~Κεφάλαιο 6ο~

309 21 1
                                    

Aris's Pov

Είμαστε στο νοσοκομείο εδώ και 2 εβδομάδες. Η Μελίνα ακόμα να ξυπνήσει, αλλά όχι επειδή έχει πέσει σε κώμα ή κάτι τέτοιο. Οι γιατροί της βάζουν μία αναισθητική ουσία στον ορό, για να κοιμάται, γιατί βρίσκεται σε επικίνδυνη κατάσταση. Βασικά....βρισκόταν!

Σήμερα οι γιατροί αποφάσισαν να την αφήσουν να ξυπνήσει. Έχει ξεπεράσει τον κίνδυνο.

Επιτέλους δηλαδή, γιατί μας έχει λείψει τόσες μέρες. Ποτέ δεν έζησα μακριά, έστω και με αυτόν τον τρόπο, από την αδερφή μου. Ακόμα και τότε, που ήμασταν μικρά, που μας είχαν απαγάγει, πάντα ήμασταν μαζί. Δεν ξέρω τι θα γινόταν αν πέθαινε....

Μπορεί να τσακωνόμαστε συνέχεια αλλά είναι ο πιο σημαντικός άνθρωπος στην ζωή μου. Πάντα με βοηθούσε και ήμασταν πάντα δεμένοι... Είναι ο μοναδικός άνθρωπος που εμπιστεύομαι και αν την έχανα, θα καταστρεφόμουν.....

Όλοι έχουν έρθει αυτές τις εβδομάδες που είμαστε εδώ. Η Αλεξάνδρα με την Βίκυ από την ώρα που το έμαθαν, δεν έχουν ξεκολλήσει από πάνω της. Συνέχεια μέσα στο δωμάτιο της είναι και της μιλάνε, ανεξαρτήτως που δεν τις ακούει.

Τα αγόρια έτρεξαν κατευθείαν στο νοσοκομείο μόλις τους το είπα. Μπορεί να είχαν απομακρυνθεί από την Μελίνα αλλά δεν έπαψαν να την νοιάζονται..

Από την άλλη πλευρά είναι και αυτός ο Στέφανος... Ο μαλάκας... Παραλίγο να μου στερήσει την αδερφή μου, αλλά τώρα λέει το έχει μετανιώσει... 

Είναι συνέχεια εδώ, δεν έχει πάει ούτε μέρα στο σχολείο. Είναι κάθε μέρα στο δωμάτιο της και της μιλάει. Δεν ξέρω τι της λέει αλλά το μόνο που ξέρω είναι πως η Μελίνα μόλις ξυπνήσει, δηλαδή από ώρα σε ώρα, δεν θα είναι η Μελίνα που ξέραμε.!

Melina's Pov

Ακούω κάποιον να μου μιλάει αλλά δεν μπορώ να τον δω. Είναι δύσκολο ν΄ανοίξω τα μάτια μου, έτσι τα παρατάω.

Ξέρω ποιος μου μιλάει.... Θα αναγνώριζα παντού αυτή τη φωνή. Η φωνή του ανθρώπου που με διέλυσε, που μ΄έκανε να φτάσω εδώ που είμαι τώρα. Αλλά συνεχίζω να νοιάζομαι ρε πούστη μου... Αυτό είναι το τρομακτικό.

Θα τα σταματήσω όλα όμως. Θα πάω κόντρα στην καρδιά μου, στα συναισθήματα μου... Θα λειτουργεί μόνο η λογική μέσα μου.. Το αποφάσισα!

Δεν ξέρω καν πόσες μέρες είμαι σε αυτό το κωλοκρέβατο... Θέλω να φύγω, να πάω σπίτι μου και να χορέψω... Μόνο η μουσική μπορεί να με σώσει από την καταστροφή μου τώρα...

Τα ετερώνυμα έλκονται #KAWG2019Where stories live. Discover now