λέω ωραίο το Λονδίνο αλλά όχι σαν την Ελλάδα... Όχι σαν τα παιδιά, τους φίλους μου εκεί πίσω... Την οικογένεια μου...
Η Βίκυ γέννησε... Γέννησε ένα υγιέστατο κοριτσάκι.. Ο αδερφός μου πλέει σε πελάγη ευτυχίας απ΄όσο ακούω.. Η Βίκυ στο τηλέφωνο έκλαιγε από την χαρά της!
Πόσο χαίρομαι για εκείνους... Βέβαια..δεν μπόρεσα να πάω εκεί.. δεν ήμουν δίπλα στην καλύτερη μου φίλη την ώρα που γεννούσε..ειρωνικό εε;
Γι΄αυτό υποτίθεται είναι οι κολλητές..για να στηρίζουν η μία την άλλη και να μοιράζονται μεταξύ τους τα πάντα..
Νιώθω τόσο ηλίθια που δεν ήμουν εκεί.. που έβαλα τον εγωισμό μου και το μίσος μου γι΄αυτόν τον άνθρωπο πάνω από την πιο σημαντική στιγμή της Βίκυς..
Και εκείνη με συγχώρεσε.. με καταλαβαίνει λέει!Βέβαια είχα και το άλλο πρόβλημα...δεν θα μπορούσα να ταξιδέψω με αεροπλάνο λόγω της εγκυμοσύνης.. μόνο οδικώς κάτι αρκετά κουραστικό για μία γυναίκα στην κατάσταση μου
Όσες φορές όμως και να μου το εξηγήσουν πως δεν υπάρχει θέμα που δεν ήμουν εκεί, εγώ τα ίδια! Κλαίω κάθε μέρα από τότε στο δωμάτιο μου...
Η γυναικολόγος λέει πως κάτι τέτοιο είναι καταστροφικό για την μπέμπα...τώρα ειδικά που κοντεύω να μπω στον μήνα μου, το να ζει το μωρό μέσα στην κοιλιά μιας γυναίκας που βρίσκεται σε τέτοια κατάσταση, είναι επιβλαβές και για το ίδιο..
Προσπαθώ! Αλήθεια προσπαθώ να συγκρατούμαι αλλά είναι αδύνατον να μην ξεσπάσω σε κλάματα κάθε φορά που θυμάμαι την ζωή που είχα στην Ελλάδα..
Όχι όμως με τον Στέφανο μέσα σε αυτήν.. Σε καμία περίπτωση και τον Στέφανο! Αυτός τώρα πια δεν ανήκει στην καρδιά μου..τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω.. μόνο μίσος..καθαρό μίσος νιώθω για αυτόν τον άνθρωπο
Και κάθε φορά που μιλάω με την αδερφή του όλο και φουντώνει... και με κάνει να καίγομαι μέσα του..
Δεν ρωτάω πια για αυτόν και την καινούργια του οικογένεια...δεν με νοιάζει πλέον να ενημερωθώ, κάτι βέβαια που δεν ισχύει και για την Ναταλία και τον Τομ..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Τα ετερώνυμα έλκονται #KAWG2019
Ficção Adolescente♡Highest Rank: #1 σε καθηγητής ♡ ~~~~~~~~~~ Sequel του 'Dirty Dancing with a Demon' 'Pretending that everything between us is normal. I'm losing my mind' Η Μελίνα, ένα από τα δίδυμα του Φίλιππου και της Αριάδνης, μεγάλωσε και είναι πια 17 χρονών κ...