~Κεφάλαιο 30ο~

222 16 0
                                    

3 Ιανουαρίου

Το σώμα μου στριφογυρίζει για ώρες πάνω στο παχύ στρώμα του κρεβατιού μου...

Αυτή η νύχτα δεν λέει να περάσει αγχώνοντας με ακόμα πιο πολύ..

Γυρίζω προς την μεριά του κομοδίνου για μία ακόμα φορά και το χέρι μου βρίσκεται κατευθείαν επάνω στο κινητό μου

Το ανοίγω και ανασηκώνω λίγο τον κορμό μου για να δω την ώρα.. 06.58

Και ναι παιδιά μου... Δεν έχω κλείσει μάτι όλο το βράδυ!

Έχουμε ακόμα πόσες ώρες μέχρι να σηκωθώ για να ετοιμαστώ... Και μέσα σε αυτές τις ώρες θα πεθάνω από το άγχος μου..

ΤΟ ΜΌΝΟ ΣΊΓΟΥΡΟ!

Αύριο...βασικά σήμερα.. Είναι η μεγάλη μέρα!

Η μέρα που ο έρωτας της ζωής μου έχει γενέθλια!

Η μέρα που θα πω επιτέλους στον Στέφανο πως περιμένουμε μωράκι!

Η μέρα που ένα βάρος θα φύγει από πάνω μου και δεν θα είμαι συνέχεια με το άγχος να κρύψω την εγκυμοσύνη μου..

Η μητέρα μου με την Ναταλία τόσες μέρες λένε πως θα πετάξει από την χαρά του μόλις του το πω...

Εγώ από την άλλη έχω ένα άκρως κακό προαίσθημα.. Δεν ξέρω για ποιο λόγο απλά το έχω...

Γαμωτο η ώρα περνάει σαν χελώνα. Γιατι δεν μπορούμε απλά να κάνουμε ένα 'παφ' και ξαφνικά να βρεθούμε στην ώρα και το μέρος που θέλουμε..;

Είναι θέματα ζωής και θανάτου που πρέπει να λυθούν!

Λοιπόν λοιπόν.... Έχουμε και λέμε!

Μόλις πάει 10.00 θα πάω στο ζαχαροπλαστείο του κυρ Βαγγέλη για να πάρω την τούρτα που έχω παραγγείλει..

Το τεστ εγκυμοσύνης μαζί με το φορμάκι τα έχω βάλει ήδη στην σακούλα δώρου..

Χάπια θα έχει αυτός σπίτι του αν γίνει τίποτα.... Τι;; Μπορεί να λιποθυμήσει ποτέ δεν ξέρεις!

Οπότε.... Θα έρθω στο σπίτι του κατά τις 10.30, λογικά δεν θα έχει ξυπνήσει τέτοια ώρα..

Έχω και κλειδιά.! Θα μπω μέσα και πουφ:

'ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΠΑΜΠΑΣ!'

Τα ετερώνυμα έλκονται #KAWG2019Where stories live. Discover now