Τα πόδια μου πατάνε έδαφος μετά από τέσσερις ώρες πτήσης ενώ το κρύο και δροσερό αεράκι του Λονδίνου χτυπάει το πρόσωπο μου...
Στον ουρανό κυριαρχεί πια το μαύρο κάνοντας την ατμόσφαιρα της πόλης ακόμα πιο αποπνικτική... Νύχτα, κρύο και Λονδίνο #notverygoodmatch
Παίρνω μια βαθιά ανάσα σε προσπάθεια να εισπνεύσω τον (ας ελπίσουμε) καθαρό αέρα της καινούργιας πόλης που έφθασα..
? - "Δεσποινίς! Θα προχωρήσετε ή έχετε σκοπό να το ξημερώσουμε;;" ακούω κάποιον άγνωστο να με ρωτάει από πίσω μου και ανοίγω διάπλατα τα μάτια μου
Εκείνη είναι και η στιγμή που συνειδητοποιώ πως βρίσκομαι στην άκρη της σκάλας του αεροπλάνου και έχω διακόψει όλη τη κυκλοφορία..
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΌΤΈΛΕΙΑ!
Μ-"Ε ναι με συγχωρείτε αφαιρέθηκα!" προσπαθώ να δικαιολογήσω τον εαυτό μου και τρέχω σχεδόν μακριά από την σκάλα
Μέσα σε λίγα λεπτά έχω φτάσει στο εσωτερικό του μεγάλου και επιβλητικού κτήριο που έστεκε μπροστά από το αεροπλάνο και βρίσκομαι στην αίθουσα παραλαβής αποσκευών..
Απ' ό, τι φαίνεται η τύχη μου χαμογελάει και η βαλίτσα μου μαζί με τον σάκο καταφθάνουν από τις πρώτες..
Χωρίς να χάνω χρόνο, παίρνω τις αποσκευές μου και αρχίζω να περπατάω κατά μήκος του γιγάντιου διαδρόμου που οδηγεί στην έξοδο όπου και με περιμένει η θεία Λίντα με τα παιδιά..
Καθώς προχωράω βγάζω το κινητό από την τσέπη του μπουφάν μου και απενεργοποιώ την λειτουργία πτήσης.. Πάω κατευθείαν στις επαφές και πατάω αυτήν της μητέρας μου..
Περνάνε λίγα δευτερόλεπτα αλλά πριν προλάβει να απαντήσει το κλείνω και το ξαναβάζω στην τσέπη μου..
Μελίνα μόλις έφτασες σε μια καινούργια χώρα και έχεις σκοπό να ξεκινήσεις μια καινούργια ζωή... Δεν θα πάρεις τηλέφωνο κατευθείαν την μαμάκα! Είσαι ανεξάρτητη πια!
Χωρίς να το καταλάβω έχω ήδη φτάσει στην έξοδο και ένα πλατύ χαμόγελο κυριεύει τα χαρακτηριστικά του προσώπου μου..
Επιφωνήματα χαράς και συγκίνησης από τα συγγενικά πρόσωπα των συνεπιβατών μου γεμίζουν όλον τον χώρο της αίθουσας αναμονής και όλοι αγκαλιάζονται μεταξύ τους
Το βλέμμα μου ψάχνει απεγνωσμένα για τις τέσσερις οικίες φυσιογνωμίες που περιμένουν να με υποδεχθούν αλλά μέσα στον πανικό που επικρατεί μου είναι τρομερά δύσκολο να τα εντοπίσω..
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται #KAWG2019
Teen Fiction♡Highest Rank: #1 σε καθηγητής ♡ ~~~~~~~~~~ Sequel του 'Dirty Dancing with a Demon' 'Pretending that everything between us is normal. I'm losing my mind' Η Μελίνα, ένα από τα δίδυμα του Φίλιππου και της Αριάδνης, μεγάλωσε και είναι πια 17 χρονών κ...