*ΣΗΜΑΝΤΙΚΉ ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΣΤΟ ΤΈΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΊΟΥ*
Melina's Pov
Εε όχι! Αυτό παραπάει... Ο Στέφανος είναι μπροστά στα μάτια μου αγκαλιά με την ξανθόψειρα την Ελισάβετ!
Αυτό ήταν που έλεγε πως νοιάζεται εε; Ο μαλάκας! Που ήθελα να του μιλήσω κιόλας.... Να του πω όσα νιώθω! Τι ηλίθια που είμαι....
Ο Στέφανος γυρνάει το κεφάλι του και οι ματιές μας κλειδώνουν. Αμέσως τον βλέπω να σφίγγει το σαγόνι του και να φέρνει την Ελισάβετ ακόμα πιο κοντά του.
Νιώθω την καρδιά μου να σπάει σε μικρά κομμάτια και είμαι έτοιμη να καταρρεύσω.
Αλ-"Μελίνα είσαι καλά;" ακούω την Αλεξάνδρα να με ρωτάει και γυρνάω να την κοιτάξω. Έχει πάρει ένα λυπημένο βλέμμα και μου κρατάει το χέρι.
Μ-"Ναι μια χαρά είμαι... Για πείτε τώρα εσείς και τα δικά σας, δεν θα μιλάω μόνο εγώ..." τους λέω χαμογελώντας ψεύτικα και κάθομαι κανονικά στην θέση μου
Β-"Εε ναι δεν νομίζω να είναι η καλύτερη στιγμή για να συζητήσουμε τα δικά μας. Άσε που είναι και πολλά..." μου λέει η Βίκυ αλλά τα τελευταία λόγια τ΄αφήνει να βγουν σιγανά από τα χείλη της
Μ-"Βίκυ.... Τι έγινε;" την ρωτάω περίεργη και εκείνη ξεφυσάει
Β-"Να Μελίνα ήθελα να σου το πω πιο πριν αλλά με όλα αυτά που έγιναν με τον Στέφανο και με εσένα δεν βοήθησαν την κατάσταση." λέει και με κοιτάει στα μάτια. Της κάνω νόημα να συνεχίσει "Να εμ....εγώ και ο Άρης...δηλαδή ο Άρης και εγώ...εμ...."
Μ-"Μας γκάστρωσες! Θα πεις επιτέλους;" της φωνάζω και ξεφυσάει
Β-"Ο αδερφός σου και εγώ κάναμε έρωτα" λέει με μία ανάσα και κλείνει τα μάτια
Έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα.... Η Αλεξάνδρα από την άλλη γέλαγε σιγά.Το ήξερες μουσίτσα εε;;
Η Βίκυ ανοίγει διστακτικά τα μάτια της και με κοιτάει. Αμέσως εγώ πετάγομαι από την καρέκλα μου και την παίρνω αγκαλιά
Μ-"Αγάπη μου! Κοριτσάκι μου! Πώς ήταν;; Ή μάλλον όχι δεν θέλω να ξέρω πώς ήταν... Δεν θέλω να μάθω λεπτομέρειες. Πώς ένιωσες;;" λέω γρήγορα ενώ όλο το μαγαζί έχει γυρίσει και με κοιτάζει. Μαζί και το ζευγαράκι της Αγίας Παρασκευής! Οι οποίοι τώρα πρόσεξα πως κάθισαν δίπλα μας....
Β-"Δεν μπορώ να το περιγράψω με λέξεις! Ήταν απλά μαγικό.... Ο Άρης ήταν τόσο γλυκός και προστατευτικός. Με κράταγε τόσο απαλά και σε κάθε του ώθ......"
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται #KAWG2019
Teen Fiction♡Highest Rank: #1 σε καθηγητής ♡ ~~~~~~~~~~ Sequel του 'Dirty Dancing with a Demon' 'Pretending that everything between us is normal. I'm losing my mind' Η Μελίνα, ένα από τα δίδυμα του Φίλιππου και της Αριάδνης, μεγάλωσε και είναι πια 17 χρονών κ...